Utfordrende også spennende på samme tid egentlig

Hei kjære deg ❤️

 

 

Hvordan  har du det i dag ?

 

Jeg har det fint jeg , våknet opp med at hanen min galte litt før 7 i morrest så det er ok. Da våkne jeg så siden har jeg vært på bena mine i dag.  Enn du da ? har du noe spennende føre ?

 

Jeg holder ivrig på her hjemme for å endre også ta vare på alt her rundt om kring i tillegg til at jeg jobber 24/ 7 jeg skjønner ikke dere som slier dere er sliten spesielt da dere har ferie også ikke minst fri mye i helger . Da bør dere ikke være det etter min mening.. men jeg registrerer at det er mange som sutrer litt for mye . Så en dag med mitt liv hadde du fått kjørt deg litt . Da tenker jeg at du lett hadde sagt at ditt liv er ferie egentlig .

 

 

Jeg har alltid noen utfjordinger rundt mitt nye liv som bonde

 

For øvrig så er det alltid utforinger med alt , men det er heller hvordan vi tar dette å løser dem . Jeg har nå opplevd mye tøffe tider her i livet men dette med å plages gjør noe med meg som jeg kjenner på at en ikke liker så godt. Dette med å ikke få det som en ønsker . Det er bare slik at ting er så utgjort . Det er nå en gang slik at ting løser seg til det bedre å jeg vet at ting blir likere med da jeg får mer på system her så ja da er det sikkert andre problemer som dukker opp men , i løpet av denne uken så skal dette hoved problemet være løst å det må jeg si jeg gleder meg så inn i helvete til akkurat dette med å slippe å plages med å lete høner og hane som er på rek. Det blir en gang slik at en blir fette lei. Det skjedde igjen i går at  2 av de dro på en flyge tur . Takk og lov så kom høna til bake. Det er som sagt bare hanen igjen å det blir kjekt for nå nærmer han seg oss .

 

Ved å følge med så kan vi være heldig å få ting vi trenger det er lurt at vi har fått ett samfunn som er mer på gi siden enn dette med å bare ha .

 

Jeg fikk i løpet av weekend å uka som gikk gjort fette mye her , det er så inn i fan deilig å få det på g er noe som jeg bare blir så overlykkelig over. Dette med å jobbe så mye som jeg gjør så er det alltid noe som jeg burde ha gjort. Har du det akkurat likens ? jeg glemmer aldri bort noe jeg i grunn men jeg kommer på hva jeg burde ha gjort men i blant så kan jeg selv kjenne på kroppen at nei ikke akkurat nu e jeg klar. Før en tid siden brant kroppen min , nå brenner den konstant . Det er så klart ikke bra men det er bare litt til så er jeg i mål med det jeg holder på med til nå.

 

Jeg bar inn flere vinduer i går som jeg har sanket så de var tøffe å bære alene men det gikk fint så er de borte i fra øye synet . Jeg kom over at noen skulle gi bort lykt stolpe . Så det kom også på døra til meg en kjekk mann som kom med tilhenger med dette på. Herlig må jeg bare si dette skal jeg bruke i mine prosjekter .

 

 

Noen ganger så end endrer vi bare planer eller de vi hadde er ikke gjeldende lengre.

 

Jeg har gjort dette flere ganger som jeg ser at ting ikke blir som jeg hadde tenkt eller at planer ble for store for meg . Dette som er så genialt er at jeg blir heller ikke flau over å endre plener . Jeg liker å bestemme meg for ting noe blir ikke aktuelt men jeg vil heller planlegge mer en å ikke gjøre det.

 

Jeg fikk høns også ender i sist onsdag så denne på onsdag så er det nøyaktig kl 16 at vi har tilbrakt en uke sammen . Den har vært både frustrasjon også latter. Dette er en følge av at jeg mottok de litt før ting var klart her. Da jeg snakket med ho jeg kjøpte de av så sa hun jeg kan ta de tilbake . Det er overhode ikke aktuelt jeg har kjøpt også betalt de med blod slit her så never om de får komme dit igjen selv om jeg kan kjenne på frustrasjonen i går tydelig da jeg måtte se at hanen den dro igjen . Det er heldigvis bare for ett kort øyeblikk . Da håper jeg . I dag tidlig fikk jeg igjen masse god hjelp av Inger for å få tettet her så de ikke kan rømme mer . Dette med å få ting mer på stell her for de er noe jeg streber for å jeg skal klare å få det til . Dette med å ikke ha det elt ferdig er for jeg venter på netting . Det er på tur så vi har dette i løpet av få dager så gleder meg veldig til alt er på plass.

 

 

Dagen i dag kommer til å gå fort for å si det slik. Jeg har hele dagen noe som skal skje.

 

Både i jobbene mine i tillegg skal jeg hente noe som jeg har fått . Det kommer til å ta litt tid men jeg gleder meg til å få det i boks her . Dette med å få ting i system er veldig fint jeg gleder meg veldig til det.

 

Planen min er å få ordnet mest mulig denne sommeren / høsten så jeg kan si jeg klarte mine drømmer også mål . Jeg har pr nå mottatt mer av mine ting som skal til for å gjøre ting her i orden mer. Det er noe jeg setter veldig pris på for å være ærlig . Det er ikke alltid det blir som jeg også du hadde sett for oss først . Noe her har jeg vært nødt til å lage nødløsninger som jeg ikke er 100 % fornøyd med akkurat nå men er en start. Det kommer seg gjør det virkelig .

Jeg er så takknemlig for all hjelp jeg har mottatt til nå å jeg trenger enda litt hjelp så det er bare herlig også kunne få det av mine . I dag så er alle mine barn i stroppen for å hjelpe meg litt så det er fint. Det er da en kunne ønsket at en hadde 15 barn så en hadde hatt flere hender . Det hadde vært prima men jeg er så takknemlig for de jeg har så jeg er glad for det de kan avse av sin tid for meg .

Jeg har ikke bare litt prosjekter så jeg skjønner at jeg kan ta i fra de pusten både en også flere gange jeg . Dette med å se at jeg har klart det de kanskje ikke helt så for seg så er det så nydelig bare dette å se hva jeg faktisk nå er habil til å få til å gjennomføre . Her er det ikke snakk om å være på en arena men jeg skal gjøre flere stønt å det er noe jeg på alle måter gleder meg veldig til .

Blir det tid til deg selv oppi alt dette ?

Det blir litt tid å i dag som i går fikk jeg tid til å kunne være bare meg  men det kommer dager etter dette . Ikke alt som skal være lett å jeg tenker at jeg får lære av alle situasjoner i dette jaget som jeg er i nå så er det mye som skjer så en kan ikke ta alt for gitt . En ser tydelig hvilken naboer som en har å hvem en ikke kan ha . Dette er ikke noe jeg tenker å bruke tiden min på for jeg har ikke så mye jeg vil ha med alle naboer. Det er sykt hva enkelte da klarer å stelle i stand . Dette med å ringe politiet å bruke deres  ressurser pga av at hanen har fløyet ut er ikke så hyggelig men jeg vet hvilken nabo som dette gjelder så jeg ble som sagt ikke overasket . Det bare skal bli godt å få en slutt strek på denne sitasjonen som jeg står oppi nå . Dette med å ha noe med de å gjøre det skjer ikke de er døde for meg å det er helt ok . Dette med å ikke se de lengre så er det herlig å det er nettopp dette som kommer til å skje jeg kommer aldri i verden til å løfte blikket mitt på de en gang til . At en skjønn hane kan skape så mye sinne i ett menneske skjønner jeg ikke men jeg lurer på skal jeg klage da hunden deres bråker ? mulig jeg også kan ringe politiet å klage på de også … vi får de hva dette ender opp i men jeg tenker voksene mennesker blir som være enn ett barn å de kan for meg være på den nederste rangstigen for min del

 

 

Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg