Tenk i dag er min tidligere bryllups dag , ble heldigvis lykkelig skilt ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Endelig weekend her må si jeg liker dette godt med å kan roe litt mer ned selv i dine øyne så er det heller lite rolig for jeg har alltid noe jeg gjør men jeg trives med dette så uendelig godt. Jeg fantaserer med å få  meg litt eple tre i hagen min å er nå litt spent på hvor jeg skal anlegge disse . Dette er å bestemme seg slik som jeg er bare en av meg å takk og lov for det. Jeg vet om en til i familien som var akkurat like meg å ikke klarte å bestemme seg for noe å jeg erindrer jeg husker at jeg syntes synd i mannen hennes. Jeg har ingen mann å synes syn i til tross for at i dag er det 22 år siden jeg giftet meg med mannen som jeg trodde jeg skulle bli gammel med .

 

 

Faren til mine barn men det ble 3 flotte barn sammen med han å en happy skilsmisse etter 8 år sammen . Det er ikke verst at det ble bra i de årene jeg klarte i alle fall å få 3 barn med samme mann det er jo ikke alle som lykkes her så her er jeg jo i alle fall ryddig å da kan jeg jo like godt om møbelere i hagen min så mye jeg måtte ønske jeg sliter ikke ut en mann som må ligge i uthuset å puste å pese fordi jeg har slitt han ut . Takk og lov for det .

 

Våren er i ann mars det synes veldig godt her

Det tinger så godt å jeg liker dette meget godt at snøen den finner tilbake til der den kom i fra så vi kan få en tidligere vår en noen gang . Jeg har startet opp med å forberede meg så til sommeren , jeg har plantet så mye å har mer på gang . Dette med å drive frem sitt eget så er det artig i hensyn til grønnsaker osv. Det er nydelig jeg liker det. Våren gir oss en ny start føler jeg . Det er så mye som er på agendaen her at jeg trør liksom ikke å fortelle alt enda.  Jeg har så mye på agendaen min jeg har merket lenge at jeg må ha en endring for å klare å være i den energien jeg liker å være – Det er her jeg er aller mest produktiv . Så jeg skal jobbe mer målbevisst på her så jeg må si jeg gleder meg veldig .

 

For meg så er livsglede dette med å trives i det jeg gjør jeg er mer i trivsel nå enn jeg noen gang før har vært . Dette betyr jo i grove trekk at jeg er mye mer i meg selv enn jeg før var. Jeg stoler selv på at prosessen skal gå fint . Jeg engster meg ikke slik som jeg gjorde før , det er bare negativt å enste seg også stresse . Selv om det i blant kan bli litt stress så er dette ikke på samme nivå som jeg hadde det før . Det jeg gjør i dag er mer i pakt med hva jeg selv drømmer om . Ett liv i harmoni også likevekt . Jeg ønsker ingen drama eller innblanding så jeg trives å jobbe kun for meg selv . Dette å tørre å være ærlige på det så er det godt jeg har en indre trivsel som bringer mer vekst til meg .

 

 

Håper du kan skape deg en nydelig dag , været her ble magisk å det skal nytes vi får heller snakkes så må du nyte stunden din for det er nettopp det jeg nå skal gjøre.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag .

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg