Under en time så er 23 velkommen 🎉🎉🎉🎉💥

Hei kjære lesere ❤️

 

Tenk  under en time så e 23 velkommen

 

Til tross for at jeg har vært alene I dag så har det egentlig gått greit.  Måtte bare fokusere på mine drømmer egentlig å alltid dette jeg er god på å få det til er fette dyktig å selge inn produkter å fikk heldig flere samtaler på veiledning samtale privat I dag . Dette er sykt fette nydelig.

Når nyttår feiringen blir jobb søkning.

 

Ja nettopp klart virkelig å finne en mulighet til enda en inntekt kilder.  Så i neste uke så får jeg se på om dette er noe jeg kan sikte mot . Jeg er aktiv på sosiale medier å driver nå bedre enn egentlig veldig bra.  Så det er spennende å se hvordan blir tallene mine for 2022 egentlig 💯

Jeg hadde håpet på å klare 1 mill brutto

Jeg er usikker på hvordan jeg har status nå på dette.  Så yes det blir en artige stund å tegne ut tallene på alt.  Jeg har som sagt i dag jobbet i over 1 år og 3 uke.  Uten fri å kjenne kroppen min kribler etter å få resultatet.  I dag har jeg bevilget meg fri mer i dag.  Har trengt fri å bare ladde kroppen min opp på topp form igjen .

Jeg har fått pakket bort jula det er så fantastisk nydelig.  Det er det beste med denne dagen egentlig.  Så ting her hjemme nå går jævlig hurtig i svingene.

 

Være tilstede I mitt liv

 

Jeg har fått unna mye mer nå å jeg har jobbet med å finne balansen mellom alt her.  Jeg har ikke vært helt bra gikk nesten på en Satans smell egentlig rart at jeg lever.  Siden jeg pushe meg så sykt mye.  Å det er mye å fokusere på.  Så jeg jobber mye med å planlegge litt mer.. jeg tok en god frihet i dag å kost meg med å litt fri.  Jeg trenger det . Er mye krevende samtaler så må restituere meg mer å gi meg litt mer rom for pause mellom alt.  Det gleder jeg meg veldig til å få feire jubileum.

 

Jubileum og muligheter for at jeg har klart målet mitt?

 

Wee Satan jeg gleder meg virkelig til å få regne i hop klarer jeg det må jeg super juble.  Uansett er det jeg har lykkes med til nå presentasjon av skjelden vare der en jobber så mye som jeg egentlig gjor å hygger meg med mine drømmer.  Det er nødvendig å ha litt forandring enn bare jobb.  Selv om jeg vet jobb her hos meg er mitt alfabet . Min far å jeg har vår felles interesse å interesse for å presentere.  Det er så artig å se at jeg faktisk klart å pushe meg selv til det ytterste.  Jeg har vært sinnsykt sliten jeg kan skive under på det.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg