Tiden jobber for oss 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg fikk mye mer å gjøre I dag. Heldigvis det å motta flere bookinger gir meg faktisk mye tilbake. Økt økonomi og bedre livskvalitet.  Dette fordi jeg slipper å stresse med utgifter og overtenke. Det å ha det tøft er noe en Gründer har det i perioder,  å nå kan det bare gå en vei å det er oppover.  Jeg er nå så glad for å klare meg mye bedre å godt å se at tiden nå går fremover.  Det å ha pandemien i bakhodet er spesielt egentlig.  Tiden da måtte jeg endre bedriften min.  Nå I dag har jeg tre nye inntekts kilder i tillegg til bloggen min.  Det å se nå butikken min vokser mye mer enn I starten.  Er Noe som jeg kjenner sterkt på er fantastisk nydelig.  Takknemlig for absolutt alt jeg klarer å realisere. Ikke Noe annet å si en at jeg har vært modig og meget dyktig. Ikke mange mennesker som strever like mye som jeg har gjort.  Enda ikke tatt meg fri I år å har bestemt meg for å ikke bevilge meg fri før jeg har fått absolutt alt på G i bedriften min og privat.  Det har vært sykt tøft I denne prosessen men jeg er på rett sted I livet mitt akkurat å alt blir virkelig mye lettere fôr meg.  Må være ærlig å si jeg gleder meg virkelig til fremtiden min å jeg vet at jeg lykkes med mine utfordringer å drømmer.  Blir fint å få realisert mer fremover.

 

Nye mål for bedriften

 

Jeg har nå startet opp med å kunne få en ny jobb til bedriften min igjen.  Jeg ønsker nå fremover å utvikle meg veldig mer fremover. Å bedriften min må være I utvikling for å få vekst.  Jeg har nå sett tydelig hva jeg ønsker å satse mer på.  Å igjen Gleder meg virkelig til å få utvikle meg.  Merker at dette året kommer til å bli mitt år med utvikling og mer forandring.  Jeg merker nå veldig godt at kroppen min trenger sårt mer glede å samtidig energi.  De årene bedriften min var under pandemien,  så satset jeg uten å ha økonomi til dette.  Egentlig sykt at jeg har fått alt til… men jeg er sykt sta og jobber målbevisst fremover. Nå ser jeg seriøst tydelig at jeg har gründer genet å ved å være målbevisst og aldri gir opp å det har gitt meg store resultater som jeg nå I dag virkelig kan stråle mer og være takknemlig for alt jeg har oppnådd.  Jeg er så stolt å takknemlig for alt.

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg