Til døden skiller oss ♥️

Ønsker alle lesere en Nydelig morgen ♥️

I dag våknet jeg mega tidlig helt utrolig. Merk at jeg er meget dedikert og strukturert i samme slengen.

Det å få morgen med sæ gjør i grunn veldig godt. Jeg har ulike rutiner som jeg har uansett om jeg har mye å gjøre eller lite på agendaen.

Veileder samtaler jobben den slår e alltid på med en gang e har våkna. Eller når jeg virkelig står på så har jeg den på døgnet rundt. Eller jeg sover i beredskap for å bli vekket av de som trenger hjelp.

I natt så har jeg sovet meget bra å det igjen er viktige for dagen i dag. Hvordan vi har det mentalt er viktig for gode avgjørelser.

Jeg har planlagt en tur sammen med mine tre barn etter de har tatt fag prøven i år kidsa. Da skal vi ta oss en tur sammen for å kan nyte tid sammen. Da har aldri vært i Lofoten der jeg skal vise de hvor jeg har bodd og hadde min oppvekst i tenåringens verden. Ved å ha foreldre som skilt lag da jeg var ung var ikke normalt. Vi ble sett på som rar egentlig. Fordi de aller fleste de holdt ut med den de hadde bestemt seg for å vær med til døde skiller? oss.

Det er vel å bra å høre at mange mennesker tvi holder på samholdet fordi de har produsert barn sammen. Akkurat som det er en vare de her kjøpt sammen å klarer ikkje å dela ? Så skal en holde i hop selv om kropp og sjel skriker tydelig at æ og du vi e ikkje meint to be sammen… Men alika vel vi prøve litt til fordi vi har hus og luksus som jeg vil gjerne ha videre. Hvorfor??? Dette er for kvalmt å se hvordan verden her ha blitt? Når du hører e har ikkje rå til å gå i fra ho eller han? De trenke ikkje på hvem de ødelegger meste for? Barnet ser hele tiden bildet hvordan foreldrene er på godt og vondt.

Tru mæ jeg har levd i den gale verden å kjent på hvor tøft å jævlig å se at foreldrene tvi holder på noe pga av fasade… Not for mæ. Ikkje fan vil tjene pengene mine selv. Det smaker mykje bedre enn å få ting pga av andre. Farsbidrag å barn har nå i dagens samfunn blitt bigg business frem til de e 18, før så mister en jo pengene. Hva gjør de da? Får de jobba mer eller. Det som er sykt skremmende at mange mødre bestemmer seg for at barne farens ikke skal få ha barna. Dette er noe jeg blir oppringt kvalm av. Det er så dårlige oppførsel over for barna og deres fedre. Men pengene det skal de på død og liv ha… Dette burde samfunnet avskaffe for det har gått i gal retning. Når en mamma kan få andre til å ringe både Barneværn for å klage inn barnefaren for å gi seg selv anerkjennelse på at du er verdi full er du oppriktige det etter ditt stønt???

En ting må absolutt alle mennesker tenkte mer over hvordan er min påvirkning for hvordan andre mennesker har det? Fordi dine handlinger som du gjør ovenfor andre. Det kjæm alltid tilbake til deg selv. En dag så er det ikke så fett lenger å være dæ. Tenk på det mens du holder på å klekk ut en sykt dum ide igjen.

Mange mennesker er syke totalt blokka for å være intelligent ser da ut som i det store bildet.
Fordi en er redd for å miste det en har så tvi holder du på en falsk fasade. Dine egne barn vokser opp sammen med foreldre som ikke har kjærlighet til hverandre å igjen barna de merker meget godt at det ikke stemmer mellom dere.

Jeg tenker tilbake på mine foreldre så spilte de for galleriet helt til fasaden sprakk.

Jeg hadde bare løpt jævli hurtig opp trappen til toalette for så å returnere like fort som lynet når min mor tok tak i klærne mine for å ta igjen mæ. Jeg hadde føtter i lufta da hun sa du skal ikkje ut igjen vi skal flytte.

Da blei det mørkt for mæ kan e love deg.

Hadde vært meget bra om mamma hadde gitt meg info litt før istedet for å plutselig kjæm med en slik stor endring. Dette anbefales virkelig ikkje å gjøre, fortelle i forkant at forholdet mellom dere er avsluttet. Barna trenger info på en snillere måte enn æ fikk.

Jeg fikk sjokk fordi de hadde spilt fasade spill men nå da jeg tenker mæ om var mammaen min sur hele tiden å pappa gjorde alt for at hun skulle ha det bra. Hun ble aldri fornøyde så trur uansett det var til det beste at de dro hver sin vei. De snakket egentlig ikke det samme språket.

Mine egne barn de har også opplevd skilsmisse, jeg tok det ikke på samme måte som jeg hadde blitt invitert til. Vi snakket sammen jeg å min eks mann. Å informerte de på hvordan det skulle bli fremover. Barna tok det veldig bra å ved å være ærlige så får vi også trygge barn. Vi delte også barna på 50/50 men i tillegg at om kidsa ønsket å være her eller der litt mer så hadde vi rom for det. Vi foreldre kan ikke være egoistisk da ødelegge vi bare barna våre.

Jeg kunne ikke ha tenkt meg å leve sammen med eks en bare for å opprettholde en fasade eller for å ha bedre økonomi. Det er så smakløst å den tanken er så dødfødt at jeg skjønner ikkje at en ønsker å synke så lavt. Vi sletter ut oss selv ved å være i noe vi ikkje har det bra i.

Så må si motivasjon min til å jobbe målbevisst fremover for å kunne gi mine barn en fagprøve gave at de får en tur til Lofoten sammen med den lille mammaen deres trur jeg de kommer til å like å digge veldig. Jeg bodde i Kabelvåg å har et stort nettverk der som jeg kjenner.

Bare da å allerede nå starte å finne ut hvor vi skal bo begynne mine tanker rundt tiden e bodd der å komme til mæ. Jeg har ikkje vært der på 29 år så det er på tide.

Måten vi dro der ifra var ikke hyggelig og siste tur jeg hadde bidro til at jeg fikk en stor påkjenning pga av det jeg opplevde. Som barn pga av misbruk. Det å ta turen nå sammen med mine barn å igjen må en bearbeidet innestengt følelser. Jeg glede meg veldig til å ta meg fri for å nyte noen dager der å bare hygge meg. Jeg har ikke hatt ferie på 5 år så det er innenfor å få noen hyggelige dager som vi kan samle sammen til gode minner.

Ta deg alltid tid til å reflektere over livet å se igjennom hvordan du har levd det til nå. Få det beste ut av det sammen med de du bryr deg om.

Håper bloggen inspirerer dæ til å ta nye valg i ditt eget liv ♥️

Håper du får en nydelig dag. ♥️

Kjærlig hilsen ♥️

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg