Vi alle sammen møter på litt hinder i blant

Hei hvordan har du det?

 

Håper du koser deg i nyter våren som er kommet her i Rana , jeg må si jeg elsker denne perioden jeg da våren er her , snøen tinger å vi kan på nytt ordne til her igjen . Det er så mye som dukker frem da vi får snøen bort. Det er så godt å ikke minst fredelig å jobbe med å få litt jord på hendene å ikke minst bare vært til helt enkelt . Jeg fikk nå i dag planet litt mer her. Nå i dag planet jeg litt solsikke gleder meg veldig til å få det opp å se at det spirer. Det er jo faktisk en heldags jobb å vanner rundt om kring da en har mer en 3 planer. Det gir meg mer energi merker jeg utrolig nok så får jeg faktisk det.

 

Jeg venter på mer utsyr for å kunne hjelpe meg selv her i hagen lettere

 

Jeg har bestilt meg en motorsag også en annen artig gjenstand som hjelper meg med å lage gode høl i marken for å så hekk eller andre planter . Det å skape også få lov til å være kreativ å bli skitten på klærne også hender å kjenne duften av sommer så er jeg helt i balanse mellom alt. Jeg har bestemt meg for å lage meg ute seksjon med paller jeg så en plass hvordan jeg kunne gjennomføre det så jeg gleder meg veldig til å se hvordan det blir her hjemme . Jeg er så for gjenbruk jeg trenger ikke å ha nye ting for å bli lykkelig . Det er så absolutt ikke det som gir meg livsglede . Det å re skape er mer livsglede for meg å se at planter gror også at jeg å mine barn og alle de jeg er glade i har det bra, så har jeg det også veldig godt. Trenger ikke mer i livet enn dette er harmoni med absolutt alt jeg holder på med. I dag fikk jeg noen palle karmer som jeg skal plant i . Det gleder meg veldig til å få dette gjennomført. Det å lage min egne grønnsaks hage er veldig hyggelig . Dette med å dyrke seg er noe jeg alltid har likt men jeg har ikke holdt på med dette på mange mange år. Det å få ånden over meg i år igjen med å produsere også vil dette så gleder meg veldig mellom alt annet jeg skal få gjennomført . Jeg har faktisk 4 ulike prosjekter nei 5 faktisk som jeg skal få gjennomført i løpet av året. Lysthuset mitt skal jeg få gjort ferdig . Taket på huset skal byttets blir stas , drivhuset skal bygges , det gjenstår litt jobb til før en kan starte opp men ja jeg er veldig takknemlig , har 14 vinduer å en dør til drivhuset tror det blir nok i masse vis . Tenker jeg at det blir stas å kunne lage ett hus til i gagen med masse vinduer som jeg kan sitte inne i å bare reflektere å  nyte å skinne i kamp om solen jeg . Det å være i balanse mellom alt er viktig jeg føler jeg er det å håper du som leser har dine gode prosjekter på gang der du kan gjøre det som gir deg mening med livet å setter deg høyrer enn du setter andre. Jeg har i alle fall sluttet å reke hit og dit , nå er jeg mye mer hjemme en før . Det er ikke det at jeg besøker andre men jeg må gjøre mine ting før jeg kan reke til andre. Så her kommer ett nytt prosjekt , lage ute kjøkken på altanen min av kun gjenbruk , jeg elsker paller å de elsker meg veldig godt selv om jeg vet at der er mange som ikke liker denne stilen men stakkars deg sier bare jeg . vi er alle sammen ulike å takk og lov for akkurat det. Jeg gleder meg veldig til å sette i gang med å sjekk hvor mye paller jeg trenger også hvor mye jeg må ha for å få dette gjennomført jeg gleder meg veldig .  Så er det rommet nede i kjelleren som jeg skal få innredet for nye delen i bedriften min . Der jeg skal lage kremer og salver for salg etter vært . Dette gleder meg slik at jeg vet ikke helt er dette riktig eller holder jeg meg selv for narr men jeg skal være ærlige med deg , nei jeg holder deg ikke for narr jeg elsker bare å utvikle meg mer også dette med å lære meg mer nytt i det som blir en neste stepp i bedriften gleder meg veldig så langt så har jeg fått bra teken på å lage det jeg har funnet av gode ingredienser til salver og kremer . Det jeg tenke å få gjort i fri stunder er å høste blomster som jeg kan dra nytte av i kremer så jeg kommer nok til å trenge litt hjelp for å kunne få utvikle dette mer men jeg er i gang så hallo jeg gleder meg veldig til en epoke i en ny verden . Jeg elsker å utvikle å være en utvikler , så jeg har så mange ting på  min agenda at jeg glede meg ser ikke mørkt på fremtiden min jeg ser faktisk bare lyst på fremtiden å håper din er like lys som min .

Vi møter alle sammen på litt hinder i blant

Jeg har møtt på mange hinder sien oppstart å til nå jeg takler de mye bedre enn i starten men jeg kjenner å merker godt at jeg gleder meg veldig til å kunne roe ned litt  , jeg nyter dagen å jeg ser jo at resultater de kommer ikke over å ligge på sofaen eller ta meg fri , de kommer fordi jeg la vekk det som alle liker også står i dette den tiden det måtte ta for å se at yes nå er vi faktisk i balanse mellom alt nå er det rom for litt slakke . Akkurat nå er vi enda ikke helt der at jeg kan slakk så mye men jeg er på rett vei til målet , jeg er mye bedre økonomisk i år på samme tid som i fjor . selv om jeg investerer alt jeg får inn tilbake i bedriften min . Det å invester er viktig det er det jeg jobber med i hensyn til det nye delen i firmaet mitt . Å drive en bedrift er ikke gratis , men jeg eier tiden min selv også er det jeg selv som bestemmer hva jeg skal investere tiden min på. Jeg er evig takknemlig for at jeg pr i dag har 5 jobber som hjelper meg veldig med å være i balanse å ikke minst se at jeg har verdien med alt jeg gjør . Det er jo blitt slik at jeg setter jo merke lappe på mine produkter . Jeg har jo i tillegg kaffe som jeg ønsker å få min egen merke lapp på som jeg har som en profitt på bedriften  min . Det er klart å jeg kan gå gjennomført det når det måtte ønske med den prosessen så vi skal se litt så mulig jeg ikke starer opp med å komponere min egen kaffe det hadde jo også være veldig hyggelig . I dag hadde jeg ett ekstremt stor skrive kløe må være fordi alt i dag  ble endret , kidsa og jeg skulle spise middag sammen , men en liten forandring må i blant til , så da må en bare gjøre andre ting som er forefallende her . Med ett stort hus så har jeg ikke problemer med å finne på ting å gjøre her , men jeg kunne sikkert trenge denne pausen i dag var nydelig også få gjort mye ute i hagen å ikke minst bare ladde opp batteriene mine i dag det gjorde seg veldig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg