Tror du jeg lykkes?

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan går det med deg i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg har nå fått gjort mye her hjemme i dag bare å rydd opp i alt er så godt både butikken min får ny løft herregud så gøy 🥰

I dag får jeg en ny massasje kunde veldig hyggelig å motta nye kunder. Det er noe som er en glede når jeg mottar bookinger.

Manifesting er noe jeg jobber nå med hele tiden. Alt jeg ønsker i livet mitt fokusere jeg på at jeg har. Du tiltreker deg alt du skal ha.

Vet det er mange som ikke heit skjønner hvordan det er å manifestere ting de vil ha.

Sett fokuse på det du ønsker skal vokse. Ikke vanskeligere enn det kjære deg.

Ved å være takknemlig så er det kjærlighet å jo mer vi er det jo mer hjelp får du på magisk vis også. Liksom slik at en døråpningen til suksess er på trappene.

Må si jeg gleder meg veldig til å starte nå på denne bølgen som kommer til å bli en nydelig reise. Alt ordner seg for meg nå mer eller mindre.

Ved å be og leve som du har det du mottar det ❤️

Jeg har liksom nå fått litt kikk med å rydde opp her hjemme å være kreativ. Vil liksom gjøre absolutt alt nå. Vet så klart at det går ikke.. Men takknemlig for det jeg har fått gjort til nå.

Opplever du også at du bobler over av kreative løsninger? Den energien er meget nydelig egentlig. Takknemlig for å kjenne at jeg er på rett sted i livet mitt.

Gleder meg til å bygge opp bedriften min på trinn fire det blir nå da jeg har fått kommet meg litt mer ovenpå.
Jeg må høste inn litt mer av noen prøver så skal bruke september på rett måte.

Ikke så lenge igjen nå men er meget effektiv når jeg kaster meg ut i det.

Jeg har nå en liten pause til neste kunde så blir en liten kaffe nå.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg