Vi er energi å vi tiltrekker oss…….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , det er ikke alltid like lett alle dager , det er bare slik det er for oss alle . Det eneste vi alle kan gjøre er å se den bedte løsningen for fremtiden å ikke gi opp håpet vårt. Dette med å være  i alle ting her så har vi så mye vi kan gjøre for å lykkes mer . Dette med å jobbe mye som jeg gjør er nødvendig for å kunne lykkes men jeg må  bare holde ut litt til .

 

 

Dette med å drive min egen bedrift å i tillegg er alene om absolutt alt så er det ikke alltid lett for en å få ting til som dere som er 2 om alt. Det er en tøff game men jeg ser løsninger hele tiden så jeg må bare fortsette som jeg har gjort til nå selv om jeg kunne ha ønsket å tatt meg fri så er dette uaktuelt . Det gir meg ikke noe da en vet at en ikke kan det . Så gleder meg veldig til å få ting til å skal klare denne reisen min også det jeg kan gjøre ting mer i glede enn om jeg bare er . Dette er ikke lett men om jeg fokuserer på det som er vanskelig så vil jeg heller ikke lykkes . Jeg må nedre mitt fokus på hva jeg vil motta. Dette er nettopp det jeg bare må fokusere på fremover så blir det bedre og bedre . Det er ikke for alle som ikke kan alt å stå i alt som jeg gjør . Det skjønner jeg men jeg har lært meg en del teknikker så jeg skal klare det igjen .

 

 

Weekend på trappa

 

 

Denne uken må jeg si har gått fort å jeg tenker tingene blir mer til mens vi går . Dette med å gi opp selv om det er helt eller vi møter hindringer er ikke meg . Det er å kaste det ut av meg så er det å jobbe videre på. Det er ikke alle som hadde klart å nyte dagen med å ha så mye på agendaen privat også bedriften men jeg har lært meg gode teknikker med å få ting til å realiseres mer og mer som jeg vil ha til meg . Dette med å løse ting mer her så gleder jeg mer veldig til å kunne klare alle mine mål her som gir meg enda en stykke med å være i balanse også harmoni . Da vi har alt så er vi ikke fornøyd da heller . Jeg velger å være veldig takknemlig med å være underveis selv om jeg møter på hinder nå som jeg ikke kan unngå men , jeg kan takle de fordi jeg er sterk som jeg er. De av dere som har kuttet ut å støtte meg opp via bedriften eller komme å se i butikken min det er noe jeg har registeret å jeg bare minner på at ønsker du å ha gode varer også produkter du ikke finner andre plasser da må du jo benytte deg av de tilbud som er . Det er ikke alle som kan betjene vare lager med 0 i inntekter jeg kjenner ingen.

 

 

Dette med å være en faiter så er det jeg som er det  å kommer aldri til å gi meg men det er en kamp som kommer til å bli litt tøff nå men jeg skal lykkes igjen . Det er blitt en sport å lære i bedriften jeg fikk en nedtur da jeg ble praya av ett annet tele selskap som hadde en syk avtale med om jeg gikk ut av deres firma så måtte jeg punge ut 17 tusen . Det er jo ikke helt friskt men jeg skjønner ikke helt greia her men jeg tenker at jeg er glad for at jeg fikk ned dette til under 10 tusen men jeg kunne heller ha brukt det på butikker også vært litt mer sosial men det får så være . Det er viktig at en får kabalen til å gå opp.

 

 

Vær ikke den som ikke ønsker at andre skal lykkes med det de driver med. Er du en slik en ? så stakkars deg . Du blir en dag å møte deg selv i døren for en vakker dag om du henger ut noen eller om du er negativ over for andre eller bare dette at du ikke ønsker meg eller andre suksess så kommer det i retur til deg selv en vakker dag. Dette med å kutte ut å være for andre er noe som jeg ikke helt har skjønt meg på. Dette med å fremsnakke andre har jeg alltid gjort. De som har jobbet i kles butikk eller om de har jobbet på cafe så har jeg alltid snakket positivt om plassen slik at de skal få inn mer . Ser dessverre ikke at de jeg har støttet opp alltid gjør det samme med meg . Det er ikke for å være jævlig jeg skriver dette men , det er noe du bør tenke litt over . Dette med å tru at du er min gode venn så snakker du bakom ryggen på meg. Eller at du baksnakker bedriften min . Det må jeg bare si jeg får høre absolutt alt jeg . Det er så innlysende hvordan du lever livet ditt at jeg har i grunn ikke ord. Det blir for snålt for meg . Det er derfor jeg ikke orker å ha noen kontakt med slike karakterer . Det blir bare for dumt slik som en ser ego sentrert mennesker de kan få være i sitt element ikke i mitt.

 

 

 

Hvordan skal jeg klare å nå meg nye mål ?

 

 

Som egen sjef så kunne jeg så klart ønsket å få tatt meg mer fri å kunne late meg mer men det å sette meg nye mål er for å kan nyte fremtiden fremover slik at jeg kan få litt fritid . Før det blir gjeldende så må jeg bare få ting i system her å jeg må så jeg gleder meg veldig til med å få ting i system . Jeg må være positiv også se på mine nye høyder for å kan klare å få ting i system mer her som jeg vil være i . Det er alltid noen som ikke liker det en gjør – Det å sette meg selv tydelige mål så må jeg bare bringe action for å få ting i system her . Det er faktisk det som gir meg veldig mye glede å jeg frykter heller ikke noe jeg må bare jobbe målrettet for å kunne klare å nå de mål jeg har satt meg her . Det er ikke alltid like lett å nå de , men på veien til målene mine så jobber jeg hele tiden målrettet å har bestemt meg for å lykkes mer og mer det blir en ære merker jeg å jeg gleder meg veldig til å kunne starte opp med å få ting i system her .  For å bringe mer inn til meg så må jeg faktisk først tru at jeg skal lykkes her . Det kommer ikke om jeg er negative eller ikke har gode energi så jeg gleder meg veldig til å starte dagen min godt . Dette bringer meg i harmoni og glede . Det er nettopp dette som bringer mer inn til meg da jeg er på samme frekvens som det jeg ber om så det som ikke er her er fordi vi ikke er på samme energi . Det er så enkelt ikke noe annet enn akkurat det.  Så jeg gleder meg veldig til å kan få gjennomføre mer og mer og mer . Gleder meg veldig til å få ting mer i system . Det er alltid noe vi skal lære å det er nettopp det jeg skal gjøre nå . Vi er alle under utvikling å jeg gleder meg veldig til å kunne nyte livet sammen med mine venner også dere som jeg gjør det beste med . Det er alltid noe jeg skal klare å jeg har hele tiden en grunn til alt jeg gjør.

 

Vi er alle energi derfor så alltid ha god energi selv om ting er tøft , være sammen med andre som gir deg løft . Det er alltid noe vi tiltrekker oss som er bra . Det er alltid en løsning på ett problem . Det er jeg ett levende bevis på at jeg klarer alt jeg bare vil . Derfor alltid løfte opp din energi selv . Ikke la deg bli i lav energi da mottar du ikke det som skal komme til deg. Derfor være takknemlig med en tom pengbok eller tomt kjøleskap . Det er noe som gjør at vi alle kommer i en balanse selv om jeg vet du kan føle at dette er rart . Det vi sender ut det mottar vi . Så endre dine tanker også følelser . Så vil du selv se at du mottar mer . Du stopper ting selv ved å være i disharmoni . Derfor jeg alltid fokuserer på at vi må være i balanse . Selv om noen sier , jeg kan jo ikke være lykkelig hele tiden . Det skjønner jeg . Det som er viktig er at vi får ut det som er negative følelser for å kunne tiltrekke oss mer gode ting . Det er dette som er tingen .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg