Tiden går fort nå til julaften ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper dagen er fin mot deg i dag? jeg har det i grunn veldig fint startet dagen i grunn tidligere enn jeg hadde lyst til selv . – Så er det i blant at en må gjøre det selv om en mest har lyst til å sove å ladde opp batteriene sine . Det er godt å ha en søndag der en ikke har noen forventninger bare at en kan være til å ladde opp mer . Så er det herlig å være til nå. Alt startet tidligere men det er  noe vi alle kan tåle i blant.

 

 

Vi har nå fått litt uvær her så regn også dårlig vær har kommet til oss her nord det er litt kjekt å få mildere vær noe jeg også dyrene ble veldig glade for ser jeg . De likte godt å kunne nyte å være ute i luftegården mer i dag enn de andre dagene . Det er fint med variasjon det liker jeg veldig godt.

 

 

Weekend går veldig fort nå

 

 

Siden en jobber som jeg gjør så har mine dager fart på seg for å være ærlig . Det er en weekend der jeg har fått ladet opp også bare vært her hjemme . Det likte jeg godt å bare være her å subbe også gjøre mine ting . Det er ikke alltid en vil være sosial men det å kan være i den verden jeg trives i så har jeg det absolutt aller best. Dette med å hele tiden har ett mål for hva en vil gjøre eller bare det en har satt på agendaen så er det fint . Livet trenger ikke å være ferdig avtalt hva som hele tiden skal skje noen ganger må vi ladde opp der vi ikke kan være i det vi måtte ønske . Dette for å hente oss inn mer . Dette jeg ser tydelig hos de som ringer meg de har ulike problemer , noen med søvn , noen vil ta livet sitt, noen har penge problemer som de ikke helt vet veien ut av. Dette med å ha noen som lytter til de er noe som de alle som ringer meg trenger .

 

 

Dette med å lytte til hva kroppen vår forteller oss før det er for sent så er det å kjenne litt etter . Hva forteller den meg i dag mon tro ? dette med å gå å ikke bry seg om at vi er sliten å bare stresser videre å bare gjør det alle rundt deg mener du skal gjøre å aldri lytter til deg selv . Så blir dette stress fylt også fører til at en påfører seg selv negativ helse . Som gir utslag i at vi får redusert immunforsvar som viser seg frem til oss om vi hele tiden er små syk så har vi mangel på noe som gjør at kroppen er i ulage. Da må vi endre noe av det vi gjør. Spise sunnere mat, sove mer , ha mer hvile også ro rundt oss . Dette er primært de tingene som får oss til å ha det mye bedre hurtigere enn om vi hele tiden jager på å stresser ifra a til å – Det betyr at vi tar vare på oss selv i alt vi holder på med.

 

 

Siste vanlig helg før jule aften i dag en uke til nå

 

 

Det å se at i dag er det nøyaktig en uke til julaften her så må jeg si jeg synes dagene de bare går fort av sted her . Det er så fint å kan se tiden bare kommer hurtigere og hurtigere jeg gleder meg veldig til å kan se at nå er julefreden senka seg . Det betyr i grunn for meg mye å ha den roen også ikke bare det kjenne på gleden av å være til her . Dette med å ha jobben med meg uansett hvor jeg er å når det måtte passe så har jeg den på . Det er en dag for det meste . Denne julen så skal jeg være alene å jeg må si det går veldig fint jeg gleder meg veldig til det . Vi har da gått mer i lysere tider siden den 21/12 er dagen før at solen snur her . Det er godt å vite at tiden er nærmere at vi får lysere dager å en kan se tiden for alt å en blir jo ikke lei seg for at dagene blir lysere heller tvert i mot en blir jo bare mer glade å en klare å nyte tiden mer . Vi får liksom mer dag med oss enn nå .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg