Våren er kommet står det så pent ….

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

Jotakk jeg har det fint jeg , sov litt lenge men jeg jobbet litt lenger også så ikke så rart egentlig . Det å sove litt lenger er veldig godt. Det gir meg en ekstra boost også energi til å starte dagen min godt. I dag er det ny  mnd som jeg skal lage meg mer mål for fremover . Se hva jeg har fått til å vokse i denne perioden som gikk også hva jeg skal endre på. Dette blir spennende så jeg gleder meg veldig må si det.

 

Våren er kommet står det så pent …

 

Vi kan ikke akkurat si at våren er her når vi ser ut men ja vi har det alltid slik masse snø å kle det litt til inn med  mer snø ikke sant? jeg er ikke super fan med å mokke snø men ja jeg må gjøre dette for å kunne motta kunder også selv kunne kjøre en tur ut. Det er vel ikke noe vi liker til og med de i gata mi som har egen fres sliter med å rydde bort snøen så de er nok leie de også.. må le litt men de har det jo mer lett en jeg egentlig selv om de må rydde den bort så ja samme det egentlig. Vi vet jo at våren den kommer så jeg har sådd litt blomster til å kunne plante ute i sommer så jeg er spent , håper det blir bra . Ikke alltid like lett alltid med ja jeg gleder meg veldig til å kunne nyte sommeren eller først våren vår ute i det fri. Det må jeg si gleder meg veldig . Fuglene de er så glade ute hører de bare mer og mer dette liker jeg veldig godt å håper det blir en tidligere vår enn vanlig hva tenker du ? vi vet jo aldri her nord derfor er ikke mine ønsker eller krav så store eneste at jeg vil ha en god sommer så blir det fint. Jeg må til neste vinter finne på noe lurt slik at jeg slipper å plages med denne snøen kunne gjerne ha en bil med plog hadde jeg satt enormt pris på . Vi må se litt hva en får til jeg må i alle fall vurdere dette mer tenker jeg .

 

 

Planer for fremtiden

 

Jeg har planer for alt jeg ønsker å gjøre å det jeg enda ikke har satt i gang . Det jeg fokuserer mest på nå er regnskapet på bedriften for å få dette i havn . Det å være ferdig med å melde dette inn å vite samtidig hvor mye skatt jeg må betale inn så er det ok gleder meg veldig til å få dette inn i system så blir jeg veldig takknemlig. Det å ikke vite alt hvordan en skal sette ting i system så er det lett at en ikke gjør noe med det. Jeg ønsker mer også produsere ting som jeg kan selge videre også kunne lage engene ting som jeg får solgt i butikken min. Det gleder meg veldig hele tiden gir dette meg veldig godt energi og sterk følelse på at jeg kommer til å lykkes. Ser du deg tilbake litt hvor langt du har kommet eller hvor du var for ett år siden ? ofte gjør vi ikke det vi haster av sted å bryr oss som oftest ikke så  mye om hvordan vi har det eller hvordan vi hadde det , eller ser hva vi faktisk har klart å realisert før vi blir spurt eller at noen ser at du hadde vært dyktig . Noen mener at det å se seg tilbake er feil, det får stå for deres regnskap . Jeg mener det er ikke feil , da vi ser tilbake for å se i dag hvor vi er å hva vi har lyktes med . Dette ved å se seg tilbake kun for å være i en offer rolle det blir noe annet det gir ingen god næring . Akkurat like dårlig næring som negative mennesker er . Derfor se deg tilbake hvor du var for 1 år siden i hensyn til veien videre. Jeg gjør dette ofte for å se om jeg er bedre i år enn i fjor er det noe jeg kan justere på er det hvordan mitt fokus er eller hva jeg legger min energi på. Det er veldig viktig for å være ærlig. Nå sitter solen bakom meg så nydelig at vi fikk sol også i dag, vinduene avslører at det er ikke så hyggelig men samme det, sol ute så vasker vi vinduer til våren kommer når det er midt ute. Det går så fint redd får å ødelegge vinduene mine med å vaske for tidlig . Jeg gjør ikke mer enn jeg må i blant har du det likens ? jeg er en veldig dyktig på å gjøre flere ting samtidig jeg for å få ting gjort så er det deilig ikke sant ? Jeg elsker å ha ordne men på noen områder ser det i blant ut at jeg ikke bryr meg alltid men jeg planlegger for å være ærlig så jeg skal få gjort mer her hjemme men jeg merker jeg er ikke like kjapp som jeg var før i tiden . Det kommer seg . Pakken jeg har bestilt for det lille prosjektet mitt er kommet så jeg gleder meg veldig til å sette i gang å teste dette ut . Spennende tider for å være dypt ærlig med deg.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg