Vi er i bedre tider nå tenker jeg endelig ferdig med påsken for i år 🙌😍

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Nå er påsken over for i år å takk og lov at hverdagen endelig er her . Jeg liker aller best hverdagen jeg , enn du ? er det begge deler eller ? jeg liker å samle oss min lille familie det har vi klart denne påsken mer eller mindre samlet alle sammen . Det er godt gjort , ellers har jeg fått tilbringt tid med de alle sammen mer enn vanlig det har gjort seg veldig for meg , noe jeg setter stor pris på. Det å være sammen gir oss veldig mye tilbake å jeg gleder meg hele tiden til alt vi skal gjøre sammen . Det er stas da vi kan samles alle oss.

 

Vi er i bedre tider nå merker jeg

 

Har hatt mange tøffe år som grunder som har vært bein tøffe økonomisk det å være en grunder å se at ting ikke blir akkurat som en forventer eller håper på er ikke alltid like hyggelig. Det sliter på å ikke minst tærer det på krefter da en hele tiden må være berett til å stå på mer enn vanlige mennesker gjør . Jeg vet at jeg skal lykkes med åå komme meg i mål med mine utfordringer som har stått på tur . Det jeg bruker å si til alle andre er se på hva du har lyktes med å være takknemlig . Det gir deg mer kraft enn å se på det som en ikke har fått til enda. Det er det som gir meg styrke for å holde på videre å ikke miste interessen . Det å hele tiden si jeg må vente med det jeg aller mest har lyst til er kipt , hvorfor er det kipt , det er fordi jeg hadde sett mer frem til å kunne ta meg fri som du gjør om dagene . Det å ikke har hatt fri siden i 2021 , det tar på en dame som står på mer en vanlig . Det er i alle fall en grunn at jeg gjør det , det er for å unngå negative tall også komme meg på nivå igjen etter pandemien. Det å ha lagt bakom med alt over lang tid gjør noe med en , det har gjort at jeg holder meg mer tilbake enn jeg er på andre . Jeg har nok blitt mer reservert enn før , dette er vel en grunn fordi jeg jobber mye også ser jeg hva andre får så lett til seg . Det er litt provoserende å se at enkelte har Nav som sy pute for at de ikke har nok gøds for å stå på å jobbe som jeg har gjort til nå… Det er fette irriterende at skatten jeg og du betaler går til disse sinkere . Jeg snakker ikke om de som er på nav fordi de har ikke helse til å jobbe , det er snyltere jeg referer til her. Bare så jeg ikke får noen på nakken  fordi jeg i skrivende stund referer til de jeg synes snylter selv om jeg vet at systemet er for alle så mener jeg at en bør være såpass voksen at en får fingeren ut av ræva å finner seg en jobb i stede for å heve arbeids ledighets penger eller hva det i dag heter så pent har ikke hatt penger i fra nav siden jeg mottok min siste barnetrygd å det er mange år siden . Det å være en rolle modell for andre har jeg hørt flere sier jeg er, jeg fikk høre senest i helgen at jeg var en sjelden mamma som sto opp for mine barn også andre sine barn , tenker dette er veldig god reklame for meg egentlig . Jeg er uendelig stolt over de jeg har som barn , 3 stykker men jeg føler jeg er mamma for alle deres venner , de er veldig gull alle sammen , det blir slik da en har fulgt de opp så mye som jeg har gjort opp igjennom årene .

 

Hva skjer om vi endrer oss

 

Det som skjer er at vi merker at folk rundt oss ender seg litt mer i vårt møte med de. De vil alltid være i endring for oss fordi vi har alle ett trekk punkt der vi sender ut en energi , det vi sender ut mottar vi om vi ønsker det eller ikke , det kan føles rart ut men det er nettopp det som er . Om du føler at livet ditt er litt kjipt , gjør en endring i hvordan du tenker eller hva du sier eller hva du fokuserer på . Det er energi alt , å tenk på gode ting så vil du faktisk være mer disponibel for det enn å være i ubalanse . Det er alltid noe godt som kommer i fra alt vi sender ut . Selv om vi kan føle at ting tar litt til i blant men ikke fortvile , jeg tenker alltid på at ting løser seg . SELV da jeg var 100 tusen i minus ,  så sov jeg godt om natten jeg fokusert på overflod. Det å fokusere på det vi ønsker selv om det enda ikke er her enda , så åpner dette mer opp en om jeg også du sprer om oss med negative tanker , så hinder vi oss selv for utvikling å det ønsker vi vel ikke ? Regner med nei , så jeg anbefaler deg å ikke kopiere meg helt for det er eller kan være hevy , men ja jeg klarer det så da klarer du også det. Selv om det til tider har vært en smule fette hevy men vi klarer det som vi vil lykkes med . Det kan jeg skrive under på, jeg merker det nå at jeg er enda mer tryggere i meg selv en jeg var før . Det er så klart fordi jeg har lyktes med mine kamper å ser nå i dag at jeg dør ikke om jeg har 100 tusen i minus , jeg har det godt med meg selv selv om . Det er mat i skapet , ikke alt i fra øverste hylle , men jeg har mat. Til en forandring da jeg ikke hadde råd i fjor og året før var enda verre så ja da hadde jeg det magert , la meg sulten også var egentlig veldig fattig men jeg hadde mye , bedriften er enda i livet pga av at jeg sto på løpet ut . Det er mye også være takknemlig for , jeg håper jeg kan inspirere deg til å fortsette dine mål også håper jeg at du lykkes med de mål du setter deg .

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg