Trøtt men jeg bare gjennomfører til det bitter end …

Hei kjære lesere 💛

 

 

Tusen hjertelig takk til alle som deler også sprer det gode budskap som jeg skriver her på bloggen min, dette er mitt hjerte barn der jeg deler litt også er det det jeg definerer som viktig info som jeg deler her som jeg vil at dere alle skal få info om . Jeg er så takknemlig at jeg har ikke ord for denne responsen jeg er så glad å ikke minst engasjert .

 

Som grunder er jeg selvfølgelig på jobb til det bitter end….

Jeg har alltid noe jeg må eller burde gjøre å jeg må si jeg gleder meg veldig til å se hvordan fremtiden blir mer av. Dette med å gjennomføre ting for ting som jeg har gjort frem til nå er det som er rett. Å dette gleder meg veldig for å være ærlig med deg . Dette med å ha mange baller i luften som jeg har så er jeg positiv engasjert noe som jeg setter veldig pris på . Det å se hva jeg faktisk har fått til å gjennomføre her hjemme så er det noe jeg gleder meg veldig til å få gjennomført mer av vet at jeg har en vel stor dose av energi der de aller fleste går tom etter noen sekunder så har jeg det ekstra giret . Jeg lar meg til tider nå lett irritere eller provosere men , jeg tror det skyldes at jeg er kraftig overarbeid jeg er nå inne i min jobb vær dag uten fri som er 1 år også da vi er i juni så er vi nesten i mål med dette , jeg mekrer at kroppen min har pushet seg litt for langt men jeg er nødt til å stå på slik at jeg berger bedriften min også alt. Det er nok sikkert det som gjør meg innerst inne stresset klarer jeg mine økonomiske krav … det er ikke alltid lett å være alene om alt men det er en seier da en lykkes. Dette med å være sentimental også bli emosjonell blir en jo da en pusher seg litt for meget men det er også ett tegn på å møte veggen eller at jeg har for lavt stoffskifte da blir en veldig emosjonell til men håper heller på det siste at der er her jeg må ladde opp mer å se at jeg klarer denne siste delen av kneiken så er det bare en vei å det er rett opp til himmelen med å feire å lykkes . Det er ikke lett livet men det er verd å leve det meg har mye på agendaen å jeg gleder meg veldig til alt jeg skal pr i år gjennomføre jeg gir meg ikke med ett opprop det er soleklart. Det er slik vi møter de vi skal møte på. Dette med å endre energien her hjemme nå er så nydelig jeg gleder meg veldig til fremover bare dette med å se at jeg har faktisk fått til å gjennomføre mer enn om jeg hadde gitt fan . Dette med å ikke gi opp selv om vi kan føle oss sliten så gjør jeg det motsatte jeg bare peiser på videre med å jobbe mer . I går kveld var jeg så sliten at jeg så ikke land men jeg tok meg ikke fri til å være bare meg . Dette er noe jeg tenker jeg må bli litt flinkere til å se meg selv som jeg ser deg også dine behov . Dette med å være en hjelper for andre å glemme bort mine egne verdier å behov så er dette med å sette meg selv i kjøre sete å starte min egen reise akkurat slik jeg liker det , men ved at jeg i blant stopper helt opp å er takknemlig også stolt over mine prestasjoner for jeg har klart det jeg gjør helt alene . Hadde ikke vært noe om jeg hadde tatt meg mye fri men jeg er en arbeids narkoman jeg finner min frihet også en nydelig bekreftelse på at jeg er verdifull her i jobbene mine. Dette med å være for andre er noe jeg er veldig takknemlig for ,  men dette med å være for meg selv er noe jeg så absolutt skal bli dyktigere med .

 

Trøtt men bare gjennomfører

 

 

Været her nord er noe vi ikke kan gjøre noe med , men dette medfører at vi alle kan føle oss mer sliten også trøtt . Selv om vi jobber mye eller livet vårt er slitsomt så er været en påvirkning for mange som blir vær syke . Jeg merker i dag ikke så mye til at jeg er vær syk jeg er takknemlig stolt også glad for at stuen ble så nydelig som jeg har det nå. Dette med  å bry meg om det ytre er ikke noe jeg orker så mye fordi det tar bare energien min å da har jeg ikke noe å gå på. Dette er noe en må tenke på slik at en ikke går på en smell . Jeg ladder opp ved å være i godt miljø å dette med å endre her hjemme . Jeg har sett meg ut flere nye prosjekter som er gjennomført bart å så har jeg bedt om hjelp til å få saga ned mer tre her noe jeg gleder meg veldig til å få gjennomført for å være helt ærlig med deg. Dette med å gjøre mer for meg selv er noe jeg kan si med hånden på hjerte jeg kommer nå fremover til å konsentrere meg mer om meg selv enn jeg noen gang har gjort . De aller fleste gjør dette men , jeg har aldri tatt meg tid til meg selv men det er nå livet er strålende å jeg klarer å nå mine mål med mindre jeg ikke gir opp håpet å ved å ha håp så er det liv å der det er liv er det alltid håp. Dette med å være i balanse mellom alt er viktig , jeg levede ett liv der jeg ikke var i balanse da var jeg syk ofte , nå er jeg i balanse selv om jeg jobber 24/7 men jeg er aldri syk men klart kropp også sjel hadde trengt seg en god pause men det blir etter hvert når jeg har fått mer i boks . Jeg nyter livet mitt med lite å jeg trives med å være i underveis mot mine drømmer å jeg merker at jeg har det uendelig godt å jeg takker alltid dere som ikke trudde jeg skulle klare meg , jeg takker alle som snakker meg ned for jeg har en større verdi en dere , siden jeg tørr være meg selv også du må snakke dritt om meg så er det ikke meg det er noe i veien med da er det ditt . Jeg reflekter over hvem lært meg mest i livet mitt ? jeg orker ikke å si her hvem det er men , de som har gjort livet mitt mest ille har det være enn jeg har dt i dag. Dt er slik at karma henter oss inn om vi ønsker dette eller ikke så være mot andre som du selv ønsker at andre skal være mot deg selv da har du en mye bedre livskvalitet å jeg selv merker det jeg får en mye bedre styrke å en indre ro. Alle som har gjort meg ille sender jeg bare kjærlighet til det er sort for før i tiden så var jeg motsatt jeg sendte hat å da fikk jeg nederlag tilbake selv . Dette med å endre seg selv er viktig å jeg har lært livet mitt på en reise der jeg er nå i dag glad for alt å jeg gleder meg uendelig mye til fremtiden kommer mer med det jeg gleder meg til reisen min å dette med å skape mer . Det tenker jeg kan bli en nydelig reise i seg selv. Uansett jeg gleder meg veldig til å få dette gjennomført å håper du lever godt du også. Nå skal jeg nyte litt kaffe her å lytte litt til stormen den digger jeg veldig liker mye vær så det at det er regn gjør meg ikke noe .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg