Tenk at jeg klarte det jobbet i dag 2 år på rad uten en dag fri 🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Nydelig dag i dag hva gjør du ?

 

 

Jeg er kom hjem for litt siden har hatt en liten tur på en cafe å kost meg litt sammen med min tremenning. Veldig hyggelig bare det å se litt på andre folk i tillegg til å kan kose seg sammen . Der en ikke er mer enn det vi er å det er fint . Dagen jeg våkent opp til var så herlig , litt kaldt men , samtidig en nydelig dag. Det er vakkert da en kan nyte slike dager med alt som høre med.

Jeg har jubileum i  dag , jobbet 2 år uten en enste dag fri . Dette med at jeg har klart dette til tross for alt annet jeg gjør i tillegg er sykt rart egentlig . Det er ikke for alle å kopiere dette men jeg er sykt stolt over meg selv at jeg har lyktes med å klare denne ferden . Det har ikke bare vært enkelt men , det er ikke livet vårt heller alltid. Det er noe vi skal lære under veis jeg har fått mine ting også du mottar det som du skal bli dyktigere å dette med å være i det tøffe så lærer vi oss til å sette mer pris på livet til tross for alt vi har vært i på feil siden av livet.

 

 

Jeg ser på alle mine feil som bra egentlig

 

 

Fordi jeg har lært av dem , jeg har utviklet meg pga av de feil jeg har vært i å selv har bidratt til skulle skje. Det å miste noen som vi har hatt nær som jeg har gjort opp igjennom årene , å samtidig bli avvist av sine egne så lærer jeg veldig mye i denne prosessen . Alle årene jeg har blitt utstøtt av min familie har jeg bare blitt mer moden , sterkere å samtidig så er det helt fint nå enn kontra i starten da alt var i grunn veldig sårt. Nå er dette blitt min normale hverdag der jeg ikke tenker så mye på at jeg har dette i , meg . Det blir mer at jeg bruker mine erfaringer for å hjelpe alle som ringer meg på Veileder samtale for å få hjelp på ulike måter . Da er jeg veldig glad for at jeg har denne erfaringen . At jeg vet at ting blir bedre bare vi jobber opp vår egen selvfølelse å finner oss selv i mørket.

 

 

Det er lett å kan ha lyst til å gi opp absolutt alt da en blir avvist som jeg har blitt ett helt liv. Der en føler seg født inn i feil familie . Da kom ofte mine dystre tanker på at jeg ikke burde leve lengre. Nå i dag er jeg veldig glad for at jeg klarte å få bort de tanker som gjorde min hverdag  veldig tøff. Da en er i det så ser en ikke annet en det tøffe . Da vi legger vekten på det fine i oss også rundt oss så ser vi mer av det gode ved oss selv å de som ønsker å ha seg i sine liv. Det løftet meg mer opp da jeg klarte å se dette . Det var vanskelig men , jeg selv måtte ta ett valg der jeg bestemte meg for å bringe action til livet mitt .

 

 

Så kan jeg nå veilede andre fordi jeg selv har vært på deres vei i mitt liv

 

Det er alltid en grunn for at vi erfarer det vi opplever , vi skal lære i alle situasjoner jeg ser mer betydningen nå å verdien av små ting enn å se bare etter de store tingene . Dette med å glede dyrene med masse god mat er for meg lykke enn å bare være egoistisk å tenke mer på meg selv. Det er viktig å føle at vi betyr mer for andre å dette med å være viktig er en nerve i oss alle som er viktig at vi klarer å se .

Hvordan har du klart å holde hodet oppe å klart å gjennomføre alt du gjør ??

Jeg har hatt mange krav til meg selv i år å dette med å jobbe så mye som jeg har gjort har først og fremst blitt slik fordi jeg har fikset opp her hjemme på ulike måter. Det kreves å få inn midler så var det å få min økonomi i balanse mellom alt så der kommer det seg . Jeg fikk kjøpt litt mer lyspære så det kommer seg. Så jeg har mer lys i stuen enn jeg hadde tidligere. Dette med å prioritere mat eller drivstoff har vært en dilemma for meg . Skal jeg bruke det eller skal jeg la være . Dette med å være den som må være gjerrig på seg selv da jeg jobber som en helt så bør jeg unne meg litt i hverdagen .

I min hverdag er det ikke for mye jeg unner meg egentlig men jeg setter alltid faktura før mat så jeg tar det deretter. Noen ganger i prosessen hadde jeg ikke mat i kjøleskapet måtte bare bruke protein pulver også vann for å føle att jeg var mett . Det var en periode jeg føle meg veldig sliten å alene . Denne perioden lærte jeg mer enn jeg hadde våget å tru . Hva som i grunn ligger i oss mennesker . Vi har en egen evne for å klare oss om vi bare vil å det var jo nettopp det som var mitt hoved mål hele tiden . Dette med å se at jeg ga ikke opp håpet eller at jeg ga fan så så jeg mer på løsninger enn å se problemer . Det gir meg i dag en god følelse av at jeg klarte det virkelig meget godt . Takknemlig for absolutt alt jeg må jeg bare si .

Etter regn kommer alltid sol å jeg merker at jeg er så på riktig vei i livet mitt pr nå at jeg gleder meg veldig til å kan gjennomføre mer av mine planer. Det er ikke alt jeg har fått gjennomført fordi jeg har ikke hatt kapasitet for å gjennomføre det. Jeg har ikke vært klar å da skal en bare avvente det . I går skulle jeg egentlig hente en sofa til meg . Det gikk ikke etter planen så jeg tok like godt å hentet ned en sofa i fra loftet så ble en liten stykke jobb ikke bare bare å gjøre dette helt alene ned i fra loftet for så å balansere dette på trappa så en ikke ødelegger den . Det gikk seg til men det ble en liten jobb økt som jeg en liten stund var litt usikker på om dette gikk å gjøre helt alene . Det er krefter i mine armer så jeg klarte det å etter på så får en slik livsglede av å mestre dette helt alene uten noen form for hjelp. Det gir meg mer livskvalitet enn å hele tiden be om hjelp på ulike lag.

Så nå igjen har jeg byttet om her i huset da han jeg var gift med bodde her så kunne han aldri sette seg på autopilot her hjemme for møbler , stoler var aldri der han trodde eller viste de var i går. Det er så herlig å endre litt her å gjøre en bedre energi med å endre å flytte om . Det er trivsel med å gjennomføre dette . Så butikken fikk en sofa inn i går så der er det blitt en del endringer igjen så det gjør seg veldig . Det er i grunn fint med alt en skal eller får gjort så kan en neste helg bare være til å gjøre de små tingene som en alltid gjør . Det jeg nå ser er at det er ikke så lenge før at alt av jule pynt skal opp tiden går så hurtig jeg bruker å pynte tidligere enn de aller fleste fordi jeg har ett hus som er mer butikk en bare en heim . Det er fint å kunne pynte litt opp på den måten så kan jeg nyte advents tiden mer å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan nyte tiden min mer og mer sammen også alene her hjemme .

 

 

Jeg ønsker deg en nydelig ettermiddag .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg