Velkommen juni litt surrealistisk at sommer kom med snø😂😂💛

Hei kjære lesere 💛

 

 

Velkommen Juni 🧡

 

 

Tenk at Juni er allerede kommet å vi har sagt farvel til Mai, dette er helt sykt hvor hurtig tiden faktisk går her hjemme . Det er ikke verst at en klarer å gjennomføre alle de mål jeg har satt meg . Det er litt slik at da en er i gang med en ting så er det alltid noen andre ting som må først gjøres det er det alltid men jeg er nå mer ydmyk også takknemlig . I dag ble første morgen å stå opp til en nydelig stue med nye flotte møbler som jeg har fått skaffet meg i løpet av bare få dager. Andre som ikke trenger de mer eller de skal flytte til en mindre enhet å måtte kryptere det de hadde av ting . Det med å minimere ting har jeg også startet med her hjemme . Det å organisere her også kaste det vi ikke trenger er lurt ikke bare lurt men det er også nyttig . Den det å ha det mer på stell så vet en hele tiden hva en har også hva en trenger . Jeg er en karakter jeg trenge aldri helt nye ting jeg kan gjerne bruke det gamle utslitte til jeg ikke kan ha de på meg mer det å se at de er så stygg også nuppete er en grunn til å pelme de om du skjønner men , heller ikke helt da så skjer det hvorfor spare på noe som ikke ser bra ut ? det er nok fordi vi har blitt glad i de klærne så er det jo klær hypotetisk så betyr det jo ingen ting hvordan det ser ut men jo klær betyr mer enn vi faktisk er klar over , klær har et universelt språk som ikke alle er like gode på men , jeg lærte meg en lekse at du skal aldri se på klærne om en kunde har penger eller ei, det er ikke her vi ser verdien i andre men det å bli målt opp om du er en *Cubus barn eller om du er ett merke barn som går i Levis osv dette var ett stort problem da jeg var ett barn , da måtte mamma sy på Levis mekrer for å vise at jeg hadde Levis jeg også de andre riktige merker . Jeg har aldri brydd meg om merker , jeg har vært opptatt av om jeg liker de eller ikke men Levis har aldri vært min favoritt så jeg hadde helt andre former så det er ikke alltid det som er fint for andre er like bra for meg .

 

 

Jeg er glad vi er kommet til Juni men tenk vi hadde snø i dag

 

Denne sommeren må jo bare bli magisk når mai ble så kald som vi har den nå at vi ikke klarer helt å tenke . Det hadde snødd godt over fjell i natt , å snødde lenge i natt jeg må si jeg likte egentlig å se det på en måte det ble litt magisk overgang til Mai også Juni med å overlappe med snø den var ny jeg kan ikke huske eller erindre at det har skjedd så ofte men det er vel ikke unormalt heller vi vet som sagt hvor vi bor i yttergangen til meg tar jeg aldri bort vinter klær de får være å er ok å ha de nært så jeg kan være varm i dette været blant annet . Dette med å se hva er det vi egentlig trenger påfyll av å hva er det vi ikke trenger . Varme klær er veldig godt å ha å det trengs virkelig . I går da jeg også dattera var å hentet sofaen også en puff så hentet jeg noen ute klær til meg selv som noen andre ikke lengre ønsket seg . Dette med gjenbruk å overta andre sine ting som enda er fult ut brukbart så er det en nydelig greie at en kan gjøre det å nå ble jeg en ute bukse rikere som jeg kan bruke når jeg holder på ute om det skal fortsette i denne kulden her . Det være ute er jo bare nydelig da en er godt kledd. Så jeg må si jeg gleder meg til fremover her jeg . Dette med å gjennomføre ting helt ut er ikke alltid like lett men jeg er nå i den fasen at nå skal jeg bli ferdig mer å få ting unna . Det gleder meg veldig til å se at jeg kan være takknemlig med at jeg faktisk er ferdig å jeg kan si at dette ble utrolig nydelig jeg er i grunn veldig stolt over hva jeg faktisk alene har lyktes med men jeg kjenner sterkt på kroppen at jeg er super sliten men vet jeg jobber bare videre er nødvendig for at jeg skal kunne klare meg økonomisk . Jeg er litt let av at mange spør hvordan er det økonomisk jeg vet jeg trenger ikke å svare men jeg mekrer at tiden har vært en påkjenning for å være helt ærlig noen ganger kunne jeg tenke meg at de alle andre kunne få oppleve hvordan jeg har det . Så hadde de nok vært  mer takknemlig for det de selv har . Det er noe i dette med å være i denne situasjonen der ting er knagert også hatt det slik i over lengre tid etter korona kom så ble alt vippet på hode . Dette med å jobbe slik jeg holder på er nødvending å at jeg ikke er forbannet også sint hele tiden er rart for alt jeg har i meg er noe du ikke aner , der er dager jeg kjenner jeg ønsker å gi helt opp . Det er fordi jeg er lei av å kjempe men jeg ser på barna mine familen har jeg ikke lengre så de tenker jeg ikke på men barna mine de er dem jeg kun lever for . Da blir min   motivajson for å stå i dette tøffe til det går over . Det er tøft men det blir bedre å det å lære av denne reisen er jo at jeg blir mer motivert for å gjennomføre det jeg skal ha rundt meg til at det er noe jeg kan gjøre fint fordi jeg skal ikke reise noe bort her i år , det blir kun i området . I såfall dette med å nyte sammen er noe jeg håper vi kan få til mye av da varmen kommer stigende mellom alt her . Vi er en 4 kløver som jeg er uendelig takknemlig for å ha, nå tenker jeg vi må få til flere gode middager sammen for å feire juni er kommet så jeg gleder meg veldig å jeg tenker å nyte livet mitt mellom reisen til alt . Dette med å gjennomføre det en har på agendaen er lurt for jeg merker at ting er faktisk like tøft men jeg merker at jeg begynner å bli mektig lei av å må stå slik på . Det er dessverre alt for få som egentlig skjønner hvordan en grunder har det i disse tider , jeg blir litt oppgitt men har bestemt meg for å ikke bruke tiden min på det, da bruker jeg kun opp det jeg kan bruke på meg selv også det som gir meg mer næring for å jobbe videre . For meg så orker jeg ikke noe drama eller krangling jeg er ikke konflikt sky men jeg jobber 24 /7 å da du har fri så jobber jeg derfor ber jeg deg alltid respektere min tid om du vil jeg skal respektere din tid . Husk alltid på det at alle har ikke fri jeg har enda ikke hatt fri siden i 2021 det begynner å bli en god stund siden nå , men ved min store skrekk så går dette ikke inn jeg skal være like blid alltid å jeg må jo også være sur . Dette skjønner jeg ikke helt greia med men spør meg der å da om det er noe jeg er irritert for synes det veldig på meg men jeg er ikke alltid lett å lese jeg er klar over det, men jeg kan ikke lyge så jeg er lett å se om jeg er sliten eller ikke å jeg vet at det lett kan tolkes motsatt . Det er bare det att om jeg må diskutere svada med ,mange så tar det min kraft for å jobbe videre .Jeg ønsker faktisk å kunne nyte en kveld i fri jeg også . Så ikke forhindere meg i å ha det godt å slutt med å analysere meg for det er ikke verd hodebryet . Jeg er en karakter som har blitt misbrukt også ødelagt av mange mennesker , jeg har det ikke alltid like godt med meg selv . Selv om jeg ikke er sur er det dager jeg har det tøft psykisk noe som du ikke har noen ting med , jeg velger å skrive dette her for det er alltid noe vi alle ikke liker . Dette med å bli tatt på av andre som jeg ikke vil bli tatt på så er dette noe jeg faktisk ikke fordrar . Det er ikke alle som skjønner det , men jeg liker ikke at andre kommer inn i min intim sone det er jo fordi misbruket har bidratt til at jeg tar aldri inn de jeg ikke vil ha nær meg på den måten å vil ha 100 % respekt for det heretter. Alt for mange som bare tar seg til rette men en god klem er helt supert men ikke noe mer enn det.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg