Tenk i dag har jeg 1 år og 8 mnd uten fri i fra jobb 🧡❤️💛

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Håper du har det fint jeg har det utmerket å klager ikke. Dette med å nyte tiden veldig godt med akkurat det jeg ønsker å gjøre så er det veldig hyggelig. Det å se at ting gir resultater for alt en gjør bare en står på litt mer enn vanlig så er det noe vi alle kan lykkes mer med om vi vil

 

 

Helgen så har jeg fått gjort mye i grunn, jobbet selvfølgelig nå er jeg på jobb vær dag i 1 år og 8 mnd . Det er i grunn surrealistisk i grunn at jeg har klart å lykkes med mine drømmer mellom alt her å ikke har tatt meg fri .. det er for mange helt rått – Jeg er noe utenom det vanlige  jeg er det, men jeg liker det veldig godt. Dette med å være i mitt eget er veldig hyggelig . Det er nettopp dette som gir meg drivstoff til å jobbe videre.

 

Hvordan kan jeg klare å nå mer fremover , jeg trives mer i hva jeg får til . Å dette med å se at en ikke er redd for å gjøre noe utradisjonelt , dette med å sprenge litt grenser å se at tiden er med meg. Dette er nydelig å jeg gleder meg veldig til å se at ting blir bedre , å jeg kan nyte å ta meg en fridag . Dette med å være min egen herre er ikke alltid like lett. I dag feira jeg litt jubileet med å være sammen med min tremenningen, å nyte fin været i sommer varmen det ga meg veldig god energi å livskvalitet. Dette med å  gjøre noe for andre er noe jeg liker veldig godt. Det er ikke alltid en må gjøre bare ting for en selv. Det er en måte for å ha det bra å samtidig kjenner jeg livskvaliteten min er så nydelig . Det er ikke fordi at jeg har hatt det tøft men jeg har stått litt mer på en vanlig å dette med å kjenne litt på at kroppen er sliten er vel ikke så underlig , jeg er i grunn kry også stolt over meg selv . Hva jeg selv har klart å få til . Dette med å se det en selv å være takknemlig for hva jeg har klart å få til. I stede for å fokusere på det jeg ikke er i mål med.

Rett fokus er nødvendig

Denne helgen så hadde jeg i grunn ikke så mye på agendaen det er i grunn det aller beste at jeg tar ting som det kommer . Det er alltid hyggelig å artig å se hva en kan få ut av ting på en hel weekend men , det er nydelig å se at ting blir bedre å jeg har fått gjennomført mer enn jeg hadde våget å tru på. Selv om det ble en del fri i dag , så gjorde det seg veldig godt. En trenger å hente seg inn i dagen her å vare være . Det å være på vei i det jeg jobber mot er noe jeg gleder , meg så til.

 

 

Jeg holder på med å få ordnet ett røkeri det er noe jeg gleder meg veldig til å få dette praktisert. Dette med å ha fått bestilt rein kjøtt til meg også barna er noe jeg ser frem til . Det er nydelig med å rydde plass til det en skal gjøre mer sammen , for meg også barna er mat en felles nevner der vi deler våre kunnskaper alle som en .  Det gir meg veldig mye tilbake med å være sammen eller bare at jeg vet at de har det bra.

 

Setter meg nye mål er spennende

 

 

Jeg har satt meg mange mål i løpet av dette året ¨ å jeg har faktisk startet med de alle sammen ¨ det er så artig å se at det skjer ting i rett rett rekke følge. Det er ikke lett å få ting unna gjort da en er alene om det  meste. Jeg liker å knote mye alene så er det jeg gjør for det meste. Dette med å rydde bort det jeg ikke skal ha , så er det nydelig også se at ting er i bedring . Det å ha store barn så er det alltid noe de kan overta eller så gir jeg det bort. Det er en periode for alt å en må kvitte seg med det som ikke er nødvending .

 

 

Dette  med å rydde plass for å endre også bare få startet rydde prosessen her så er det nydelig. Jeg har nå fått gjort mye mer enn jeg hadde våget å håpe på at jeg skulle klare. Dette med å være alene om absolutt alt så har jeg 4 jobber som jeg daglig fokuserer på som mål å klare å få ting gjort mer også bedre. Det er aldri lett men livet vårt er heller ikke lett. Dette med å være takknemlig for lite så er det å vinne over frykt over å føle seg taper at jeg har en lite stykke igjen . Dette med å gi meg selv en anerkjennelse på at jeg er modig , tøff også ikke minst er ett forbilde for andre som ikke har turt å starte opp før de er i snakk med meg . Det er noe jeg liker veldig godt om jeg kan være med på motivere deg til å se løsninger fremfor å se på det du ikke kan . Det er nydelig med å se på hva vi har av kvaliteter som vi kan utvikle oss mer . Dette med å se hva vi kan lykkes med er noe vi ikke alltid er beredt på . Jeg merker at ting ikke alltid er like lett men ingen ting er lett . Da vi heller er i rett modus å fokuserer på våre mål , i stede for å se på hva vi ikke har klart å gjennomføre så er det så mye lettere å klare å nå de mål jeg og du setter oss.

 

 

Det kreves mye penger for å klare å gjennomføre alt.

 

Det er sant at ting koster penger , men noe kan vi få av andre derfor så er det viktig at vi ser mer på gjenbruk der vi kan . Dette med å ha alt det dyreste alltid er ikke for meg nødvending selv om selvfølelsen vår er bedre om vi har luksus . Det jeg mener er mer viktig er at jeg også du er sunne også friske har det fint også har helsen i behold. Så kan luksus være det vi kan nyte inn i mellom der jeg også du kan være litt egoistisk . Jeg er veldig sjelden egoistisk  tenker alltid på alle andre før jeg tenker på meg selv. Dette med å se seg selv ¨ å hva en tenger er noe en skal bli dyktigere til ¨ . Det er nå vi lever å dette med å sette livet vårt hele tiden på vent , vi kan ikke dra på kafe tur til noen for de vi har så dårlig tid, er noe mange kan slite med en dag en leser en døds annonse eller ser på fb at de en var veldig glad i er gått bort. Dette med å ta livet for gitt er noe en trenger å gjøre noe med alle som en , men dette å være i det en selv vil er noe jeg selv ser som er veldig viktig . Tar vi ikke valg å gjør ting vi ønsker så er det noe vi også mister på veien vår. Dette med å ikke tørr å leve å vise kjærlighet er i grunn svakhet spør du meg , jeg bruker alltid å si at vi må våge å være oss selv . Det å være noen andre enn deg selv er så synlig for oss andre , jeg oppfordrer alle til å være i sitt å være litt mer sprø å ha det gøy på veien det kan bli en suksess om en våger å gå mot strømmen .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg