Tape med verdighet ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har. Dagen i går ble fantastisk nydelig. Etter jobben i går så gikk jeg til minste sønnen å fikk middag. Det var supert å få middagen servert.
Jeg å eldste sønn fikk en meget god middag. Dattera mi satt på toget hjem til Mo. Så vi gleder oss veldig til å få samlet gjengen.

Det å samle oss å bruk tid på hverandre er nydelig. Det å gi råd det å ha det litt gøy sammen er viktig.
Så tydelig at yngste sønn min var meget stolt over at vi satte pris på middagen.

Det ble en koselig stund. Jeg fikk ekstra booking i massasje så måtte komme meg hjem etterpå. Det er aldri helt lett dette å vite hvordan dagen min blir.

Det er uansett veldig hyggelig å få nye bookinger som genererer til mer inntekter.

Det å ha balanse mellom jobb og fritid er viktig. Det er jeg nå blitt mye mer flinkere til å gjøre. Selv om det i blant blir noen justeringer.

Nå i skivenede stund så sitter jeg ute å nyter kaffe og lytter til alt støy rundt meg.
Det er godt å bare være å ladde opp batteriene ute.

Jeg bruker å pirke med at du må sette deg mål å jobbe for å nå de.

Jeg følger alltid de som gjør det bedre enn meg selv. Dette for å se hva lykkes de med. Å igjen så er det super viktig at du selv har trua på fremtiden å det du ønsker å gjøre.
Det skinner igjennom så sterkt om du gjør noe som ikke gir deg den gode følelsen.

Jeg er på riktig sted i livet mitt selv om jeg flere ganger har presisert at jeg ønsker å bygge opp bedriften mye mer. Så er det fremover.

Vi må alltid være i det vi er trygg i før vi setter oss i Noe vi ikke helt vet hva som bringer ut av det.

Jeg har sett nå tydelig de store snellene som jeg gikk i under nedstegning. Så har jeg lært at prisen for å lykkes er ved å tape med verdighet.

Jeg ser mange som jeg følger som forteller om sine tap også rundt det.
Det er ikke farlig det er bare en større erfaring å igjen noe andre gründere kan lære av.

Vi ser jo alltid for oss at alt skal gå på skinner å igjen det gjør aldri det.

I alle disse årene har jeg møtt på så mange spesielle mennesker. Noen som går inn for å lure meg andre som later som de ikke forstår. Jeg har kastet ut flere som aldri får kom tilbake. Det er også en erfaring rikere.

I starten var jeg konstant redd for å ikke få nok å gjøre nå i dag er jeg mottatt. Det går bra.

Ønsker deg en nydelig dag å ta gripe muligheten.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg