Tester ut ny Jule kaffe ❤️ love

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Jeg har sovet lenge i dag. Det er nydelig når jeg har helg å kan redusere litt her. Bare være litt meg selv.

Det er nydelig å ha litt rolig start på helgen å nyter den godt med litt tv å har fått ryddet opp i litt her hjemme.

Trives heldigvis meget godt i mitt egnet selskap å trenger egentlig ikke så mye akkurat enn å ha det godt rundt meg for å ha det fint. Jeg koste meg veldig i går /natt mellom veileder jobben å se litt på tv å nyte stunden her.

Veldig takknemlig å fikk flere som ringte meg på nytt fordi jeg har en meget behagelig stemme å er en god veileder som ser egentlig mer enn de skjønner.

Det å lese et tydelig bilde og signal er energi.

 

Jeg har mye som skal gjøres i løpet av helgen. Men mest av alt ønske jeg helt ro og fred. Blir nok slik siden tempoet mitt hele tiden er høyt å da er det vidunderlige å nyte litt avslappende ro her uten stress og mas.

Jeg klarer egentlig ikke mas stort men vet jeg har vel en irriterende måte å mase på selv over for mine barn. Men det er kjærlighet.

 

Ungdommens mine å jeg skal ha en hyggelig stund sammen i dag det blir hyggelig 🥰

Vi skal kose oss sammen der er noe jeg oppriktig gleder meg til 🥰

Glede meg til å teste ut en ny Jule kaffe ❤️selv om det er lenge til så er det egentlig ikke så lenge til. Eneste jeg har som forskjelli i år er at denne jula skal jeg feire jul å nyte den sammen med mine barn. Å nyte livet å ha det bra.

Jeg ser på en nydelig serie som fenger meg litt. Får meg til å kan slappe av litt her å det er nydelig 🥰❤️

 

Jeg skrev i går at jeg ser mulighetene til å lage en Ny inntekt kilde å ifra min hobby 🥰

Skal jobbe dette mer ut i weekend mellom alt her. Det å fokusere på målet ditt. Så visualisere det. Så vipps så tiltrekker du deg det ❤️

Nå er kaffen ferdige å jeg må nyte den å kjenne på weekend følelse å bare være å kos meg. Vet mange er bekymret for lille meg. At jeg tar ting for hardt.

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg