Tenk selveste julaften i dag

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at du har det fint på jule morgen i dag tenk jul aften i dag å en skal kose seg med både god mat i dag å i tillegg ett felleskap som er julete også veldig fint . Det triste er at alt for mange mennekser har ikke det primære i orden eller de sliter med psyken eller at de ikke har noen å feire med. Dette er en rivende sannhet i denne verden at livet er skjeft fordelt her i livet å alle har det ikke like bra .

 

Disse kontraster de synes veldig godt i disse glans tider der kjøpe presset er stort å de aller fleste skal ha alt til seg selv også barna å da er det alltid noen som kommer utenfor denne trenden . Det kan være for de som står utenfor ufrivillig at det er verst . Dessverre er kjøpe presset noe vi alle kan endre . Ved at vi ikke lar oss rive oss med. I år har jeg roet ned alt med baking også innkjøp av alt. Det har ikke blitt som jeg har gjort før om årene . Det er en trend jeg ikke helt orker å være med i .

Jule morgen ute til dyrene

Jeg klarte å fikse til ute gården så dyrene fikk lov til å gå ut å ha det fint i dag på julaften . Det gjorde meg glad for at jeg klarte å fikse dette. Slik at de ikke klar å komme seg ut . De var så glade for å komme seg en tur ut at de strålte hele gjengen . Det gjorde meg veldig glad for at jeg fikk dette til å så ser en jo til tross for alt så får en til det en har lyst til eller ønsker å lære. Det gir meg veldig mye å kan være mer selvstendig selv  om det også er veldig godt med å få hjelp så er det noen ganger bare godt å få knote litt alene å få være selv i denne boblen å klare det mestrings følelse på høy gir nå jeg klarte det å da blir det bare bedre og bedre etter vært.

 

Julaften skulle jeg egentlig være helt alene

 

 

Jeg skulle egentlig være helt alene i dag uten noen problemer her med å jobbe mellom alt som jeg gjør daglig . Det har endret seg fikk en innvitasjon til å komme til ett venne par av meg å spise jule middag samen med de å det kunne jo være veldig hyggelig så klart så jeg takket ja jeg . Det er stas å være flere på en slik dag så kan jeg få sosialisert meg mer enn jeg gjør for tiden . Jeg er aller mest hjemme å jobber å er nesten ikke ute blant folk som jeg var før. Det er bare slik det har blitt . Jeg elsker å jobbe så det har blitt mitt dop om du skjønner . – Andre bruker amfetamin som dop jeg bruker jobb som mitt dop til å komme meg høyere å lengre enn alt annet. Jeg bare elsker å kjenne på kroppen at jeg er sliten eller nå har jeg gjort en god innsats . Det er en krevende reise å være en grunder men det er en jobb der en alltid har muligheter . Det er disse jeg hele tiden jobber mot for å klare å komme til å utvikle meg mer enn ellers. Har nesten blitt som besettelse alt jeg gjør jeg jobber til jeg stuper er det mange som allerede frykter.

 

 

Jeg fikk flere som lurte på hvordan det går med meg , jo takk sier jeg alltid det går fint om det er på tur til å gå til helvete eller om det går over . Det er sik at sier jeg hvordan det egentlig er så kommer de aller fleste til å miste pusten å ikke tro det de hører eller ser . Det er en gang slik at da en er grunder så er det ikke slik at pengene de kommer helt av seg selv. Da må en jobbe målrettet for å få inn det som bedriften  også jeg selv trenger inn. Dette med nå å se at bedriften bare går så det suser jeg har ingen bekymringer lengre . Jeg ser veileder jobben min den tar meg mer til nye høyder å det er noe som gleder meg veldig . At jeg kan få være den som tar del i å hjelpe de som skal skrive søknader , sende brev , de som vil ta livet sitt , de som har det dårlig å har gått på en smell , kjærlighets problemer . Dette er de aller meste samtaler der jeg veileder andre mennekser som krever svar eller at jeg kan finne en vei ut for de av det de står i. Det er en spennende reise der jeg også har klart å knytte store bånd på kryss av landet der jeg ved å ha snakket mange timer med folk  blir mer venner med de etter en tid så vennskap har blitt i etterkant av mange samtaler . Det er sunt også herlig å lære om andre i dette så lærer vi om oss selv.

 

I natt da jeg la meg å gledet meg til å sove så plinget det inn en melding på veileder samtale telefonen . Da var det en av mine faste kunder som lurte på om  jeg hadde litt tid. Det hadde jeg så kart så lenge jeg ikke ligger død og begravet eller sover tungt så har jeg alltid tid. Det er litt rart dette hva skjer den dagen en dør har en da en evne for å kunne svare om en bare hadde lyst til det ? Vi hører i mange timer etter vi er døde også tror jeg at vi går over til en annen dimensjon der vi har en ny verden . Samtalen da jeg hadde tatt kveld ble jo veldig givende også fikk jeg til å hjelpe denne kunden på nytt igjen så jeg er så glad også takknemlig fordi jeg fant opp kruttet å klarte å tenke selv at jeg utvikler min egen kanal. Det er noe av det smarteste jeg noen gang har gjort . Pengene ryr inn i denne bransjen så det er god busness for å være ærlig å som grunder så er det trygt å alltid vite at jeg har penger som kommer løpende inn til meg . Det gir min hverdag det mye lettere selv om de som ringer ikke alltid har det like bra . – Målet med samtalene våre er at de skal få en bedre hverdag å kan ha det godt . Derfor gir denne jobben meg veldig mye tilbake .

 

 

Ønsker deg en nydelig jul også kos deg sammen eller alene uansett hvor du måtte ferie .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg