Vi er alltid 2 for å pleie ett ……..?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg nyter i grunn en rolig lørdag så langt . Det er nydelig jeg jobbet lenge i natt så jeg tenker at det er ok å kan starte dagen litt med å bare være det er innen for . Det er ikke alltid en klarer å være rolig eller ikke gjøre noe men dette med å ha så mye ting på gang er ikke alltid like lett. Det er en prosess merker jeg .

 

 

Som nok aldri helt tar slutt før jeg selv slutter å puste så har alt en avslutning på en naturlig måte. Før det så tenker jeg at jeg kjører mer på her med å gjøre akkurat det jeg selv har lyst til å gjennomføre så blir det bra til slutt håper jeg . Det er alltid en grunn for at vi gjør det vi gjør . Det er ikke alltid vi lykkes med første forsøket vårt heller . Det skal sies men jeg tenker at ting er veldig hyggelig å se at ting blir gjennomført selv om jeg hadde ønsket jeg hadde fått de gjort ferdig på ett blunk . Det var i grunn veldig nydelig å kunne ladde opp batteriene mine også. Det er ikke ofte jeg gjør det å det er så absolutt nødvendig for å klare de neste stegene . Vi må faktisk lytte til vårt hjerte . Hva er det vi egentlig ønsker å få gjennomført ? dette med bare å gjøre ting for en ting er ikke bra vi må gjøre det fordi vi objektivt ønsker det ikke for at vi alltid må. Det er viktig å huske på.

 

 

Da er dagen her siste dagen i September å jeg kan juble over at jeg faktisk har klart å gå over

 

 

Jeg har lyktes med mine prosjekter  synes jeg så langt . Har fått dyra her på tunet i god harmoni de har det veldig fint å egg fikk jeg i dag også. Det er noe jeg er veldig glade for . Det å ikke vite alt en skal gå igjennom er nok lurt da hadde vi nok ikke gjort alt hadde vi fått farene på løpende bånd . Da hadde vi heller ikke fått den erfaringen som det negative gir oss. Dette med å bli avist tenker jeg på i dag som en god erfaring . De som aldri har blitt avist de vet jo ikke hva det er , hvordan det føles eller hvordan det er på kroppen din . Det er noe jeg har vokst opp med å jeg mener alt vi opplever som er negativt kan vi skape om til noe fint .

 

Dette med å starte en klubb der vi skal dyrke alle nederlag er ikke noe jeg er for , det betyr at vi holder liv i gammel gørr . Det som er mye mer effektivt er å få dette bearbeidet å at en jobber ut disse følelsene som  er under huden på oss . Å mange igjen de klarer ikke å åpne opp seg fordi de har opplevd masse traumer også lidelser . Dette er forståelig . Det kan være tøft å vise sin egen smerte for seg selv . Det er noe i dette at vi lider flere ganger av samme smerte . Da vi får den ut kan vi varma oss på den å samtidig lage dette til leve brød i tillegg. Det bryr at vi klarer å se igjennom det negative å ta ut lærdommen av det vi har av erfaringer . Det nytter ikke å være i det negativa for å dyrke det . Da er det null læring da er det kun destruktiv adferd i fra oss selv, derfor så forteller jeg alltid hva jeg har gjort i møte med andre som skal lære av meg at de skjønner at jeg har gått veien fremfor de . Det er en betryggende følelse at en vet at noen andre før deg har lyktes med å klare å få ting gjennomført å til . Det er en ære også kan føle at en ikke må bruke dagen på å irritere seg over andre som jeg gjorde før.

 

 

Det blir jo på en måte selvskading da en ikke klarer å være i en god balanse mellom alt her . Takk og lov for at jeg klarte å finne den veien ut av alt så jeg kan lære andre å få ett bedre liv . Det er en ære å ha så mye i sjela mi som bare må ut . Det er en smerte å lagre alt i deg , det kan jeg bare fortelle du får det 1000 ganger bedre om du gjør noe med dine indre plager å dette med å starte med en ting i gagen så har vi en start. Det kommer til å bli så bra jeg har en god følelse for deg.

 

 

For meg er dette med å få mestre ved å gjøre det jeg trives med dyra jobbene mine også bare være i mitt eget . Det er noe vi alle skal gjøre mer av så er dette med å tvinge oss til å gjøre mer alene ting . Der vi kan mestre mer også feile litt mer . Dette med å lære seg å bli mer uavhengig av andre er viktig. En dag så dør våre foreldre , en dag har vi ikke hjelp . En dag kan det være du selv må hjelpe deg selv . Det er litt brutalt å si at en dag er vi alene men det er nettopp slik livet vårt er. Det er i variasjoner . Du som er for avhending av andre ,  kommer til å gå på en stor smell da du mister de du alltid er sammen med. Da får du det tøft hva gjør du da ? Dette med å gjøre seg avhengig er en stygg uvane for oss selv som vi bør legge av oss . Det er lett å si det men ikke alltid lett å gjøre det. Det er viktig for oss selv å en tenker sikkert ikke så mye på da alt er servert på sølv fat til deg . Da alt er i harmoni men da dagen er der da ting blir ikke akkurat som du hadde planlagt så kan livet ditt bli veldig vanskelig å takle da du ikke har de som er nær deg nå. Da har du mest sannsynlig valgt bort mane andre de venter ikke på deg om du ikke holder de varm . Det er noe i det en kan ikke bare forvente att ett vennskap skal være livet ut . Det må pleies det også , å det er alltid to som må gjøre en innsats .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg