Vandt til å være en snakkis ♥️

Kjære lesere ♥️
Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Været her er litt grått å regnfullt men heilt fint vær å jobb i.

Da vi hadde det som varmest så ble det egentlig veldig tøft å være på jobb. Selv om vi ikke bør klage over varmen.

Jeg merker så godt at tiden går så fort unna det er i grunn bra på en måte. Da kommer vi oss nærmere målet vårt når tiden nærmer seg.
Hvor vi skal være om ikke så lenge.

Livet mitt har endret seg radikalt disse fem årene. Jeg har utviklet en tøff business dame som er en uredd fan. I starten var jeg så redd for å gjøre feil. Nå er jeg bare takknemlig for de feil jeg har gjort.

De har påvirke meg også utviklet meg til å være modig og tåle mer.

Jeg husker så godt rett etter jeg hadde startet opp bedriften min. Alle prata om meg, på butikken så så folk etter meg. Følte meg litt annerledes egentlig.

Nå i dag er jeg bare så vandt med å være en snakkis.

Hvordan klarer vi å utvikle oss å bedriften slik jeg har jobbet hele tiden med?

Jeg har lyttet til mitt publikum å mine kunder jeg ønsker å gjøre en forskjell.
Da må jeg også bidra med noe mer enn bare meg.

Ved Gruben Massasje så har jeg massasje som er mitt hoved jobb. Der jeg har fått hjulpet mange som sliter med hode pine, har hatt slag og ødem. Det å få til å hjelpe de har vært min nøkkel til suksess.

Se hva som har effekt og se hvor mye og lite som egentlig skulle til for å lykkes med jobben mln er genialt.

Det gjør mye med meg at jeg lykkes med jobben mln, jeg har fornøyde kunder i fra Saltdal og Bodø og Mosjøen og Ssjøen. Pluss egentlig hele Norge for jeg har nå fått mange som kjører i mellom som faste kunder.

Hva gjør jeg selv for å klare denne tøffe jobben? Det er fysisk tungt å kan tære på.

Jeg er bare i positiv miljø. Klarer ikke å være sammen med negative mennesker.

Det tar alt jeg har å mer til.
Samtidig så har jeg mye annet jeg gjør på fritiden.
Jeg bygger opp mer i bedriften min som jeg har som stor hobby å se nisje butikken min vokser.

Den startet jeg med når måttet stenge ned bedriften min. I dag har jeg varer i fra flere plasser i Norge og utlandet.

Målet mitt er å klare å få tak i mest mulig av det du ikke finner andre steder.

Er virkelig gøy å utvikle seg å samtidig ser jeg hva jeg får til.

Det er akkurat det som gir meg energi for å jobb mye å stå på videre for å lykkes med mer av mine planer.

Jeg er takknemlig for at jeg har det så bra å kan jobbe med det jeg trives veldig godt med.

Det er en bragd å ha utviklet min egen arbeidsplass som gir meg mye livskvalitet.

Jeg gleder meg veldig til veien videre som vi enda ikke har sett.

Det er mange som ikke skjønner hvorfor jeg jobber som jeg gjør. Det er min livsglede å ha mye å gjøre. Trives meget godt med jobben min.

Det har i grunn blitt min livsstil.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg