Veileder jobben min ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Tusen hjertelig takk for at du tar dæ tid for å lese bloggen min på forhånd takk ♥️

Jeg har mange faste kunder som ringer meg ofte for å mottat eller bare bruke meg som en person som er 100% nøytrale.

Jeg dømmer ingen som ringer meg uavhengige av spørsmål eller status.

Viktig for meg er at jeg klarer å se løsninger for kunden å at det blir en nydelig avslutning.

Jeg får mange spørsmål ang hva tar jeg pr time for veileder samtaler. Privat tar jeg 750 kr for en time og 30 min tar jeg 450 kr.

Jeg jobber nå med veileder samtaler hele tiden å det jeg ser så tydelig at det hjelper de som tar kontakt med meg.

Takknemlig for at jeg har lykkes med å utvikle meg å takknemlig for at jeg har lykkes med å jobb ut mine egene problem så jeg nå i dag kan hjelpe andre mennesker.

Jeg hadde lett kunne vært narkoman eller pille misbruker eller en annen negative ting pga av mine opplevelser i oppveksten min.

Hvordan har du klart å få det bedre?

Jeg har jobbet hele tiden med å utarbeide meg til å bli en bedre utgave av meg.

Men det jeg gjør aller først og fremst. Var å anerkjenn at jeg hadde blitt påført makt og overgrep.

Så store grep at jeg har ikke fortalt noen andre om alt. Det forteller egentlig i hovedsak at jeg værner om mitt privat. Selv om jeg er åpen om at Jeg har lidd.

Ved å klare å gå videre må vi anerkjenn det vi har opplevd. Vi må jobbe ut disse negative følelser. Vi må ha motivasjon å livsglede.

Jeg har brukt mine negative egen skaper til en god ting.

Jeg snur alltid om det negative ting til noe jeg ikke nå har lært meg mer av.

Dette finner jeg min indre kraft og styrk.

I stede for å vegre meg for å være meg.

Da jeg var yngre fikk jeg alltid høre de andre sa jeg var for meget. Tok for stor plass.
Nå har jeg trukket meg ut i fra den verden. Nå slipper de å plages av meg. Å jeg slipper å høre at jeg er for mye.

Vi må bare noen ganger fokusere på hva er det som er prisen vi betaler for å bare være? I stede for å ta deg ut av det å skape en ny v
Hverdag.

I dag har jeg ikke annen nær familie enn mine barn. Jeg har skapt min egen verden med familien rundt meg. Som gir meg energi å livskvalitet.

Jeg har god kontakt med flere treninger av meg å det liker jeg meget godt.

Ønsker du å få en time eller du vet om noen som trenger det. Bare send meg en melding. Skal svar deg så avtaler vi.

Det jeg opplever når jeg har veileder telefon samtale. Her jeg jobber fysisk og via telefon.
Så er det en seier når jeg ser det når frem til kunden å igjen at det som var vanskelig er lettere.

Det som er en må jobb med å endre på hvordan du vil ha det. Sett ned dine krav. Ender litt rundt deg.
Vi trenger ikke alltid å gjøre så mye for at vi skal se endringer.

Jeg skal jobbe denne weekend også. Med litt innsalg med kvalitets tid gleder meg til skape en fin helg 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg