Vær modig ta dine egne vei i livet ditt ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det må si jeg er veldig takknemlig for tiden jeg fikk i dag . Der jeg har kost meg veldig . Dagen har vært veldig hyggelig med mye egen tid i dag. Det trengte jeg selv om jeg jobber m ye så måtte jeg ta mer egen tid i dag å det unner jeg meg virkelig . Jeg fikk slengt inn veileder samtaler i fra byen i dag. Å det funket i grunn veldig ok , så det blir jeg å gjennomføre flere ganger siden det funket i grunn veldig fint . Det er terapi for meg å være der jeg vil være å det trives jeg veldig godt med.

 

 

Dagen i dag fikk ben å gå på

 

 

Det var så hyggelig med en cafe tur med etterfulgt meg by tur der en kunne se litt folk å bare snakke med andre det hjelper på å se andre å bare pynte seg litt for å gjøre seg mer attraktiv . Det er noe i oss som gjør at vi ønsker å bli sett å jeg tenker vi alle har grunn for å få være attraktiv . Det var så herlig å kunne komme hjem etter en by tur å fortsette med ande huset mitt det tar form det . Jeg er ingen kyndig snekker jeg . Det som er så kult er å se at jeg lærer underveis . Det er veldig hyggelig å gøy å mestre det jeg holder på med.

 

 

Ande huset er i en fase der ting blir mer nærmere målet å jeg tenker dette skal bli så bra at jeg kan være stolt over mine prestasjoner i grunn. Det er ikke ett slott jeg bygger så dette kreves ikke å ha en kyndig arkitekt men jeg kan jo på en måte si jeg er arkitekten bak denne ideen å det er jo tilfelle.  Dette med at jeg i dag gikk ut av min egne kon forsone å dro like godt på singel treff i dag så var dette tiltaket veldig hyggelig . Det er artig å møte andre mennesker for å se andre å kunne nyte livet litt . Selv om jeg ikke drikker siden jeg er sjåfør men herregud så  hyggelig å kunne få le masse det er noe vi så absolutt trenger i livet vårt å møte nye folk å gamle kjente var veldig hyggelig .

 

 

Ting blir mer til å gå min vei merker jeg

 

 

Dette med å skape tiden sin akkurat som jeg har lyst til . Det er en fart uten side stykke jeg har sett nå mer at jeg skal komme meg mer i den retningen der jeg skal kunne nyte livet sammen med gode venner også ikke være så alt for seriøst . Jeg har levd med å være alltid på jobb i alt for mange år i grunn å jeg merker det er ikke alltid like lett å ta steget ut av det. Det er en grunn for alt skjer rundt oss å jeg tenker jeg er på riktig steg nå.

 

Her hjemme så går jo dagene som vanlig egentlig fullt tempo med å hente utstyr å være i den rette vibben for å tiltrekke meg mer av det jeg ønsker meg i livet mitt . Det kan ikke fortsette med at jeg kun jobber for lønna jeg må ta meg litt mer tid for meg selv . Det er veldig viktig å jeg merker at jeg trenger det å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne roe litt mer ned her.

 

 

I dag når jeg våknet opp var det masse snø

 

Vi vet hva vi er på tur til å møte det er vinteren som kommer selv om vi ikke alltid er like forberedt på det. Jeg hadde bestemt meg for å gjøre mest mulig her med å få ting mer ferdig å rydde opp mer ute så vinteren bare kan komme . Det er så herlig å se at ting blir bare mer som jeg vil å jeg klarer faktisk å bygge huset alene uten hjelp nå så jeg må si jeg er veldig takknemlig . Det blir kanskje ikke det vakreste huset men det blir i alle fall ett fult ut perfekt hus til endene å de kommer til å få det så mye bedre her enn der de er nå . Det blir en annen verden for de alle sammen . Det er noe jeg oppriktig gleder meg veldig til . Jeg har satt meg ulike mål for agenda her å det er nydelig å se at lille meg faktisk lykkes med mine prosjekter på løpende bånd .

 

I morgen skal jeg få hentet flere paller her som jeg skal bruke i mine prosjekter så jeg gleder meg veldig har satt flere ting på agenda så jeg tenker vi lykkes med det vi bestemmer oss for . Det er noe jeg tenker så er det å bygge opp det jeg har planlagt her å jeg ser jo tydelig at jeg fikser dette mer og mer . Det er så herlig at jeg har i grunn ikke ord. Det er en tid for alt å bare at en fokuserer på de rette tingene så kommer iv oss i mål med det vi har bestemt oss for jeg tenker alltid på en får lønn for strevet å noen ganger så er det lov å bare gjør det vi vil som gjør meg også deg til en bedre utgave av seg selv . Det er ikke for alle å være den beste versjonen av seg selv men jeg tror vi alle har godt av å sette livet å alt i ett perspektiv som illustrer det vi skal være i å jeg merker nå mer at jeg er så på rett hylle i livet mitt som jeg bare er så glad for å være i . Det er noe vi alle kan klare så er det å finne ro og harmoni mellom hva vi ønsker å sette i system .

 

 

Jeg sitter her nå i kveld å har en god følelse av at ting blir så mye bedre fremover å ting er mer etablert jeg gleder meg så til fremtiden å ser verdien av alt jeg har satt i system . Det er ikke penger som driver meg det er å hjelpe andre som gir de en trygghet å være i rett balanse mellom alt. Det er nettopp dette med å finne livskvalitet som gir meg sterkere energi å være ett godt med menneske det betyr mer for meg enn å ha masse gryn . Dette med å være stolt over hva en faktisk holder på å bygge opp så er jeg faktisk det. Det koster å være grunder å det er ikke fett heller. Det er som jeg sier alltid strev før vi møter suksess men da vi er takknemlig for det vi har så er det så klart mye vi ikke alltid tenker over jeg registrere alltid at ting skjer for en grunn , dette med tap , eller at en mister noe eller noe annet skjer med oss som påminner meg også deg at vi må leve nå. Dette med å tørre å takke for deg før festen er over er modig . Dette å våge å stikke seg frem er også modig .

 

 

Jeg takker for at du leser å håper jeg kan inspirere deg til å ta dine gode valg . I livet ditt å følge dine drømmer . Dette med at jeg skriver litt om min hverdag betyr ikke at jeg bretter ut alt. Noe kommer aldri på trykk å noe er alltid privat å noe forteller jeg om fordi jeg mener det er viktig å snakke om .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg