Vi endrer våre behov

Hei kjære lesere ♥️

God morgen dere håper du har det bra å har en nydelig dag.
Selv nå så nyter jeg en kaffe nettopp spist en toast i vaffel jærnet perfekte å lage det der.

Go start på dagen egentlig fått gjort litt på morran å det er i grunn deilig å ha det rolig rundt seg.

Planer for denne uka er å få malt mer på huset mitt er hele tiden noe å gjøre da en har hus. Så skal få hjelp ifra yngste sønn min. Så da er vi heldigvis to som skal bidra litt.

Ellers går dagene mine til å jobbe være dedikert å sette mål og jobbe mot målene mine.
Det å være alene om disse viktige temaer kan i blant være ensomt. Merke at jeg kunne ha hatt en å støtta meg til.

Det hadde vært veldig hyggelig, jeg får mange meldinger i fra ulike menn som egentlig har en ting for øye. Da blir vår samtale rett og slett ødelagt.

Om jeg skal være et frukt fat for de så nei takk. Vi må derfor sett grenser for hva vi tenker er ok.

I bedriften min Gruben Massasje, tok jeg tak i en å kasta jeg ut, en ba jeg om å få føten med seg ellers var det ikke trykt.

De begge to hadde kommet med seksuell trakassering. Noe jeg ikke fordrar for det er ikke uskyldige heller, dette er mennesker som har en drift som er totalt uinteressant for meg.

Det å være modig å våge å stå på å ta valg som jeg nettopp gjør. Betyr at jeg tar ansvar for meg selv å mine barn.
Tenker alltid på de å de er veldig omtenksom overfor lille mammaen deres.

Vi har et meget godt bånd mellom oss.

I dag får jeg flere helt nye kunder til Gruben Massasje noe jeg oppriktig gleder meg til. Det å utvikle meg å igjen sa at jeg tiltrekker meg hele tiden nye kunder. Det er så hærli.

Jeg har denne sommeren hatt betydelig stor vekst på bedriften herlig å se at alt en legge energien til det vokser.

Har du noe du ønsker å endre eller bare justere litt?
Så endrer du fokuset ditt på målet. Å jobb med det fremover.

Jeg ser når jeg endrer meg i fra negative til positiv så endrer jo mennesker rundt meg.
Det handler om vår energi. Det vi sender ut blir mottatt av andre også mottar vi av andre.

Vi tiltrekker oss den energien vi selv har i oss, så er vi negative så må vi endre våre tanker for å kunne se en endring.
Holder vi fast ved det som ikke fungerer? Så vil det også ikke fungerer heller.

Vi må gjøre en fysisk endelig via våre tanker og handlinger.

Mange mener det er vanskelig å endre dette som ødelegger for oss? Noen synes det er lett når de ser hvor bra de får det ved å justere litt å endre fokuset på livet generelt.

Vi må alltid gjør oss ferdig med fortiden. For lever vi hele tiden i den så utvikler vi oss aldri.
Da vil vi stå på bar bakke å ikke klare å endre noe.

Hvorfor er det så vanskelig å endre seg for å få et verdifullt liv?

All jobb er slitsomt, men det er alltid verd strevet når du ser at du Lykkes jo.

Ta å starte med litt og litt, lag lister for hvordan du ønsker å ha livet ditt.
Hva du ser for deg nå så endrer du den etter hvert som da blir aktuelt.

Fordi når vi justere vår måte å være på så endrer vi også våre behov.

Ønsker deg en nydelig dag.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg