Uendelig takknemlig 🧡


Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag, her i Rana er det regn men i mellom alt så er solen i mellom den blå himmelen bakom skyene . Det er så nydelig å nyte dagen mellom alt her , i dag har jeg fått gjennomført mer her hjemme . Dette med å være alene om alt så ser jeg nå tydeligere i dag at jeg har mange som støtter meg oppå kan hjelpe meg i det jeg trenger hjelp til. Dette gir meg en følelse av at jeg har betydd noe for mer enn noen her i livet mitt . Dette gjør meg så uendelig takknemlig for å få hjelp . Jeg spør veldig sjelden utenforstående om hjelp men det gjorde jeg her for litt siden . Det å se at den jeg spurte , tok i dag kontakt med meg å kom gjorde meg uendelig takknemlig . Det betyr mer enn alt å jeg sitter igjen nå mye mer stolt over alt som skal skje rundt meg her . Det å få  ordnet rundt om kring her så er det så mye jeg faktisk gleder meg til å få til å jeg skal få neste ting i gang om ikke alt for lenge så jeg har mye ting på tapeten å jeg må si jeg er kraftig engasjert nå til å få gjennomført mer .

Hva skal til for å endre seg til det bedre eller at en setter fokuset vårt på å hjelpe andre å gi litt tid ?

Etter at korona slapp ut i 2020 så endret jeg bedriften i ulike takter , dette skjedde ikke fordi jeg hadde bestemt meg for å endre , jeg ble på en måte da tvunget til å se nye metoder for å utvikle meg slik at jeg ikke gjør meg avhengig av en business for å kunne overleve . Det jeg i dag gjør så er det å veilede andre til en bedre retning i livet , å ikke minst til å lytte til de som ringer meg . Dette med å få til å hjelpe ved å snakke med så gir dette meg en ekstra glede jeg merker jo etter at korona brøt ut så endret også dette samfunnet vårt mer. De som var ofte ute er mer hjemme , flere ble ensomme noen endret seg psykisk også noen ble mer syk av denne perioden . Dette er noe som er ett helse problem som jeg med flere av meg som veileder andre i rett retning der de kan bli både sett å ikke minst bli sett for den verdien de har i seg . Det er alt for mange som sliter å jeg får tilbakemelding på at de er så takknemlige for at jeg tar meg tid til å være der for de. Dette er en jobb som jeg trives i der jeg kan bruke alle mine kvaliteter som jeg har lært opp igjennom alle årene med nederlag, jeg har lært å jeg lærer stadig med å bli ett bedre menneske enn jeg var før i tiden da jeg hadde det vont . Det å slite det bidrar noe med oss. Dette såret som jeg bruker å definere som aldri gror – Jeg har ett eller jeg har , mange der inne i meg , der jeg ikke vet noen  gang om jeg klarer selv å bli hel , da jeg aldri helt vet om jeg ble ett elsket barn så har jeg alltid dette savnet med å bli sett å samtidig få annerkjennelse på at jeg har en verdi for noen . Dette med at jeg har 3 barn er noe jeg er uendelig takknemlig for så jeg vet å sette pris på deres tid å tilstede værelse . Dette med å se at mine barn er blitt selvstendige å ikke minst de gjør meg uendelig stolte over å være der for meg da jeg trenger de alle tre er uendelig nydelige .

Jeg har flere nydelige prosjekter som står for agendaen , nå er hønse huset flyttet å nå er det faktisk bare å få tatt mål til drivhuset hvor jeg skal legge det her i hagen min . Dette er noe jeg oppriktig gleder meg så til å få dette dandert ferdig . Livet smiler til oss da vi har rett holdning også sender ut kjærlighet , vi får tilbake det vi selv sender ut jeg er så glad at jeg kjenner på at jeg skal skape gammeljordets fineste hage til slutt. Jeg hadde verste i utgangspunktet men det skal bli nydeligere enn noen faktisk ser for seg . Akkurat nå er det enda litt kaos men jeg gleder meg så til å kunne få ordnet å fikset her å ikke minst bare få til å organiser hagen å alt jeg skal ha til en  så mye bedre plass å være. Jeg har blitt født inn i to verden der ene delen jeg vokste opp i hadde alt, der andre delen jeg vokste opp i hadde ingen ting . Det jeg sitter igjen med er at jeg i dag setter stor pris på absolutt alt jeg har til nå av verdier å klart å jobbe meg opp. Å ikke minst hva jeg har klart å produsere å dette med å ha en heim som ikke er en utstillings hjem , det ønsker ¨jeg ikke det vokste jeg opp i å er ikke til å anbefale i det hele tatt, jeg fokusere på å ha en heim der jeg kan være meg selv hele tiden å jeg buker gjerne gjenbruk eller lage mine egne møbler ut av ingen ting det liker jeg mer enn at alt må være så nytt at en ikke kan bruke de eller at jeg skal være redd for at det skal bli ødelagt . Det å sette pris på små ting som jeg bruker å si så kommer alltid mirakler til oss. Jeg er evig takknemlig for alt jeg har lyktes med til nå å jeg vet at jeg skal få til enda mer i løpet av tiden som kommer her . Dette med å lage god energi rundt meg er noe jeg faktisk elsker å gjennomføre å jeg gleder meg veldig til å få ting gjennomført så uendelig takknemlig .  Selv om jeg enda har mye igjen så synes det nå mer og mer konturer av hvordan det skal bli her . Det er en sann glede å være takknemlig for gode mennesker som er rundt meg i livet er noe jeg setter enormt pris på å jeg håper at du gjør dagen din bedre ved å være trygg i ditt å ha det bra.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg