Tenk jeg klarte det virkelig denne gangen 🙌👌💕

  • Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

Bra håper jeg at du jar det i dag, tenk vi er på enden nå denne weekend også ? dette er helt sykt hvor fort dagene går egentlig . Det er helt sykt må jeg si vi er snart ferdig med denne mnd som har vært veldig spennende også utfordrende på en god måte. Jeg har lært meg mye også utviklet meg mer enn jeg hadde trodd på denne perioden. Dette ser jeg nå tydeligere at jeg klarer mer også se for meg hva jeg skal oppnå. Stole mer på min intuisjon også får jeg bekreftelse over alt på hva jeg sier stemmer. Denne perioden så skal jeg starte i gang med kle salget med å ha visninger, i dag blir mine første visning noe jeg gleder meg til –  Det blir en start også alt vi gjør om det er få som kommer eller mange som kommer , tenk stort uansett. Det gjør til at en gleder seg også har mer interesse for det jeg gjør for de som kommer. Det blir uansett veldig spennende også nydelig stund sammen med de. Jeg skulle egentlig sove litt lengre i dag men det var en av mine barn som ringet å lurte på om jeg var våken . Dette er hyggelig å bli vekket av dem , de vet jeg at jeg er mer oppe enn jeg er i sengen for å slappe av så klart de vet aldri helt hvordan min døgn rytme er. Det er forså vidt helt ok .

 

Hva har jeg egentlig fått ut av denne weekend ?

Jeg er så takknemlig for hva jeg egentlig har klart å fått utrette denne weekend her det er ikke alltid en sete alt for seg men jeg merker jeg har dette genet i meg med å lykkes nå mer med mine ambisjoner også mine mål. Det er så mye lettere da jeg ser at ting er på en lettelse for meg jeg er så skinnsykt takknemlig fordi jeg har dette genet der jeg aldri gir opp noen utfordringer eller ser på noe som jeg gjør som vanskelig . Det er lett uansett nå om det er 100 tusen i utgifter nå eller andre ting som er tøft så har det vært en nøtt jeg har lykkes med takknemlig for alt . Jeg ønsker ikke nå egentlig å ha det like tøft som jeg har hatt det. Det har vært for røft egentlig fordi jeg merker at nå trenger kroppen min litt ro å det er ikke rart. Da jeg har vært i beredskap hele tiden 24/7 så er min kropp nå heldigvis klar for litt roligere dager å det fortjener jeg egentlig mer av enn å ha et tempo som bare er et jag. Det i går å være sjåfør for det ene barnet mitt helt til ungen min var trygt hjemme etter fest så er jeg så takknemlig fordi jeg har vært der for barnet mitt. Bidratt også gitt venner også min tid. Dem satt så pris på meg at jeg ble litt satt ut hvor jeg fikk en tilbake meling som jeg ikke hadde forventet i går. At jeg var viktig for de. Det å ha formet de også å tatt vare på dem opp igjennom årene er jo noe som setter spor i de også spor i meg også via de. Det er noe jeg har med meg livet ut.

 

Jeg har aldri klart å slappe av helt før nå

Ene barnet mitt var på tur hjem i fra en lang etappe med å hente hjem en del biler i natt noe som jeg før ikke hadde klart å ro meg ned også legge meg å sove uten å våkne opp vært 15 min også ringe å høre hvordan det går.. jeg klarte å stole på min intuisjon i natt , jeg hadde en god feeling på at denne turen skulle gå utmerket fint , før jeg la meg så måtte jeg gå inn i intuisjonen for å se om det virkelig gikk bra, jeg fikk positivt rundt dette så jeg stolte på dette . Det å stole på intuisjonen er noe vi skal gjøre så er det mye lettere egentlig. Da det er våre barn eller andre vi er glad i er vi ikke alltid like lett til å snu til fornuften dessverre. Det ble så mye bedre for meg å jeg trur det var mye bedre for mitt barn uten at jeg skulle mase uavbrutt på turen hit . Det er så fint at turen deres gikk utmerket også at jeg også hadde roen å gleder meg bare på neste utfordring der jeg må gjøre litt av det samme. Vi utfordres hele tiden å vi bør ta de når dem kommer i tur og orden.

 

Spennende og utfordrende

 

Jeg ser nå at hva som oppriktig bor i meg det å se uten i fra at jeg tåler absolutt alt av ytre påkjenninger. Jeg har hatt det utrolig tøft både fysisk og psykisk alle disse 3 årene som har vært beintøffe . Det er ikke mulig for , meg å forklare med ord hvordan der er å ikke ha penger til mat som er en elementer viktig kilde for å kunne ha utvikling også en annen viktig ting uten mat så dør vi . Det er å være helt nederst på rangstigen å ikke kunne nyte livet sammen med de du er glad i . Dette å kunne invitere mine barn nå i dag er en sann glede , der jeg ser at jeg ikke er alene men har penger også har klart å fått til det jeg presterer til å bli bra. Jeg ser utviklingen på en måte hvordan innholdet i kjøleskapet er . Det betyr nå at jeg har et mye mer velfylt kjøleskap nå enn tidligere . Det er tøft å være bakom men det er ingen som skjønner det egentlig om vi ikke har vært der selv. Selv om mange kan si slik som dette du har ikke prøvd å levd mitt liv. Det er så uinteressants hvordan andre har det når du selv ligger nede for telling . Det er uinteressant hvordan andre har det når vi har kun en ting som er viktig for utviklingen er å jobbe å stå oppreist . Da invitere alle kidsa på middag å hadde bestemt meg for å lage en 7 retter, så tok jeg utgangspunkt av et redusert magert kjøleskap som det var ikke mat igjen . Jeg delte alt jeg hadde igjen å jeg hadde ikke penger til å kjøpe meg mer mat. Dette prosjektet høres rart ut men alltid så er det noen som spør hvorfor har du ikke det til den retten , jeg vil ha det til det. Da maten var ferdig å de hadde spist seg gode å mette så fortalte jeg de alle at mitt mål med denne middagen var å ta utgangspunkt i hva jeg har i kjøleskapet uten å klage. Jeg sa ikke til mine barn at nå har ikke mamma mer mat på mange dager. Jeg ønsket å lære dem at de kan lage delikatesse ut av ingen ting å igjen dere må slutte med å klage på absolutt alt. Det tror jeg syknet inn jeg merket en annen tone etterpå.  Er det for mye klaging eller at noen hele tiden må klage på noe alltid så må de endre på seg selv aller først . Dette er viktig å slutte med for mye negativt bidrar til elendige holdninger også blir kroppen din syk av det. Du tilfører deg hele tiden negativ energi så klag ikke på at du er syk om du har får negativ måte å være på .  Det vokser ikke i en negativ jord, dette må vi også fokuser på. Derfor er jeg alltid positiv selv om jeg ikke alltid har det like bra så merker jeg at når jeg er positiv så har jeg mye mer selvtillit også har jeg mye bedre energi i møte med andre. Dette er verd å endre om du er den som er litt for mye negativ .

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg