Være takknemlig for

Hei kjære lesere.

 

Hvordan går det med deg ?

Håper at du har det fint i dag jeg har fått unna litt her så er det å bare være . Det er ingen dager som er like men jeg er så takknemlig  for hva jeg skal gjøre mer av å det er å nyte livet mitt mer enn jeg gjør pr nå. Det gir meg veldig mye godt tilbake det er noe jeg setter stor pris på at jeg kan nyte dagene mer enn jeg gjorde til nå. Jeg vet at jeg er meget privilegert som har denne jobben også livet mitt der jeg nå er mer i retning veien min til et mye bedre liv . Det å være så trygg også uredd som jeg er nå. Det er vel litt fordi jeg har klart å lykkes med å etablere mer her i mitt liv . Det gir meg mer inspirasjon for å utvikle meg mer . Det er vel ikke bare dette med å må gjøre eller få alt så viktig som er det som gir meg eller andre mer vekst. Det er faktisk også litt godt med å ha helt ro rundt meg noe jeg ikke er helt vant med skal jeg være ærlig. Det å ta dagen slik den kommer har jeg blitt mye dyktigere på. Det å ikke forvente noe av noen å heller glede meg på det som kommer. Tror jeg også styrker meg mer enn om jeg hele tiden forventer mer en jeg får , da blir jeg jo da så klart misfornøyd , da vi ikke er fornøyd med noe så er vi heller ikke i harmoni mellom alt, selv om vi har lov til å bli skuffet så er dette noe vi selv kan jobbe bort ved å bestemme oss for å være i det vi ønsker. Det å starte opp med klærne som jeg selger så er dette basert på å visninger , alså tilføre kunder på visninger , noe jeg jobbet mye med før i tiden da mine barn var yngre. Dette er et konsept som jeg er veldig glad i men jeg ser jo at det kan ta litt tid da mange er ustabile ved å ikke klare å komme eller ingen svarer. Det er en følelse jeg har glemt litt bort i forhold til andre, men jeg må bare koste den negative følelsen med en gang bort, å ignorere de som ikke orker svare eller de som gjør alltid det motsatte av hva de sier. Livet vårt er mellom alt å jeg er en som ikke er redd for hva jeg skal i møte med . Det er ikke noe som vi gjør som er super lett, det er heller ingen jobber der vi tjener penger så lett vi må jobbe for det å over tid så blir ting mye lettere enn jeg og du forutså det.  Det som er viktigst er at jeg skal nyte mens jeg jobber mot mine mål. Jeg blir jo ambassadør for klærne , kommer til å bytte ut alt jeg har av gamle klær også utelukket ta inn mer av mine klær som jeg liker. Det tror jeg kommer til å selge mer da enn om jeg ikke gjør noe for å få salg . Når en bruker så ser jo andre hvor flott klærne oppriktig er, så ja fikk i går en telefon ang klærne så er jo mange som er interessert å det liker jeg veldig godt.

 

Jeg var nesten helt utbrent

 

Når vi gjør endringer så hjelper dette oss mer en vi faktisk ser også tror selv. Det å kjenne på kroppen min mer tydelig at jeg har det så mye lettere etter at jeg tok meg mer tid til å slappe mer av , å ikke minst klarte å styre unna at jeg var nesten utbrent. Hva gjorde jeg ? jeg kuttet ned på jobb , også sov jeg mer enn vanlig, så var jeg veldig påpasselig med å få i meg mer mat også tilføre mer næring via energi drikker som er egentlig rart hvor redusert jeg var i desember å så lær å ligge nede for telling så er jeg i dag mye bedre form bare ved å gjøre disse grepene , det å stress mye også ha det hektisk er heller ikke bra, men det er viktig å lytte til kroppens signaler så vet en at en klarer å opprettholde en god fasade fremover. Selv om fasade er ikke viktig så er hvordan jeg er fysak mye viktigere men da vi brenner oss ut så synes dette meget godt utad så derfor jeg skrev fasade selv om vi ikke føler at det er åpenbart så er dette veldig åpenbart vi er mer sliten i kroppen også vårt kropps språk forteller oss hva vi har i vente om vi ikke lytter .

 

Være takknemlig for

Vi kan alle sammen føle at ting går litt trått, er litt kjedelig eller at vi føler at ting går sakte. Vi er ikke klar for det som venter på oss da ting blir forsinket dette er viktig å reflekter over å ta innover oss å heller nyte da en får en rolig dag. Jeg som enda ikke har hatt fri siden 2021 , jeg trenger åpenbart en rolig aften å ikke for mye mas selv om jeg alltid sier ja om kunder booker tid for veilede samtale eller om det er i butikken eller massasje, så er det ja i min munn. Det er godt å bare nyte livet litt å se på tv drikke kaffe også andre gode drikker i fra butikken det liker jeg veldig godt. Ved å vise takknemlighet for akkurat det du  selv har i dag og i morgne gir deg mer tilbake , ved å vise raushet for andre også. I dag kom ene barnet mitt en kjapp tur innom, alltid stort sett da de er her gir jeg de en eller noe, det er så nydelig følelse å være for dem også gi de det de ikke forventer. Det gir meg en god livskvalitet for fremtiden min det å sette pris på også være for er noe jeg alltid har likt godt.

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg