Vær ydmyk for en dag er det…

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg?

 

Bra håper jeg at du har det,  jeg må si jeg nyter stunden her hjemme mellom alt. Egentlig nå er påsken snart ferdig å jeg har redusere jobb i hele påsken.  Til mye mindre enn vanlige.  Det er uvant men jeg trenger hvile akkurat som du har daglig.  Jeg er bare ikke vant med det… så må si jeg nyter stunden mellom alt her veldig godt  .

 

Jeg hadde planlagt

 

Å  sove litt lenger I dag men den gikk dårlig da jeg ble oppringt tidligere enn planlagt. Men pytt pytt nå må en bare være tilstede å ikke minst takknemlig for at jeg har det bra.  Ingen ting skjer som planlagt i dag er det nydelig med masse sol.  Det er vidunderlig nydelig må jeg si.  Ble mye kjøring i natt på ungdommen men jeg liker å vite at det går bra med de . Mine og andres barn .Fikk god tilbakemelding fra de at de er meget takknemlig for at jeg stiller alltid opp for de.  Så lenge jeg ikke sover .

 

Det vi gir andre mottar vi

 

Vi kan ofte føle at vi gir mye men jeg ser jo mer jeg gir jo mer mottar jeg i retur.  Det å tvi holde på alt fint er selv har aldri vært bra,  ved å være knapphet betyr negativt.  Derfor er jeg veldig oppmerksom på å dele å være tilstede for andre gang mer enn jeg er for meg selv.

 

Hva kan vi få ut av

 

Når vi åpner opp for mer eller vær mer tilstede I vårt liv.  Så sanser vi mer . I dag var vi på en kjøretur.  Jeg hadde en stopp der vi bare så på folk rundt oss.  Jeg ble snart oppmerksom på en dame som hadde en spesiell adferd også hadde hun utrolig mye med seg til å være på by tur på en slik dag.  For meg så dette ut mer ut som det kunne vær en uteliggere som var litt tidlig på farten.  Jeg vet det er registrert 10 uteliggere på Mo I Rana,  men det er mulig mer som vi ikke vet om. Jeg kommer til å være mer oppmerksom fremover for disse menneskene trenger hjelp til å kommentere fremover.  Jeg får vondt i magen av å se at andre mennesker sliter.  Livet er levende å spennende.  For noen er livet vell spennende,  noe som jeg er klar over at en dag er det tre min siste. Derfor må vi leve å nyte tiden godt sammen med de vi bryr oss om.  Ingen ting skjer som planlagt alltid men derfor skap gode opplevelser fremover å leve godt.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg