Vi er i slutten av Oktober

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper dagen er snill med deg å du faktisk klarer å nyte tiden å gjøre det du har satt på din agenda i dag. Jeg har startet dagen litt mykt i dag . Dette med å starte med en liten veilednings kunde først mellom alt annet her så er det så herlig da en ser at ting blir mer til mens vi går.

 

 

I helgen fikk jeg gjort mer enn jeg hadde våget å håpe på i hensyn til været å at det er kommet en del snø så er det ikke så lett å jobbe med det en skulle ved å lage en større lufte gård til de . Det klarte vi faktisk å gjennomføre til tross for snøen å mørke som kom så ja vi fikk dette mer til så vi er ikke langt unna målet vi er uansett på god vei.

 

 

Det ser ikke ut som at ting er vanskelig eller komplisert men da en skal gjennomføre dette så er det en tung prosess alt sammen egentlig . Jeg fikk flyttet bort alt jeg ikke skal ha mer av før til neste sommer . Så vi var litt sent ute men det gikk fint for det . Det er herlig også se at ting blir mer som vi vil å jeg får mer og mer til selv også alene det har jeg så klart nå bevist for alle . Det kreves at jeg også du selv har truen på oss selv så er det faktisk bare å jobbe på så vi klarer våre mål .

 

 

Jeg stemmer for å vinne løpet

 

 

Dette med å ha klart så mye store ting dette året så merker jeg at jeg er vist blitt mer uovervinnelig egentlig . Det er en ære for meg å se at jeg faktisk klarer å gjennomføre det vi har bestemt oss for det er ikke for alle å gjøre alt vi har gjort men det er ikke alle heller som har mine behov eller ønsker . Dette med å bestemme seg for å realisere mer så får vi dette til om vi setter dette som hoved mål . Det er bare å jobbe på selv om alt kan virke langt unna så er vi faktisk nå mye nærmere målet enn jeg hadde våget å håpe på . Det er underlig egentlig hvor lite som skal til for å lykkes eller mislykkes .

 

 

Nok at jeg ikke følger med følger med eller at jeg bare tar ting for gitt at dette ordner seg selv . Det er mye å fikse også ha kontroll på da en har bedrift . Det skal være sikkert men , jeg merker at ting blir mer og mer akkurat slik som jeg vil å da får jeg bare jobbe nå fremover 24 / 7 så vinner jeg dette løpet også .

 

 

Dette med å klare å bevise at jeg klarte det å jeg vil gjennomføre dette så jeg må si jeg gleder meg så til å kan si jeg klarte det å vell jobbet . Det er en ære for meg å se at ting blir gjennomført i mitt tempo . Det å se at det er mulig å få ting forskyve frem i tid er noe jeg er veldig takknemlig for . Det er en grunn for alt skjer i våre liv . Vi skal lære, vi skal oppleve også erkjenne at vi lærer ved å gå den tøffe veien i våre liv. Dette med å anerkjenne at tiden er rett eller at vi lærte mye den tøffe gata vår. Det er nettopp det at vi er stadig i læring å jeg merker at ting kommer mer til meg nå også . Mennesker som jeg ikke skal være sammen med er borte , de jeg skal være mer sammen med er mer sammen med meg . Det er nydelig også det å se at ting sirkulerer å vi lærer hele tiden i absolutt alt vi gjør det er så herlig .

 

 

 

Vi er i slutten av oktober

 

 

I alt denne mnd så er vi avsluttingen på en nydelig reise der jeg har klart igjen atter en gang til å endre en negativ økonomi mer mot der jeg ønsker å være . Dette med å se alt jeg klarte å realisere denne mnd så er jeg veldig takknemlig for hva jeg faktisk har klart å gjennomføre her . Det å være alene om absolutt alt så kreves det utrolig mye av oss egentlig . Selv om det er deilig å slippe det styret da en ikke er enig med den en bor sammen med . Det er alltid noe vi må endre på å noe vi ikke liker . Det å bo sammen med  noen bare for å gjøre har jeg aldri forstått poenget med . De som gjør dette må leve ett sørgelig liv der de angrer på mye men de får jo heller ikke ett bedre liv bare fordi dem holder ut .. det er jo bare dumt for å være helt ærlig . Det er deres bord å jeg skal ikke gå inn i de relasjoner de får være i det de føler er fortapt for min del . Det er heldigvis ikke mitt bord.

 

 

Vi skal være mer på plass i oss selv da har vi det mye bedre enn om vi er uten for kroppen vår – De som lever ett falskt liv de er ikke tilstede i sin engen kropp. Om du skjønner , de er hele tiden på jag etter det som de ikke helt skjønner hva de søker . Siden de ikke får en god harmoni i seg selv , dette bidrar hele tiden til at kroppen vår er i ubalanse også opplever vi selv at ting ikke er bra . Det aller beste for oss selv er å finne oss selv å klare å komme i kroppen vår . – Ikke dette med å være hele tiden på jakt eller søk etter noe bedre eller aldri bli fornøyd med det vi har . Det blir akkurat det samme da er det noe i oss som ikke enten er helbredet eller at vi har ett savn eller alltid søken etter å ha noe som tilfredsstiller oss så vi kan føle oss fornøyd men det holder aldri lenge .. siden at vi alle sammen må jobbe med våre indre også ytre følelse som gir oss denne følelsen av misnøye eller tap. Vi må lære oss med å være takknemlig for ingen ting . Dette med å sette ned våre krav , å heller ikke må være den som vet alt eller skal belære alle og en vær. Det kan fort bli slitsomt for de aller fleste. Dette er i grunn en negativ karakter trekk også viser dette i grunn at en har ett stort markerings behov. Når vi klarer å tone dette ned , ved å ikke være så veldig sterk karakter hele tiden å heller ta dette opp i blant så er det ok men dette må en styre så en ikke sliter seg selv ut også omgivelsene våre . Det er noe jeg også du bør se inn i oss selv . Har vi noe av dette jeg referer til ovenfor ? så må en dempe dette ned , jeg hadde ett stort behov før for å ha rett . Nå i dag er det likegyldig for meg om jeg har rett eller feil i din mening så lenge jeg vet at jeg har rett så gir jeg alltid deg rett som alltid må ha det.

 

 

Lag deg en snill uke der du er for andre også ikke bare deg selv . Gi andre en god ting ut av deg , der du kan være en god venn eller gi noen en tjeneste for at du bryr deg uten grunn . Dette gir deg mer tilbake enn du faktisk er klar over så ta å være mer for andre å dele med dine goder .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg