Tenk onsdag nå ♥️

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag?

Bra håper jeg at du har det. Jeg kunne lett ha sovet i hele dag merker jeg… Enn du da? Trøtt du å litt? Jeg har fått en ekstem uvane med å jobbe døgnet rundt nesten. Å lurer litt på når klarer frøkna å slappe av litt 🤣🙈 jeg trives sykt bra i jobbene mine. Så der er en av tingen som avgjør at jeg klarer å stå på litt mer enn vanlig. Jeg har nettopp mottatt varer i dag i fra en stor leverandør som jeg gleder meg til å ta frem her i hyllene. Så får jeg mer varer litt senere i dag. Perfekt å godt når kunder komme til en butikk som bugner av flotte produkter. Gleder meg veldig til å få seige for så å bestille opp igjen. Selv får jeg på denne måten teste ut mye produkter å det gleder jeg meg veldig til. Har bestilt en test som jeg å ungene å flere skal smake å bedømme hva vi synes. Dette for å ta inn for salg å samtidig godt å prøve.

Enn du da hva holder du på med i dag? Jeg drikker kaffe nå mens jeg venter på en massasje kunde fikk en ekstra booking i dag 😊🙏alltid kult å flott. Trenger det. Jeg startet dagen med litt mat i deg. Havregryn med melk og vanilje saus meget godt. Rett balanse mellom søtt å melk du skjønner. Å nå en nydelig kaffen i fra Creama nøtte kaffe, som jeg har mange faste kunder på. Det å nyte en bedre kaffe enn å drikke skvip er forskjell. Stor forskjell jeg har nå siden jeg selger kaffe selv blitt utrolig kresen på kaffe rundt om. Drikker kun kvalitets kaffe.

Jeg får ikkje tid i denne bloggen å definere hva jeg gjør for å tjene penger.

Blir å skive det litt senere så bare å følge med.

 

Ha en nydelig dag ♥️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg