Ved å ta noen grep så …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har det veldig hyggelig må si det . Dagen startet med å gjøre litt praktiske ting her mellom alt . Det er noe med alt vettu en må gjøre en ting først før en kan gjøre en annen ting . Det er i blant alltid noe som må vike å noe som kommer først slik er det bare. Det er så herlig å se nå at ting går mer på skinner som jeg vil . Det er en jo bare en liten samtale så vipps så er vi der.

 

Dyra fikk mer mat i dag i fra meyergården hotell jeg får mat som er etter frokost der til dyra mine det e så herlig de blir så glade når jeg gir de litt mer å dette med å kan få litt til de er veldig fint de er veldig glad i mat er helt sikkert . Det er en rent bord etter at en går inn til de med mye god saker . Det er ikke vanskelig å se at dem trives å har funnet plassen sin her hos meg . Det er noe jeg setter veldig pris på . Det er herlig å jeg må si jeg gleder meg hele tiden til vi har flere som de kan kose seg mer med. Dette med at jeg bygger ande huset er for at de kan ha ulike hus men samme lufte gård. Det tenker jeg blir veldig bra å jeg gleder meg veldig til å få ting mer klart . Så kan det hende jeg får mer dyr før en vet ordet av det. hvem vet jeg er blitt hekta så da skjer det ting fort om jeg bare ønsker det sterkt nok .

 

 

Ved å ta  noen grep så

 

Ser det totale bildet mye bedre ut med en gang bare en får endret litt her så jeg puster lettet ut her jeg . Det er ikke alltid en ser tydelig alt med en gang men det er nydelig da en ser en positiv stim på det. Det er ikke alltid ting bare må gå en vei det kan gå begge veier men det som er meget effektivt så er det at en bruker sunn fornuft å tenker litt på hva en skal gjøre å i tillegg hva som er viktig. For meg så ser jeg nå tydelig at ting er blitt mer som jeg vil være i det er noe eget med alt å jeg gleder meg veldig til å få ting på plass. Det er en tid for alt å blir kjent med seg selv i krise også i glede . Vi endrer oss hele tiden du og jeg . Det er bare slik vi er. Det er en prosess vi skal lære i å jeg er i denne prosessen der jeg er hele tiden på vei mot en bedre verden . Det er noe som jeg er veldig takknemlig for å gleder meg veldig til å kan feire mer over mine bragder her .

 

 

Dette med å ha så mange ting på min agenda som jeg har daglig gjøre mål så er det lite tid for egen fritid egentlig . Det er nesten ikke på time planen min . Det er sikkert en skam at jeg ikke tillater meg selv å ha litt fri men hodet mitt fokuserer hele tiden på at jeg skal klare meg så derfor jeg er på den end løse kampen her med å mestre å våge å feile samtidig . Jo mer feil jeg gjør jo mer mykere har jeg blitt . Det er noe i dette med å våge å feile å våge å trekke seg tilbake i fra alt å alle å se hvem sitter jeg igjen med av venner også familie som daglig eller ukentlig eller måntlig må eller ønsker kontakt med meg . – -Enten ved å sende meg en hyggelig meling eller bare dukker opp her til meg noe som jeg blir alltid like glad for å bli positivt overasket av de jeg bryr meg om . Det er noe eget i å glede andre så gleder du deg selv i tillegg. Ved å se at den du gleder faktisk ble veldig takknemlig . Det syns godt på de jeg har gitt gode ord til både skrevet eller sagt i klar tekst at de jeg har sagt det til likte det. Det er ikke alltid de jeg har gjort stas på er like flinke på å gjøre stas tilbake . Om du skjønner det er en bi smak da en ser at det en selv gir aldri kommer i retur . Da kan en kjenne på vemmelse eller hvorfor tok jeg meg den tiden for å løfte opp den karakteren ? jeg har sluttet der jeg ser jeg får null igjen selv . Orker ikke å bruke min energi på deg som aldri ser tilbake på de som har alltid løftet deg opp. Det er en tid for alt så jeg velger fremover kun de som velger meg .

 

 

Dette med å leve til vi dør å fylle livet vårt med glede å harmoni er mer eller mindre dette jeg hele tiden jobber med å for det er en tid for det meste å jeg gleder meg alltid til å få ting til å gjøre mer er vel ikke det som er hoved poenget mitt det er å ha det bedre med seg selv også de en tilbringer tiden med . Det gir meg mye da jeg kan hjelpe en som trenger det å være for andre . Det gir meg livskvalitet tilbake men jeg merker at jeg er nok litt inngrodd her med å bare gjøre nyttige ting så jeg har ikke alltid det samme å snakke om som dere andre , jeg er litt mer pappa , har du jobbet mye i dag ? trives du på jobb ? satt deg større mål ? i denne duren merker jeg at jeg snakker med mine om . Det er noe jeg ble vokst inn i men jeg merker jeg er akkurat likens om han . Dette med å ha strenge krav til meg selv som han hadde til seg selv har jeg også til meg selv eller jeg har enda strengere krav til meg en han hadde. Han tillot seg å ha ferie å fri det gjør ikke jeg så det er viss forskjell her snakker vi flere årganger men essensen å moralen er akkurat like alvorlig som han pappa , det er noe ved dette jeg alltid har hatt i meg jeg er nok født med å være dedikert å ansvars person som ville være for alle å ville være en hjelper . Det er i grunn facienderende hvordan vi egentlig blir å er .

Det er en historie for alt jeg kan erindre da jeg var ett lite barn å jeg skulle hjelpe min onkel på gården hans . Jeg skulle da være snill med han , så han slapp å jage inn dyra . Så jeg gjorde dette like godt i god til jeg vet jeg brukte flere timer på å få dem inn . Da jeg endelig hadde klart å få de inn så reagerte han veldig på det maset . Da hadde jeg jaget de inn mange timer før tiden å han slapp de ut igjen . Erindrer at jeg ble forbannet men det ble han også selv om han skjønte hva jeg ville så måtte jeg lære meg å følge hans rute så det gikk rett med dyra.  Uansett så lærte jeg mye av denne feilen hvorfor de skulle være ute så lenge . Det er alltid en grunn for hvorfor vi gjør ting på vår måte. Det ser jeg selv med mine dyr vi har våre rutiner her som vi har ordnet oss sammen jeg å dyra . Det er så herlig å se at de trives å blir mer vant det er noe jeg bare digger .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg