Tar du deg tid til å være for andre ? Eller er du kun egoistisk?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg har det i grunn veldig fint , jeg må si jeg er så takknemlig fordi jeg har klart så mye på denne perioden . Dette med at en klarer å nyte tiden mellom alt så er det unikt at en klarer så mye mer enn jeg hadde sett for meg i det siste. Dette med å gjøre ting mellom alt her så ja det er ikke alltid det går like hurtig som jeg selv ønsker .

 

Dette med å ha mange ting på agendaen er jo i grunn nydelig jeg får tiden til å gå alltid fort jeg har liksom ikke noen problemer rundt dette med at en får tiden til å gå . Det er noe jeg setter mer og mer pris på .

 

Det er i livet med alt en ser også gjør så er det noen som går i fra oss for alltid .

 

Det har skjedd så mye i det siste som ikke er så hyggelig . Det å se ulykker som går over til døden for de det gjelder så er dette trist . Jeg har kommet opp i en alder som jeg nå ser mange av mine jevngamle har  forlatt oss , det gjør noe med meg må være ærlig å si det. Det påminner meg at jeg må leve mer , være sammen med de jeg er glad i. Ikke utsette det jeg kan gjøre med kidsa i dag. Dette med å se dem mere er noe jeg skal ha på dags arenaen for en dag er det også min tur til å si by by for alltid . Det ga meg ett ekstra stykk i hjerte mitt , for hun skulle bli 48 , å jeg blir i sommer 47 dette med å se noen som er på min alder blir så uvirkelig men samtidig så må vi alle sammen lage gode minner sammen . Dette med å skvise ut noen er bare tøv , dette med å ikke ta kontakt med de en bryr seg om det er bare slørv som jeg sa til en kompis av meg i sommer da jeg gjentagende ganger spurte om han kom på en kaffe . Så da sa jeg håper du kommer i begravelsen min . Da fikk jeg til svar er den nærstående  ? Jeg vet jo ikke svarte jeg men jeg vet jo ikke når du kommer så kan komme brått på men håper jeg er her lenge . Dette med å våge å si disse ordene mens jeg enda lever . Det kommer jeg til å fortsette å gjøre fordi jeg vil at folk skal skjønne at vi ikke er her for evig og alltid selv om vi ofte kan tenke at vi har god tid for å gjennomføre alt .

 

 

Det var en gammel kollega av meg som alltid sa daglig vi har god tid da vi ikke fikk gjennomført det vi hadde satt på agendaen for å få gjennomført . Vi gjør det heller i morgen , å det er nydelig å ha en slik måte å se livet på. Det er ok i blant men noen ganger må vi få opp tempoet å få gjennomført ting på en mye hurtigere måte. Det er ikke alltid vi kommer på å gjøre det vi aller mest hadde lyst til . Hvorfor i grunnen hadde vi det ikke travelt med å leve ? fordi vi skulle gjennomføre ett forhold som ikke fungerte til bare var så store at de klarte seg uten oss foreldre . Dette med å gjennomføre noe som ikke hjelper oss for å få det bedre hvorfor ?

 

 

Det gir oss ingen god helse eller det gir oss heller ikke noen godt liv selv om vi føler der også da at jeg gjør det rette i mitt liv. Dette med å love seg selv også andre at en er mer tilstede i livet er noe en skal sette på sin egen dags agenda . Dette er noe jeg også du kan bli flinkere til .

 

Jeg har blitt mye dyktigere til å ta meg litt fri enda ikke hatt en hel dag fri men det blir en an annen dag. Dette med å være i det jeg drømmer om er det som gir meg en god energi , jeg tåler ikke negative ting for jeg blir oppriktig syk av dette mentalt også fysisk . Dette med å være snille med seg selv er noe jeg har blitt mer eller mindre nå å jeg ser jo så tydelig at jeg har klart å lykkes med mine store krav som har vært på meg som en stor verke byll. Dette med å se at steg for steg så kommer det seg til det bedre. Bare at jeg får inn penger på veileder samtaler så smiler jeg i fra øre til øre. Det er medisin for meg noe jeg kjenner at jeg er så på riktig sted i livet mitt.

 

Har du noen gang tyv lånt noe for å skaffe det tilbake ?

 

Jeg har gjort det i blant men ikke ofte jeg fikk høre en sykt nydelig historie om akkurat det i dag, de som hadde tyv lånt en båt som de rodde på fjorden . Så var det en som ropte til de hvem er det sin båt dere sitter i , du som spør vet vel svaret … Så gjentok han ja det er min båt , de rodde inn slukk ørret inn til land . Dette med å se denne historien at de i grunn hadde ett mål for øye var å drege mye fisk å kunne lage seg en nydelig middag. Det måtte være noen som slukk ørret kom seg til land . Når jeg dør så har mine barn mange gode historier som de kan fortelle om oss . Eller hva jeg har gjort med også uten de . Har artige røver historie med oss alle men de egner seg enda ikke på trykk kan snart bli kjedelig om det ryktes hva en holder på med. Jeg sa til en kunde om det var mulig også tyv låne en robot gress klipper, hun lo nei er du gal det kan du ikke gjøre den lager signal at den ikke er på plenen . Herregud så idiot sikkert alt nå til dags skal være at de gir i fra seg en alarm , men jeg hadde kunnet lånt en men da hadde den ikke klart å bevegd seg her for det er sensorer som er gravd ned som jeg har forstått det riktig . Det er alltid hyggelig også skape gode minner det må du også gjøre mens du enda kan skape .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg