Uansett hvor sliten jeg er så finner jeg alltid noe å se positivt på ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan går det med deg i dag? Håper du har det bra.

Været hos oss på Mo i Rana er upåklagelig etter min smak veldig godt.
Deilig å kunne nyte sommeren på denne måten, å kjenn at vi har det meget bra.

Hvordan har du en det egentlig om vi ser etter? Er jo også hvordan vi ønsker å legg fokuset vårt.

Ved å stress for mye i livet så merker jeg meget godt at da har jeg ikke balanse mellom alt. Det forteller at ved stress så koble vi oss ifra kroppen vår.

Det kan kjennes tøft å slitsomt på det værste.

Jeg var i Bodø en kjapp tur pga av styret med fly streik og hva de ikke sliter med. Så skal det ikke være enkelt noe innen den der businessen.

Det virker som de har misforstått noe meget viktige. At vi kunder er viktig for de. Flyet på Mo i Rana ble kanselert … Å komme seg fortest mulig var jo bil siden tog var gått.

Bilturen gikk rimelig kjapt til Bodø.

De ba meg vente om de kom seg med flyet.. Dessverre så ble det tull her også.

Så turen ble kip for de jeg som mamma oppi alt føler med de oppi dette. Ikke lett å kunne hjelpe.
Andre avganger ble så kostbare at det lå ikke innenfor budsjettet.

Vi fikk oss en matbit på pepes pizza i Bodø. Var meget godt. Så bar det hjemover igjen.

Vi ankommer Mo i Rana litt før 24 på natta. Så var det bare å få satt på veileder samtaler i natten.

Guttene de besluttet bare å kjører nedover til Kristiansand. De skulle være med på rigg opp en festival å jeg skjønner de godt at dette hadde de sett enormt pris på.

Under veis så må jeg hele tiden høre med de hvordan det går. De har nå passert Trondheim ❤️

Du vet når de du bryr deg om ikke lykkes ellers at ting ikke blir som forventet. Så gjør dette noe for oss.

Jeg bare håper nå at guttene de får en fin opplevelse å minne for livet.

De møtte på litt problemer.. Heldigvis er de meget handy så de fikk fikset det.
Så nå må de få lov til å nyte resten av ferien sin.

Vi kan le i etterkant av mye som skjedde på turen. Jeg kjørt en bil jeg ikke hadde kjørt på lang kjøretur. Det å være uvant er ikke alltid like lett. Å i tillegg har jeg heller ikke hatt fri i år.
Så det merkes godt at jeg er sliten.

Men uansett hvor sliten jeg er så finner jeg alltid noe å se som positivt.

Det å gi energien til det som igjen gir deg bedre hverdag.

Er det som gir oss mye mer livskvalitet og glede.

Selv etter en lang tur i går så har jeg megt go livskvalitet i dag. Å har ikke blitt redusert. Det er fordi jeg hele tiden gjør det som er viktige.
Stress minst mulig også være i rolige omgivelser.

Denne dagen har jeg gjort mye forarbeid både i butikken min og massasje delen. Så mye spennende fremover.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg