Tilbake trukket bohem 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Jeg har at du har det bra,  virker litt som jeg tok litt feil her ordnet egentlig med kaffen til i morgen tidlig. Like å ha det klart så trykker jeg på å koke kaffen midt på natta 🙈🤣 ja akkurat nå kjenner jeg mer på at den kunne ha vært i morgen tidlig men uansett nå er den klar å jeg like så egentlig.  Jeg merker nå at vi er i forandring på absolutt alt egentlig.  Jeg setter oppe å reflektere over hvordan dagen min har vært.  I møte med andre mennesker, så ser jeg nå tydelig at jeg tør å være meg selv på en lun måte.  Noe som jeg virkelig setter stor pris på over meg selv. At jeg i møte med andre mennesker,  ser de med verdighet å respekt  . Selv om jeg ikke helt alltid klarer å holde latteren min borte,  men jeg tenker på at ved at jeg våger å være ærlig å være meg så blir jeg også mye mer ekte i samtalen med den jeg snakker med.

 

Jeg setter stor pris på

Tiden jeg har sammen med mine knute punkt i mitt liv. Samtidig så setter jeg stor pris på å være modig dame som tørr være mer tilstede I mitt eget liv. Tørr åpne opp for sårbare ting i mitt liv som alltid vil være den som definerer meg som den sarte, tøffe, modige damen som i dag har trukket meg mye mer tilbake, jeg er en bohem som egentlig sitter for det meste alene hjemme å jobber mye med mine drømmer.  Jeg trives veldig godt I mitt eget selskap.  Dette gir meg egentlig mye energi å bare det å få jobbe med gründer spire jobbene mine så gir dette meg inspirasjon til å formidle kunnskap til deg.  Livet mitt har ikke alltid smilt tilbake til lille meg, en som vet hva jeg har gått igjennom å hvordan livet mitt var på det verste.  Sa til meg du er verdens beste mamma du veit hva jævlig er , akkurat det er så riktig sagt.. i dag har jeg ingen nær relasjoner mellom mitt opphav.  Det er helt greit, jeg har akseptert dette.  Å vet du en ting? Om jeg og du skal lykkes å ha det bra I livet vårt så må vi hele livet som ble som det ble. Jeg definerer livet mitt som en gave å ser nå livet mitt som en døråpner for fremtiden.  Jeg håper jeg har lykkes med mine barn å få de til å bli mer avslappet forhold til livet og seg selv.  Jeg ser at to av de nå er mye mer avslappet enn tidligere. De modnes Hele tiden heldigvis. Jeg tenker mye på når jeg ikke er i livet mer ..jeg ønsker å rydde opp etter meg før jeg dør.  Ønsker ikke at de skal oppleve akkurat det samme som jeg måtte gå igjennom.. å ikke motta noe.  Jeg har egentlig bare opplevd å bli tatt ifra I fra mine egne,  noe jeg ikke ønsker at mine barn skal oppleve. Så bare dette med å dele med de nå å se gleden deres gir meg egentlig mye mer enn at jeg selv må tvi holde på absolutt alt.  Dette gir meg egentlig mye energi å livskvalitet med å være mer tilstede I alt her.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin  – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg