Være i balanse der er da du tiltrekker deg det du skal være i ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint å kan nyte kvelden ved å vite at du faktisk har gjort noe fint i dag. Det er noe jeg alltid tenker over før jeg skal ta  kvelden hva skulle jeg i grunn lære i dag eller i kveld . Dette med å være i alt som jeg er i perioder her så føler jeg endelig at jeg får startet prosessen her med hva jeg hadde som plan med dyrene her . Dette med å skape en fin verden for de der det er harmoni mellom alt med de det må jeg si jeg gleder meg veldig til å få kjørt alt inn som jeg hadde sett veldig frem i mot.

 

 

Dette med å endre her hjemme eller ute så er det nå en fin tid for å jobbe litt ute med å være i det som er på tur å endre seg  . Vi har det så vakkert her at jeg er stolt over hva jeg faktisk selv har klart å skape her hjemme. Dette med å få ting i system her så er det noe jeg ikke bare gleder meg litt til jeg gleder meg enormt mye . Det skjer nå ting som gjør at jeg må gjøre ting litt hurtigere her men jeg må si det gjør i grunn ikke noe. Dette med å være i det en står i så er det alltid en grunn for at vi opplever det vi gjør.

 

 

Jeg gleder meg så til å få ordnet mer til høner også ender så de får det akkurat slik som jeg vil at de skal ha det. Dette med å se at dem trives veldig bra her , gjør meg veldig glad. De er noen herlig sjeler som gir meg veldig glede også kjenner jeg på en stolt het da de faktisk legger egg . Det forteller jo at de har landet . Det har vært en periode som ikke har vært like hyggelig da ikke alt var i system . Nå er det i alle fall i orden her så de kan nyte li vet sitt her både inne som ute.

 

 

Jeg hadde en mamma som alltid sa med deg Elin – Weronika Så er det alt eller ingen ting , det er så rett så rett … kjære engel mammaen min ❤️

 

 

Ofte så tenker jeg på hennes ord , der hun sa dette til lille meg da hun ikke forsto helt hvor jeg hentet kraften min å trodde jeg skulle pause litt. Jeg har erkjent at jeg har ikke ro for å være helt fri for jobb jeg må gjøre noe før at jeg kan nyte dagen min . Må i grunn alltid gjøre en prosess for å være i mitt største glede i livet mitt så er dette med å gjøre endringer . Dette med å starte med noe jeg må lære mer om meg selv . Å omverden om du vil . Jeg trives aller best da jeg er skitten på klærne å har jord også masse dritt over meg . Da er jeg i mitt rette element . Det er vakkert å jeg bare elsker det. Dette med å peis på med å kaste bade kar ut av huset mitt uten noen større problem som å kaste på paller som om det heller ikke byr på en kalori problemer . Det har blitt en del blå flekker men det betyr i grove trekk at en har fått brukt seg å så har jeg ingen tid til å gruble over hva naboer , eller andre bekjente måtte slite med. Det er noe jeg ikke har noe med å har heller aldri brydd meg om det.

 

 

Jeg har bestemt meg for å få overvåknings karma her rundt om hele huset å eiendommen min , det har vært så mye etter at jeg fikk dyra her at jeg ser meg nødt til det. Det er for å være sikker på hvem som er å vaser rundt på min eiendom da jeg ikke er hjemme . I grunn veldig sjelden jeg er på vift men nå trenger jeg heller ikke bekymre meg over at eiendommen min blir tråkket på av sko som ikke er velkommen da jeg ikke er hjemme her .

 

 

Dette med å være en sjel som meg som ser igjennom dæ så merker jeg alltid ting rundt deg.

Det jeg ser sier jeg aldri men jeg vet om hva du tenker da du ser meg . Det er både vakkert å fint men det er i blant spesielt å ha denne egenskapen . Da du sier noe vakkert til meg å i ditt lille hode har en annen tanke så er det vakkert at jeg ser igjennom deg . Det er så herlig at jeg skjønner mer og mer hvorfor jeg har blitt født med denne gode egenskapen . Det er fordi jeg skal klare meg alene i denne verden . Dette med å lese deg som person forteller ikke at jeg sier til deg hva jeg tar inn på din energi . Det holder jeg meg alltid for meg selv. Dette med å lese ansikter har jeg alltid gjort å livet mitt har alltid vært brutalt . Der jeg har måtte lære livet på den røffe måten .

Det er en grunn til alt skjer men , jeg er så takknemlig fordi jeg har arvet hodet til pappa og kjeften til mamma. Den komboen var fan ikke dum . Det betyr i grunn at jeg er djevlenes advokat om jeg må. Vi skal være glad for alle våre egenskaper det er jeg . Dette med å se at jeg har blitt mye mer tålmodige enn jeg var før er en beundring . Det er det i grunn få som hadde trodd. Det som er vi lærer vi feiler alle som en . Dette med å gjøre alt rett sa min bror i Sverige det er fint om du gjør det, en gang da lærer du . Det burde jeg ha tenkt på da  høna dro ut for 2 gang … sønnen min spurte meg hvordan skjedde det. Før han kom å hjalp meg . Dette med å være redd for å gjøre feil så skjer det oftere . Det er nå derfor jeg må gi mer slipp på stresset som har vært . Det kommer seg , det kommer seg nå . Dyra høre vær dag æ elsker deg æ elsker dæ . Det blikket de ga meg i dag var ikke av sure miner vær gang jeg sa æ elsker deg så strålte de det er en fryd å se hvordan de påvirker meg å jeg tror vi er i samme energi . De har i alle fall en nydelig energi de har fått det mye bedre å mer som jeg vil at de skal ha det sammen . Dette med at ute gården deres er perfekt så er det herlig . Noe jeg er veldig stolt over at de får det så nydelig . Denne uken så er det så mye hyggelig som skal skje at jeg gleder meg veldig til å endre mer her også få ting gjort.

 

 

Livet mitt er mest jobb også dette med å være i bevegelse her gir meg en større livskvalitet dette med å få ting mer til å endre mer her å jeg ser nå at ting blir mer akkurat det jeg vil ha det. Det er herlig da en også ser at ting ordner seg for meg å jeg får litt hjelp av noen til å få ande huset ferdig . Det å se at målene mine de har forplantet seg her i alt jeg gjør . Dette å se at jeg klarer å ordne mer å jeg får ting til så tenker jeg at ting blir mer som jeg skal ha det. Dette er noe jeg i grunn er veldig stolt over hva jeg har klart å prestere . Dette med å ikke ha hatt fri på nærmere snart 2 år er en bragd i seg selv . Jeg er ikke kjent for å stoppe opp selv om livet eller ting er vanskelig . Da jobber jeg bare mer på for å finne nye løsninger for å klare meg . Dette å ha den gode motivasjonen som jeg har . Det er jeg så glad for jeg har i meg , trivsel å gleder meg veldig til å kan si at jeg klarte dette 100 % jeg er takknemlig .

 

 

Har du mål i livet ditt lytt til hjerte ditt å gjør det som du brenner for. Dette med å leve ett helt liv ved å ikke gjøre de endringer som trens for å ha det bra så må en selv gjøre noe med dette for å få en bedre hverdag. Dette med å være i balanse mellom alt så er det nettopp dette jeg er , det er da du tiltrekker deg det du skal være i .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg