Våren kommer med ny energi 🙌😍

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg håper du har det fint i kveld å nyter vår kvelden , selv om det her nord er enda litt vinter tid igjen men vi merker nå at våren er i fart her i Nord heldigvis må jeg si . Det å merke at tiden går unna å så har jeg fått levert inn skatte meldingen før Mai som jeg alltid har vært sent ute med . Deilig også ha det unna gjort , det er det aller beste så kan jeg nå gjøre det jeg elsker aller mest det er å produsere mer her , via jobben min så er det å jobbe med å utvikle bedriften min mer . Fjord året ble mitt aller beste år siden oppstart i 2017, i fjor hadde jeg 5 års jubileum som i grunn ikke ble feiret med noe annet enn å jobbe på som alltid . Det har i alle fall bidratt til at jeg har kunne leve delvis bra med mine jobber . Det blir bare bedre og bedre å jeg er meget takknemlig for hva jeg faktisk klarer å stelle i stand her . Jeg må si jeg er 100 % stolt over meg selv ikke noe annet å si, da jeg nå ser mer og mer andre som går konkurs så vet jeg at jeg er mer i mål i år enn jeg var på samme tid som i fjor. Da hadde jeg ikke så god økonomi da heller men jeg tørr påstå at den var dårligere da enn nå. Det å se at det en legger energien i det vokser. Derfor ser jeg mer og mer at jeg er på rett side av livet .

Våren kommer med en ny energi

Jeg kjenner mer og mer ny energi inn i livet mitt, mye som skal endres også noe som jeg vil gjennomføre . Det å få altanen fri for snø er nå bare pitte litt igjen men herregud det er bare snakk om bagateller med å se de små snø flekker som dessverre en ikke har fått bort før nå. Det har vært så kaldt at en viste ikke helt hvor en skulle starte i vinter, eller nå men i dag fikk jeg faktisk mellom alt her endelig startet å se ende på snøen så da er det bare å håpe at hagen blir snø fri før vi får mai. Eller hva tenker du ? som sagt jeg gleder meg uansett bare jeg kan kle på meg godt å kan nyte god kaffe ute .. men ja vi får se hvordan livet også alt blir fremover. Det blir uansett meget bra.

Jeg mekre godt at det nå klør i hendene til å få gjort mer her hjemme nå , jeg har flere kunder jeg er hjemme hos å massere så det er ikke alltid like lett å planlegge alt her mellom veileder jobbene også privat men jobb og barna kommer alltid ført . Det er selv om de er store nå i dag så er de høyeste prioritet . Det å kjenne på den at de er faktisk blitt store nå å klarer seg selv er enda litt underlig men jeg liker å kjenne på denne friheten jeg nå i dag har mot hva jeg hadde før. Jeg har lyst til å gjøre masse i år , med huset mitt  med hagen eller flytte på noe mer . Jeg har ombestemt meg jeg tar ikke noen ferie i år heller . Det å bygge opp bedriften er ikke noe å spøke med men jeg har nå ett nytt prosjekt under utvikling som blir trinn 7 i bedriften min om jeg lykkes med å klare å få dette til. Det å få til å gjennomføre dette skal jeg klare da jeg lykkes med å gjenførte alt annet så vil jeg nå i dag ha dette i havn mer eller mindre slik at jeg kan nyte livet mer også heller ta litt roligere dager her og der , men fri nei takk  . Jeg ser ikke nødvendigheten ved å ha fri enda , jeg må si jeg tenker mer på hva en skal gjennomføre også heller skape mer mellom alt. Det å få gjennomført drivhuset gleder meg veldig . Det er noe vi kan lett få gjennomført en weekend håper jeg , vi kan ta dette stepp by stepp. Da jeg å kidsa kan ha dette som ett lite prosjekt sammen som vi kan få til å gjennomføre . Eldste sønnen er dyktig som bare det med å gjennomføre alt som skal til , han er unik på alle måter. De andre er også dyktige å jeg tenker når vi er for hverandre så kan vi bygge god relasjon mellom oss ved at vi tar oss til til hverandre . Dette med å få ferdig stilt mer i år så er det bare å glede seg mer på det en skal få gjennomført det gleder meg veldig til i år . Merker så godt at våren i år kommer med ett ekstra puff jeg gleder meg veldig til sommeren med å være barfot også kjenne varmen .

 

Sommeren blir bra i år siers det …

 

Om det er riktig for i år så er det vidunderlig nydelig om sommer varmen kunne i år bli ett kakk mer enn i fjor , slik at vi kan få en sommer vi sent vil glemme . Jeg merker jeg er så klar for det i år der vi kan nyte livet mellom alt her . Det er en reise i alt om du skjønner. Det er så mye som skal gjennomføres her hjemme i år. Det å kan få tak i noe som er brukt men enda mer igjen av er fanatisk . Penger spart med gjenbruk i år skal jeg få laga meg mer nye ting ut av paller igjen . Det er ett år i år der jeg er i blomst . Det å utvikle meg å få være i denne balansen mellom å være kreativ også rydde opp mellom alt her . Jeg ser det for meg nå at jeg skal få huset mer på G, dette året herregud for en glede at vi kommer i mål mellom alt her . Det skal bli en seier så kan vi ferie i etterkant med å skåle å hylle oss alle sammen at vi er dyktige . Det å rydde opp også re skape er terapi for meg . Det å flytte mitt fokus på en good ting enn å bygge ting å en historie på noe som jeg ikke kan få være bare i mitt eget lille fokus der jeg kun er bare Elin – Weronika , å ikke mamma eller hun som er selger , eller massøren eller den som veileder andre til en bedre hverdag, eller bare lytter til andre sine hverdags mas også problemer , det å få lov å få bare sanse mer mellom linjene er det som som gir meg mer balsam mellom alt jeg gleder meg veldig til alt som skjer fremover å igjen vi gir aldri opp selv om vi kan møte på litt hinder , hinder er vel ikke det som ødelegger oss det er det som gir oss mer energi for å lykkes mer her på jorden . Det kommer så absolutt til å bli en fin tid fremover æ lover deg at ting blir bedre bare en løfter blikket litt mer også ikke begrenser oss mer enn nødvendig  – Jeg har besluttet å leve mer fremover, være tilstede i mitt eget liv, en dag ligger jeg rolig i lik kisten da spreller jeg ikke lenger , ler ikke da du faller eller er ikke for deg mer, men jeg lever nå sterkt å igjen for å være i god balanse mellom alt mellom oss så er det å våge å gi oss mer energi for fremdriften sammen blir vi sterkere enn vi blir om vi er alene.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg