Tenk at jeg lykkes 🧲🧲🧲🧲

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Jeg håper du har det bra.
Sov litt lenger i dag litt deilig å kan gjøre akkurat det. Kroppen har godt av å relex å ladde opp batteriene litt.

Ny flott dag jeg gleder meg til å starte med jobben. Glemte å slå av veileder jobben i natt. Så ble oppringt igjen i morrest. Ikke alltid like lett å føle seg like våken men må bare fremstå som jeg er det. Gjør mitt aller beste, sønnen min sa til meg, er du sån her hei vænnen hvordan har du det? Jeg har mange som ringer meg så ofte at jeg har blitt mye mer kjent med de. Så vi har liksom fått et godt bånd mellom oss. Blir meget glad når de ringer å igjen fantastisk å kunne være til hjelp 🥰

Hvordan ser din dag ut da? Håper du får det bra i dag. Jeg har jobb i alt i dag. Er i grunn hvordan jeg legger det opp.

Får hele tiden nye bookinger å det setter jeg stor pris på.

Jeg satt meg mål for bedriften min å skal i året ut jobb vær dag med veileder samtaler jobben. Å tar selvfølgelig i mot andre i det jeg gjør. Målet med dette prosjektet er å se hvordan jeg klarer det fysisk og mentalt.
Med å jobbe alle dager uten fri.

Å så er det også for å øke inntekter til bedriften min. Når jeg ser på hvordan alt var i disse to årene som var. Hadde jeg det meget tøft økonomisk. Jeg hadde i perioder ikke penger til mat. Det er kipt å ha det så trangt at jeg ønsker nå å endre alt nå til å lykkes mer med jobbene mine.

Livet mitt er i grunn jobb og mine barn i hovedsak. Jeg setter alltid jobben på pause om det er noe med de eller de trenger min hjelp.

Siden jeg ikke har familie utenom mine barn, så har jobben min blitt min flykt rute hele livet mitt.
Der jeg fikk den anerkjennelse som jeg hadde trengt å fått i fra de som ikke er rundt meg.

Jeg er meget lik begge av mine foreldre, dedikert, løsning orientert, ser målet som ikke du ser. Er uredd i alt jeg gjør, etter disse to årene bak meg. Så frykter jeg ingen ting.

Har aldri før opplevd å være så nært konkurs som jeg var da. Jeg kunne faktisk ha mistet absolutt alt jeg hadde.
Det å se nå i dag jeg klarte absolutt alt.

Vet at det er mange som ikke skjønner hvorfor lykkes hun,

Mange har undret på hvordan klarte du å fokusere på målene å ikke på problemer.

Godt spørsmål om vi fokuserer på det negative så har vi ikke energi til vekst ellers suksess.

Jeg fokuserte kun på at jeg skal lykkes å det gjorde jeg. Jeg endret tanke mønster til positive tanker.
Vi tiltrekker Oss det vi tenker.

Så kort fortalt jeg klarte alltid å løse alle problemer som oppsto men å stå i dette i over to år er tøft for meg derfor vil jeg nå stå på litt mer enn vanlig. Å gjøre slik at bediften har god økonomi igjen. Det å ikke ha råd til å kjøpe dæ mat er jo ikke hyggelig når du kjører BMW x 3. Selv hva vi eier så kan vi alle oppleve det jeg ble satt på prøve i.

Jeg har nå lært i denne perioden hva som er bra å hva jeg ikke skal fokusere på.

Så nå tar jeg ikke store sjanser jeg jobber nå mer for å utvikle mitt eget brand og mine egne produkter. Så er jo bare dette med å finne tid og energi. Jeg digger alt jeg gjør.

Som gründer så bestemmer jeg meg for hvordan å hva jeg skal gjøre. Det digg jeg aller best liker ikke å ta i mot ordre ifra andre. Har faktisk aldri likt det så gründer livet passer meg perfekt.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg