Velkommen oktober ❤️ love

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Tenk oktober i dag nå september er nå historie.

Jeg lå litt lenger i dag som vanlig 🥰 skal få meg en hyggelig by tur i dag sammen med tremenningen min ❤️

Gleder meg til å se litt mer folk å bare være egentlig.

Det å møte litt mer folk å ta en tur å sosialisere seg er Viktig.
Selv om jeg er en som jobber mye så trenger jeg å se et annet perspektiv å bare der å se litt andre omgivelser.

Det er alltid nydelige med helg sov litt lenger enn vanlig. Men i natt så klarte jeg ikke å legg meg til rett tid heller 🥰

Ble litt i seneste laget egentlig men jeg klarer tydeligvis ikke å endre meg. Må jobbe mest mulig når jeg er bare alene.

Sovnet før jeg traff puta å spurt hva hun heter 😉🥰 så utrolig trøtt var jeg. Da er der vidunderlige nydelig å bare slappe av litt å. Være å få laddet opp batteriene.

Det skal jeg nå gjøre mer av i dag ved at jeg gjør bare hyggelig ting.

Det er å ta vare på seg selv å pynte meg litt også liker det veldig godt.

Vi trenger å gjør mer stas på oss veldig hyggelig å håpe vi møter på litt mer kjente folk.

Hva er ditt mål i dag? Jeg har planlagt flere ting i løpet av dagen. Skal få ordnet regnskapet for september. Det må gjøres ferdige.

Samtidig liker jeg så godt å bare sløv litt på soffan å sove litt. Det kommer mest sannsynlig til å skje i løpet av dagen det også. Mellom alt her.

Vi snakkes ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg