Takknemlig nydelig stemning sammen ❤️❤️🎅

God jul kjære lesere ❤️🎅

Hvordan har du det I dag?

Til tross for at jeg har jubileum i dag også,  3 år siden du kutta mæ ut . Ja hva skal æ si. Føles oppriktig nydelig å klare å slippe fri for nederlag å avvisning. Det har været en prosess mellom helvete og harmoni.  Det er jo også dette som er livet.  Jeg har det meget bra i livet mitt.  Å de eneste som står meg nær er de jeg har nær å det er mine barn.  Å ikkje minste noen få familie som jeg har nær relasjoner med.  En tremening av meg vi har blitt mer tett i disse årene å det er fantastisk nydelig.

 

 

Julegaver og jule stemningen er allerede her middagen er nesten I rute. Kidsa på tur.

 

Jeg har tre barn som jeg gleder meg virkelig til å få feire jul sammen med i år.  I år har jeg klart å ta helt av i julegave til de . De er mitt alt.  Å jeg vil sett pris på dem.  Å det e jo artig å kan overaske dem ikke sant, ❤️🎅  har vært tøft år . Mye utfordringer som jeg ikkje ønsker å gå inn på her de e privat. Det å være en som alltid må stå på å klare alt er ikke alltid like lett.  Det å se at slutten på dette året kommer til å bli meget spennende å bare kan nyte dagen med det jeg ønsker . I dag har jeg fått laga god jule mat,  vi hygga Oss veldig godt.  Koselig å se at de fikk så mye fint. Artig å ei nydelig stund sammen.  Når vi har det hyggelig så går tiden så fort.  Men det var veldig hyggelig å gleder meg virkelig til neste gang jeg skal invitere de på middag.  Stas å lage litt ekstra.

 

Jeg jobber med veileder samtaler nå .

Har jobbet i hele dag med veileder samtaler mellom middags laging her. Godt å ha litt å gjøre.  Våknet opp igjen til ny booking og flere bestillinger.  Meget hyggelig.

Litt spesielt å være alene hjemme nå å det vi jobba for den ene dagen som er julaften.  Spenning å glede.  Det er egentlig viktig at vi kan gi livsglede til hverdagen ikke bare 1 dag i året.  Mange mennesker som sliter med selvtilliten, livsglede og er ensom.  Bare det at en lytte til andre er meget viktig å ikke minst givende.  Vi må kan se andre mennesker litt mer å kun bruk en dag i året.. På hverandre. Slike øyeblikk sammen er viamin.

 

Dessverre så alt for mange mennesker som sliter.

 

Selv om de aller fleste mennesker i Norge har det bra så er det mange som sliter desverre. Mange har det tøft å jeg skjønner det kan være vanskelig for mange.  Spesielt når en ikke har mange å snakke med.  Det er denne kategorien som jeg har mange jeg hjelper.  Via veileder samtaler . Det er tøft å høre enkelte historier der en ikke klar å skjønne hvordan det er mulig.  I dag tidlig så fikk jeg telefon på veiledning samtale privat. Min kanal som jeg jobber opp. Takknemlig for å kunne hjelpe andre mennesker.  Å gjør det gjerne mer når jeg har mulighet til det.

Ønsker deg en finfin kveld videre jeg.

 

God energi og god stemning etter en nydelig stund med Kidsa,  nå blir det avslapping med tv og veiledning Jobbene.  Så håper jeg du har en nydelig kveld. Ta vare på deg selv.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg