Ved å bryte mønster så endrer du din fremtid

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det ?

 

Nydelig start på dagen må jeg si , våknet opp midt i en drøm der jeg hadde vært i en bil der vi parkerte rett i en vegg , nesten slik at jeg ikke kom  med ut men kom akkurat meg smygende ut . Skal lure på hva var denne drømmen , for jeg brått våknet ? uthvilt så bra som det går til tross for litt for få timer søvn… men jeg sov godt under hele kvelden . Det å våkne opp til en ny dag så er sola oppe for en ren glede da . Må si dette liker jeg veldig godt.

 

Ved å bryte et mønster så endrer du også din fremtid.

 

Når vi endrer hvordan vi har det i dag til noe bedre , altså at vi tar kontroll over oss selv å hvordan vi lever så klarer vi alltid å endre oss . Da endrer vi også vår fremtid har du tenkt på det ? Sikkert ikke alle som har fundert på dette med vi endrer hva vi også møter. Det å trekke oss ut av drama for eksempel , gjør at vi ikke lenger tiltrekker oss slike ting i livet vårt . Dette er noe vi faktisk ser mer når vi gjør en endring i hva vi selv gjør . Våre tanker og vårt sinn er hva vi selv sender ut. Derfor vær mer konsekvent med hva vi bruker tiden vår på. At vi ikke sløser den bort på å skade oss selv mer en nødvendig. Jeg ser ikke nyheter, jeg bruker null tid på det fordi ja hvorfor tror du ? nettopp jeg sløser med tiden min. Jeg finner ikke nyheter lenger oppløftende eller noe jeg trenger å få mye av, det er nok med hva en mottar i sosiale medier , så får vi nok  . Dette å begrense oss er viktig for vår helse også. Hvis vi hele tiden forteller oss selv at vi ikke fikser det . Så kommer vi heller ikke til å klare det, vi mater oss med å være i en negativ energi også klarer vi heller ikke å få motivasjon for å realiser det vi har allerede bestemt oss for at vi enten ikke kan eller er det viljen vår som er den vi kommer på kant med først , samme egentlig men vi har ikke fremdrift eller motivasjon dette bidrar til å ikke lykkes. Vi ga opp før vi hadde startet er det noen som sier, vi kjøper inn alt som trengs til det formålet, så går plutselig luften ut av deg. Det er som oftest våre egene tanker som kommer i veien for fremdrift.

Nyter dagen med kaffe og litt drikke

Jeg har tatt inn en nydelig alovera drikke i butikken min som jeg er blitt så glad i , nå har jeg inne 4 smaker som bare er så nydelig is kaldt , jeg bruker alltid å toppe glasset med isbiter elsker masse isbiter . Kald drikke også en god varm kaffe da kan dagen bare starte, jeg lytter alltid alene til healing musikk. Dette er beroligende også samtidig får dette meg til å slappe helt av, jeg nyter denne musikken i fred og ro mellom kunder eller når jeg venter på noen. Dette er nydelig også sove til i tillegg. Det er vidunderlig må bare si det. Været i dag er påske steining. Jeg nyter virkelig å se ut selv om vinduene ikke er av den beste for å se ut .. det merkes at det er ikke helt rene men samme fan , jeg bryr meg ikke alle har det slik nå siden det enda er masse snø å ikke helt vær for å vaske vinduer ute akkurat nå, i natt var det over 20 minus her så det svinger godt egentlig men helt ok . Det som er sjarmen egentlig . Jeg gleder meg veldig til å kunne sitte ute på altanen å spise litt eller bare å kunne grille grille , det hadde vært en suksess ene sønnen min har jeg som plan å få til å hjelpe meg med å lage meg en grill. Jeg har olje fat ute her så jeg har bare ikke satt det i aksjon enda, de er så opptatt disse barna mine at jeg har ikke orket å mase mer på de fordi de har dagen sine fult opp .

Spennende tider med å planlegge

Denne  epoken der skatten kommer , en skal se om hva tjente jeg i fjor. Dette er alltid like spennende , jeg har moms og skatt på mine salg som jeg får inn . Jeg fikk inn i fjor egentlig veldig bra brutto men blir det bra netto ? det har jeg ikke regnet ut enda , så da alle spør meg hva tjente du i fjor jeg vet egentlig ikke , men jeg driver firma alene og alt jeg tjener er mitt så sikkert derfor jeg ikke bryr meg så hardt om hva tjener jeg . Jeg betaler alltid utgifter først derfor det er lite penger til å dra på butikken , i januar var jeg heldig hadde 2 mat turer i butikken. Det å ikke shoppe vær dag men jeg hadde egentlig kunne buke de på noe annet.. men jeg må ha næring for å klare å stå på å jobbe. Det er viktig for oss alle , derfor må en alltid bevilge seg dette , men jeg har vært veldig streng med meg selv her at jeg har fokusert primært på utgifter  men en må gi seg selv for å kunne hjelpe andre også å her har jeg heldigvis blitt flinkere . Jeg har ikke hatt ferie på mange år så målet mitt i år er å kunne ta meg en tur . Vi får se litt på dette jeg vil vente litt for å se hvordan alt blir . Det er mye som skal gjøres mellom alt her så jeg trenger å kunne være trygg på at jeg har det bra. Jeg bruker aldri å ta fri om jeg ikke har råd til dette. Så vi får se uansett er det mye hyggelig vi kan gjøre her hjemme i løpet av sommeren . Uansett så er det alltid noe hyggelig som skjer som vi kan nyte . Det blir veldig fint å koselig hva en vi gjør, bare en har det godt med seg selv . Jeg har mange planer å det skal vi ha , for vi må bare begynne i en ende så fortsetter vi videre. Dette er hvordan vi kan endre også gjøre mer ut av livet vårt. På en god måte så får vi alt til. Jeg må si jeg gleder meg veldig til alt som skal skje, det å føle at når en skal gjøre det så kommer det alltid noe i veien for denne tingen eller turen , om så skjer er dette en mening at en ikke skal på den turen . Så jeg velger heller å fokuser på hva som er viktigst akkurat nå her å nu så vil jeg heller skape en bedre hverdag her hjemme en å søle bort penger som jeg ikke har enda.. jeg vil heller bevilge mer tid med barna også de jeg bryr meg om . Dette er en måte å høste tid også lære hverandre mer også kjenne. Det gjør vi ved å tilbringe tiden sammen.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg