Ved å endre mitt fokus Så …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

bra håper jeg at du har det , jeg startet dagen i dag egentlig vell tidlig men det gjør godt å se at sola er med oss i dag. Det å vite at påsken er her snart å drar like fort egentlig så gleder jeg meg veldig til å kunne nyte livet på en avslappende måte som gir meg ro også ikke minst fred. Det å se at tingene rundt meg bare gror mer, det er primært fordi jeg legger ned min tid i det jeg ønsker skal vokse . Det jeg avslutter eller ikke vier tiden min på er nettopp det som ikke gir meg tilbake. Det å se at våren er mer eller mindre tatt fatt her så må jeg si jeg gleder meg veldig til å kunne få nyte sol også se bare veier. Det er vel ikke mer som interesserer meg mer enn akkurat det å få bort vinterne for denne gangen . De dagene som jeg å sønnen min har vært å øvelse kjørt sammen så ser en tydelig at nå minker det veldig å det er bare å glede seg til alle prosjekter som skal startes på for min del i år.

 

Ved å endre mitt fokus så

 

Endrer jeg hvem jeg tiltrekker meg har du tenkt på det ? for å klage på andre helte tiden er ikke ok . Det å endre oss selv så endrer vi også for hvem som vi tiltrekker oss av mennesker rundt oss. jeg merker så godt at det gjør seg veldig med å endre mine holdninger å ikke minst ha et sundt vett.  Vi lærer hele tiden mer enn vi hadde gjort om vi har tid til å lære oss mer nytt. Se verden med åpent sinn. Jeg har nå nettopp eller for bare  noen få dager siden startet i en ny jobb som jeg har holdt på is i noen år. Det å starte opp igjen å bygge den opp mellom alt her så må jeg si jeg gleder meg veldig til det. Det å kunne nyte å jobbe mellom alt her i mitt eget tempo er faktisk ikke noe som er bedre enn akkurat det. Det er en seier også en glede ved å kunne stå på slik som jeg måtte kjenne for å i tillegg ønske. Jeg gleder meg veldig til å bygge opp alt av bi nære inntekter mer eller mindre nå. Dette er en måte som jeg kan tiltrekke meg mer nye folk også hyggelige situasjoner mellom alt . Det å bygge nettverk er noe vi alle har godt av, det er ikke noe som er vanskelig men det som er vanskelig er ofte dette med å sette i gang . Det kan fort virke veldig skummelt . Dette er en dør stokk mil som vi alle må igjennom for å kunne realisere . Så blir drømmer til virkelighet.

 

Engasjert meg i alt å nå er det å engasjerer seg i

 

Kun mitt eget liv som betyr aller mest for meg , jeg vet dette kan høres rart ut at jeg er blitt en slik egoist . Det kan virke slik for ikke er jeg ute blant folk lenger så mye også er jeg ikke i en privat jobb som har kollegaer jeg er i mitt eget som jeg stor trives i. Det kan virke slik at en er vansklig på en måte. Det skjønner jeg men jeg trives å bygge opp det jeg drømmer om. I går da jeg tok kveld . Så tok jeg å så på nye turer som jeg kunne tenke meg å reise til . Der jeg ikke har vært også der jeg ønsker å ta mine barn med til – Vi får se om det blir i år. Det blir i alle fall ikke Lofoten i år, det har jeg bestemt meg for siden de er så ekstrem på priser. Det orker jeg bare ikke å bruke 40 tusen på kun overnatting der oppe. Det å reise bort er luksus men , vi trener ikke å kjøpe gullet så dyrt . Da kan vi faktisk bruke tiden her i Helgeland , for her er det andre priser å jeg regner med hotellene her trenger oss også pengene våre i tillegg.. jeg lengter etter en liten ferie , jeg har ikke hatt ferie på 6 år i år blir det men jeg satser på at jeg skal klare det , men jeg har ikke så store ønsker for akkurat denne sommeren . Det er å være samlet med mine barn , å så tar jeg det derifra. Det er flere gull perler her på Helgeland som barna mine ikke har sett enda så ja vi satser på gode dager med  mye god mat sammen . Vi elsker gode middager vi ,  så jeg på Tyskland vi kjørte til Frankrike for 19 år siden , å da vi kom til Tyskland ble jeg frelst fantastisk nydelig land også vidunderlig service , jeg likte maten de hadde på hotellene å store flotte rom. Det å se hva en kan få der i stede for Lofoten så ja da blir valget lett. Det å bestemme seg for noe er noe jeg lett gjør da jeg ønsker å få det realisert. Så går jeg for det jeg må ikke til Lofoten for å få en nydelig sommer eller trenger det ikke . Var bare at jeg hadde lyst til å vise barna mine hvor jeg å min mamma bodde sammen , å huset hun hadde bygd. Men å betale over 40 tusen for denne turen synes jeg ble drøyt . Skjer ikke for det er så mange andre plasser som er mye flottere enn Lofoten , Helgeland trenger oss mer en de.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg