Ved å være den brukte som blir den som lykkes til topps ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper dagen din er søt med deg i dag, å at du kan kjenne på gleden av å være til. Dette med å se at dagene her blir lysere gjør mye med meg . Det kjenner jeg veldig godt på kroppen min at jeg gleder meg så til mer lyse dager der jeg har mer av dagen for å si det mildt .

 

 

Litt underlig at dagene har gått så fort

 

 

Vi har kommet halves nå i januar noe jeg mekrer at det er en glede å kjenne på at solen nærmer seg mer for vær dag som går her. Dette er en fin periode for å kjenne på at en skal starte mer med flere ting som skal få se dagens lys. Det er en tid som jeg kjenner litt mer på at jeg har jobbet mye , det tar på en kropp å ha jobbet så lenge som jeg har gjort. Det er krevende å en mekrer at ting har blitt litt tyngre nå, Dette er nok helt normalt etter som jeg ikke har hatt fri på flere år nå er jeg inne i periode med jobb med å nå 2 år også 6 mnd vi får se om jeg klarer det . Det er som sagt ikke selvsagt at vi skal mestre alt med hva vi må gjøre .

Noe er vi nummer to på å noe blir vi sist i – for meg så er det ikke så viktig helt hvor jeg er i prosessen . Jeg er med meg selv om jeg er først eller sist. Det er så synlig at jeg har klart å provosere andre ved at jeg klare å mestre mer og mer . Det er fint å se hvem som ikke liker at jeg lykkes . Dere har vist deres sanne ansikt flere ganger men det er bare mer synlig da jeg lykkes at de som ikke liker det klarer å finne feil med meg på alle punkter. Det er noe jeg før hadde følt var ekkelt eller ukomfortabelt . Nå kjenner jeg ikke deg som driter meg ut eller som jeg mekrer ikke er med meg som før. Det er nydelig å bytte beite å ikke er avhending av deg .

 

Sett deg selv fri for å klare å nå

 

 

Jeg har hele tiden lyttet til mine egne planer for å nå mer mål jeg må si jeg er så takknemlig for hva jeg har klart å skape ved å bygge opp min egen veileder kanal her som bare vokser også vokser for vær dag som går . Denne mnd har jeg nesten bare jobbet med veileder jobben min . Det er så herlig at jeg har ikke ord. Det er nydelig også kjenne på at jeg selv har skapt denne delen av jobb som vokser så utrolig fint jeg er så glad for å se at tallene viser mer glede enn jeg hadde trodd . Det er en ny epoke som er på plass i meg . Der jeg ser at jeg er blitt en vinner i min verden , jeg klarer alle mine store utfjordinger å aldri før har jeg klart å fått inn så mye penger som jeg har lyktes med som jeg gjør nå. Jeg er i rett stim her som jeg har tenkt å utvikle mer .

 

 

Hvordan klarer en å være i det jeg har vært i , å hvordan lykkes en med å seire en som skulle ha tapt ? det er ett spørsmål som jeg har stilt meg selv ofte under prosessen hva har jeg gjort for å klare å neile dette ?for å tiltrekke meg mer penger , mer kunder mer gode kunde som blir avhenting av min kompetanse ? Jeg har nok en egen evne for å se de som trenger meg , merker snart på deres energi som gir meg en god balanse mellom alt her.

 

 

Hva er det jeg gjør for å klare å ha hodet mitt klart å rent med alle samtaler som kommer inn til meg ?

 

Dette er krevende å på en annen måte så kreves det at jeg er tilstede i alle samtaler . Det som er jeg har samtalen lenge etter de har lagt på røret å jeg mekrer da de ikke vil lytte til meg å da de bare vil at jeg skal si de rette ordene de ønsker å høre. Dette med å si det som er sant er ikke alle som liker . Det er ofte slik at da får jeg høre hva jeg er med de. Det tåler jeg for jeg må være ærlige med de. Klarer ikke å lyge at det er bra om det er noe de må jobbe mer med for å klare å komme i mål.

 

De aller fleste som ringer meg ofte har blitt delvis avhending av meg å lytte til mine råd også min stemme er det mange som bare må høre . De forteller at den er så terapeutisk å lytte til å at jeg fremstår så fin også redelig å er en slik nydelig lytter å forteller de så rolig hva de bør gjøre om og om igjen . Jeg gir de ikke opp men jeg gir de alle de samme gode rådene . Noen ganger må jeg endre de med ord fordi de skal skjønne de bedre . Noen ganger må jeg formulere meg litt andelenes for at de skal skjønne hvordan livet deres blir om de bare fortsetter som alltid.

Det er disse vanskelige samtalene som de gråter i telefonen  , der jeg hører at de er utslitte eller at de har møtt veggen å ikke vet veien ut eller at de har selvmords tanker som går løs i deres indre. Det å snakke med de som har blitt seksuelt misbrukt også avvist hele livet føler jeg jo at jeg snakker med meg selv for å gi meg selv de råd da jeg selv opplevede dette. Jeg har fått kjent dette selv så på kroppen min at jeg har lært meg en utvei for å klare å få livet mitt til å skinne igjen , hvordan klarer en å se glede av å ha blitt avvist eller seksuelt misbrukt ? det er ingen glede i det men det er en erfaring som jeg har i meg som jeg ikke hadde valgt selv. Da jeg opplevde dette så fikk  jeg meg en kraftig ned tur i livet mitt  første møte med veggen å være utbrent . Dette med å hjemme inne stengte følelser hele livet får konsekvenser til slutt . Det er en vulkan som skal ut å vi må bare la dette stå til .

 

 

Alle som kjente meg før jeg ble misbrukt også etter på sa jeg endret meg veldig som menneske . Jeg ble ikke den samme tillitsfulle jenta som jeg hadde vært før. De som har kjent meg fra jeg var barn til nå skjønner ikke helt hvordan jeg har lyktes med å klare å bli hel etter all avvisning i hele min oppvekst som har gitt meg mange arr . De hadde heller forventet at jeg ble narkoman eller en alkoholiker som ikke klarte å ta rede på seg selv . Noe i den duren hadde de sett for seg at jeg skulle være i dag ikke en grunder som aldri gir opp å finner nye veier for å lykkes .

 

 

Hvordan klarte jeg virkelig å snu ett negativt mønster om til noe bra ? jeg har hele tiden tatt tak i mine egne problemer alltid. Aldri løpt i fra de jeg har brettet opp mine armer for å gjør opp regnskap for meg over alt. Dette med å ha noen som ryddet opp for meg har jeg aldri opplevd å jeg er i dag veldig glad for nettopp dette for jeg har lært at jeg selv må være herren over meg selv å da blir det mye lettere å se hvor en skal starte .

 

 

I år blir det å starte med en gang snøen er borte med flere nye prosjekter som skal gjennomføres i løpet av dette året . Det er nydelig å sette seg gode mål for fremtiden min . Jeg gleder meg alltid til å se at lille meg klarte å sprenge mer grenser for å utvikle meg mer . Det er noe jeg gleder meg alltid til å jeg vet at jeg i år skal klare mer enn jeg gjorde i fjor. Bare dette med å sette mer mål å bestemme meg for at jeg skal klare det så mekrer jeg mer glede i meg selv å ikke minst at jeg stråler fordi jeg har rette energien å mekrer at jeg når mer høyder for verden .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg