Veien ut av problemet

Hei kjære lesere ❤️

Go morgen håp du har det bra 🥰 jeg våknet Gry tidlig i dag, jeg var så uthvilt som jeg ikke kan huske sist at jeg var.

Søvn er så utrolig viktig i tillegg til vår mentale helse. At vi har det bra på absolutt alle plan.

Jeg har det vidunderlig nydelig i livet mitt, savner ikke noe egentlig. Mine barn og jeg vi har det perfekte sammen.

Familie er hva jeg å du selv skaper. Jeg har go relasjoner mellom min mammaes familie vi har meget tett bånd mellom oss. Tremenninger og mammaes søskenbarn har egentlig vært min nærmeste familie nesten hele livet egentlig.

Takknemlig for at jeg har de utenom mammaen min, hun forguda meg da hun levde å kunne ikke få nok av meg, utrolig skjønner ikke helt greia 🤣👌

Takknemlig for at jeg har blitt formet slik jeg er ser via veileder samtaler. At jeg har det genet at jeg ser hvordan andre har det.
Samtidig ser jeg også lett veien ut av problemet.

Hadde i går sykt mange samtaler jeg klarte ikke helt å bli ferdig med den ene før neste samtale kom inn. Fantastisk nydelig å kunne hjelpe andre mennesker.

Dagen i dag blir for meg ikke så ulike dagen i går. Ordnet opp litt i kontor ting i dag alt må gjøres. Vi er jo for fan snart ferdige med august hvordan går det egentlig ant?

Skjønner ikke helt hvordan tiden går så fort. Men det er godt å se at jeg lykkes med mine mål. Så jeg gleder meg veldig til å nyte stunden sammen med mine barn og venner. Når jeg har kommet på nivå så må jeg nok roe ned jobben min.. Ikke helt enkelt. Trur ikke værdens flotteste mann hadde klart å temt denne nøtta her. Jeg er meget sta når jeg har bestemt meg for å nå mål også gjøre mitt beste.

Ikke lenge har jeg jobbet 9 mnd i ett strekk uten fri. For de aller fleste så har de sikkert satt ord på meg at hun er jo gal osv.

Hadde dere alle sett mitt tap i bedriften min å tap som jeg selv må dekke.. Så hadde dere hele gjengen holdt kjæft å ikke sagt noe om nå må du ro ned. Eller du er gal. Du må ta deg fri. Klarer du det?

Alle disse spørsmålene er like irriterende som om du er sammen med de som ikke ønsker deg vel.

Skjønner jo at folk bryr seg om meg men utgifter må dekkes å jeg er heldigvis snart i mål til å komme asjur. Den dagen gleder jeg meg enormt til.

Hvordan lykkes en med å snu om noe som er negativt om til suksess?

Vi må våge å stå i det en gjør, ved å jobbe målrettet fremover. Selv om en kan kjenne på at dette er tungt så må en heller fokusere på det du får gjort noe med.
Å det er din egen holdning til det du gjør og dine ønsker.

Vekst kommer i en jord med næring, slik må vi også definer oss selv via at vi er positiv til våre mål så har vi en styrket energi. Å vi lykkes ved å endre vårt fokus i stede for å være i tapet.

Finn frem livskvalitet og glede i det du gjør så skal du se motivasjon er også rundt deg mer.

Håpe du får motivasjon å tar action i ditt eget liv også.

Ønsker deg en nydelig dag.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg