Tenk at jeg klarte det faktisk 🙌👌❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , i går klarte jeg det jeg har snakket om i årevis at dette skal jeg se om jeg kan klare å  fikse til . Jeg klarte å få det til på første forsøk noe jeg aldri har gjort eller sett på før – Dette ga meg sykt inspirasjon til å gjennomføre dette mer av i løpet av året. Jeg skal starte opp med dette bare mer og mer , så i år blir det å gjennomføre trin 7 i bedriften min med å lage kremer ol som jeg skal selge . Dette er så gøy AT JEG HAR IKKE ORD,  jeg merker nå at jeg er mer eller mindre på rett hylle i livet mitt . Det å trives med det en jobber med å vet at dette skal jeg gjøre mer av det er så spennende fremover at jeg har faktisk ikke ord eller noe for hvor takknemlig jeg nettopp er.

 

Jeg er en arbeids narkoman av de få som aldri tar meg fri

 

Jeg har så mange baller i luften samtidig nå men jeg merker så godt at nå fremover kan det ikke gå annet enn oppover . Det ser så klart som amen i kirka , det er nydelig å se at ting en har lagt mye tid i går oppover å frem . Vet hadde mamma levd så hadde hun jublet men ja jeg får juble i kor for både meg også henne . Det er sikkert ett pr stykker barn som er litt solt vover mamman sin håper jeg . De er veldig gode så de er nok det uten at de sier så stort til meg . I år blir det å sanke mer av urter slik at jeg kan få til å få gjennomført det jeg skal sanke alt jeg finner som jeg kan lage mye av fremover . Dette skal bli trinn 7 som sagt det åndelige å ikke minst det jeg gleder meg veldig til å få til å gjennomføre . Det mekres at ting nå bare løsner seg for meg . En periode følte jeg at ting sto i stampe men nå går ting mer hurtig å jeg henger ikke helt med merker jeg . I går ble alt litt slitsomt en periode litt nesten som jeg ikke klarte å gjennomføre alt . Jeg er sliten også føles det egentlig at jeg er tygd godt også spyttet ut på en måte. Det å jobbe så mye som jeg gjør er ikke for alle jeg skjønner det. Det å bygge opp bedriften min er veldig godt i gang nå med å få til å gjennomføre alt på løpende bånd noe som jeg faktisk klarer mer eller mindre bedre enn jeg faktisk hadde håpet å tru på .Jeg gleder meg til å få utvikle rydde opp her rundt huset mitt . Snøen er her enda men ja den forlater oss forhåpentlig vis snart om ikke det blir sommer så skjønner jeg ikke noe. Det å ha så mange planer samtidig er så underlig . I dag kom varer uten at jeg hadde tid til å snakke med noen av de som kom med de . Jeg måtte bare ut å si jeg har ikke tid på tegn språk jeg var så opptatt i veileder samtaler så ja noen dager er det helt stille på den fronten men i dag igjen så eksploderte alt med en gang helt sykt egentlig . Alle skal snakke med meg samtidig men ja det er ofte slik ting blir, guttene som kom med varer kom med de på trappa så yes slipper å gå så innmari langt heldigvis .

 

Jeg fikser opp i det meste

 

Jeg ser nå tydelig at hva jeg vil er nettopp det jeg klarer å realisere selv om jeg ikke er i nærheten enda av å ha lyktes med alt jeg vil eller ønsker . Det jeg ser på er at bedriten min blir i November , 6 år , jeg har faktisk klart å bygge den opp til tross for alt vi har hatt rundt oss av hindringer . Jeg tar dette mer som læring en nederlag, jeg har nå funnet mer ut av hvor jeg ønsker å være fremover å ikke mist så ser jeg at det jeg mer trekkes til er nettopp her jeg skal være . Nå er det i en fase der jeg skal utvikle meg med å lage krem også salver som er min agenda merker jeg . Jeg kommer til å utvikle mer , men skal få bruke tiden godt på å bli mye dyktigere å kunne lage sår salver , salver som lindrer smerter ol . Dette gleder meg veldig å kunne lage kvalitets produkter selv helt alene herlighet jeg elsker å jobbe på å være kreativ . I år skal jeg ikke reise så langt av sted være her i området , jeg merker at jeg vil være i mitt nærområde å vokse mellom alt her . Har planer om å få høste inn mye fremover som jeg skal lage krem også ikke bare det men jeg tenker å være mer alternativ fremover jeg er mer åpen enn jeg var for litt siden . Dette merkes sikkert mer nå enn før.  Jeg håper at du også gjør ting som du går å grubler over om klarer jeg dette , eller er det her for vansklig nei er mitt svar ingen ting er for vansklig til å kunne få til å gjennomføre men det er vår vilje som stopper oss . Ikke vi selv men hva vi selv ønsker å lykkes med. Selv om du er ordblind eller som det heter så bra, at du har dysleksi så er du ingen taper men du er en vinner , bare det at du må lese deg mer opp før å lykkes . Utenom det så klarer du alt du vil , ofte blir de som har dysleksi mye dyktigere enn de som er friske . Hvorfor ? fordi de må jobbe mer for å oppnå det de andre får lett til seg , så mester vi som sliter så har vi det også lengre. Det å se en som ikke har knekt koden sin enda å om litt så ser du at den har lyktes med å knekke den så ser du en som stråler mer enn du aner . Jeg gleder meg alltid på de jeg hjelper mot målet selv om jeg ikke får noe for at de lykkes så er det en indre glede  av å se at de en veileder lykkes med sine prosjekter å jeg får faktisk en indre glede uansett om jeg ikke vinner på det , men gleder meg over alle som får ting til her i livet . Det er en seier for meg å klare hinder å se hva avvisning lærte meg , dette med å klare å stå alene i verden er rart men samtidig uendelig tilfredsstillende spesielt når jeg nå ser jeg lykkes . –  Det som er det verste med  å være den utstøtte så er det jeg har ingen å ringe å fortelle hva jeg har klart å gjennomføre . Det savner jeg i grunn veldig i livet mitt at jeg har ingen nære gode familie bånd mellom noen . Det er ikke så hyggelig men ja jeg har blitt vant med det , men uansett er det sårt over å være så avvist at den som avsier deg egentlig kunne vært død .. for det føles egentlig slik at han er det . Siden jeg ikke er noe viktig men jeg må bare bli flinkere til å se bort i fra dette å ikke henge meg opp i at jeg er en datter som er lite viktig for han . Jeg er nok bare en gjenstand som betyr ingen ting å da er det ok , jeg kan finne lykken min i det jeg jobber med nå å hjelpe andre med å finne seg selv. – Da jeg har blitt denne stygge andungen som ikke duger til noe så vet jeg både psykisk også fysisk hvordan dette føles på kroppen min . Da er det så mye lettere for meg å hjelpe andre som sliter , da jeg kjenner de samme symptomer også vet hva jeg selv gjør for å klare å se lyset , kjærlighet å ikke hate . Det er vansklig å ikke se hat når du har blitt stygt behandlet . Det å ikke skjønne hvorfor er det jeg nok har jobbet , aller lengst med å ikke forstå hvorfor jeg ble det uønsket barnet som aldri skulle være viktig for noen ..  det har nok såret meg mer en jeg ønsket å innrømme før , men jeg merker at ting er så mye lettere i dag en før. Min yngste sønn hadde møtt på han her om dagen , det er litt surrealistisk å høre at barnebarnet må spørre om bestefaren enda jobber ??? å samtidig fortelle hvor han jobber.. jeg synes det var stort at min sønn fikk til å snakke også tok insentivet det synes jeg er flott . Å jeg ble uendelig takknemlig for at han ikke ble avvist akkurat slik som jeg har blitt det varmet hjerte mitt uendelig mye . Jeg så det kostet litt for min sønn å si disse ordene , jeg forstår at de tenker mye på dette her rundt alt at kontakten ikke har vært nå på snart 3 år, ingen som vinner på dette men jeg merker at jeg orker ikke å være mellom alt å bli avvist mer , slik som jeg har blitt behandlet i over 40 år det gidder jeg ikke mer . Derfor jeg har trukket meg helt tilbake , det tenker jeg at du også hadde gjort om du hadde blitt behandlet slik som jeg . Vi er vår engen lykkes smed , ved å fokuser på hvordan vi ønsker å ha det er det nettopp det vi også tiltrekker oss mer av. Derfor ser jeg positivt på fremover å gleder meg veldig til alt som skal skje .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg