Takknemlig jeg er nærmere 💛

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

Bra håper jeg at du har det , jeg har fått gjort så mye her i dag at jeg har faktisk ikke prioritert å skrive noe før nå. Dette med å jobbe i hagen tar tid . Det er så mye også gjøre men jeg ser at da jeg starter på noe så tar det litt tid men det kommer seg veldig merker jeg fra dag til dag.

 

Nå har jo været meldt veldig godt de nærmeste dager så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne jobbe mer også endre også bare gjøre små ting ute. Det vokser så mye av det jeg skal lage salve krem av så jeg skal ta også starte å sanke det også . Det er mye også gjøre men det er nydelig . Dette med å ha bestemt mål for hva jeg skal gjøre så er det i grunn ikke noe problem .

 

Nå har jeg endelig bestemt meg sånn ca hvor stort drivhuset skal være. Det er veldig godt også kjekt å ha startet med å ordne til i alle fall. Det er en del grunnarbeid som skal gjennomføres å jeg har enda en del busker også kratt som må bort . Det er så rart i fra år til år hvor mye det vokser her helt sykt.

 

Jeg trives så godt med å kan jobbe ute i hagen å bare være meg å ikke tenke på noe annet enn å gjøre det jeg har bestemt meg for . Det er så inn i helvete tungt noe at jeg får jo styrke prøve i flere ender men jeg klarer det helt alene å det er i hovedsak det som er agendaen at jeg skal gjennomføre dette alene så jeg gleder meg veldig til å kan se hvordan ting blir til slutt. Jeg har funnet ut hvordan jeg skal ha det jeg har gledet meg så til å klare å få ting ferdig i rett tempo men jeg må si jeg er på rett vei.

 

 

Dette med at re jeg starter en plass så er det alltid noe annet som jeg også må gjøre men det er uansett bare hyggelig . Jeg er en karakter som tar vare på det andre ser på som skrot å jeg har alltid vært slik i fra jeg var ett lite barn. Det jeg fant i dag var det som andre definerer som skrot men jeg skal fiske de så det blir bra . Dette med å se igjennom å ta rede på ting er noe jeg alltid har gjort . Selv om en ikke har hatt økonomi for alt så er det i år at jeg har bestemt meg for å starte i rett ende med huset mitt å jobbe på slik at jeg kommer meg i mål til slutt.

 

 

Når jeg også du har mye på agendaen vår å setter oss mål som gir oss mye å fokusere på så har vi i grunn ikke tid til å bry oss om bagateller …

 

 

Jeg måtte bli i 40 årene før jeg skulle ha huset mitt fult av blomster å bestemme meg for å ha drivhus . Dette med å ha ting på agendaen er nydelig . Jeg trives i grunn veldig godt i livet mitt ved at jeg har fått ting på stell som jeg vil også ønsker mer enn jeg hadde en periode . Det tar tid å gjøre alt men jeg er på vei å det er nettopp dette som betyr aller mest.

 

Jeg har nå flere olje i utrekk for å lage kremer også salver. Dette med å ha mye klart om litt er nydelig . Dette blir så spennende at jeg har ikke ord eller hva jeg skal si jeg elsker å jobbe med dette. Ugress er det over alt å dette kan jeg faktisk gjøre penger av. Så hvorfor ikke gjøre dette om til noe bra som jeg kan drive mellom alt annet her .

 

Jeg kan ikke finne meg en hobby det har jeg i grunn aldri hatt . Alt jeg gjør blir enten suksess eller fiasko . Jeg har ikke stor tålmodighet om jeg ikke klare å få ting til . Da avslutter jeg om jeg ikke kjenner at jeg klarer å ha tålmodige . Jeg har nå snart jobbet i 1 år og 8 mnd uten fri det er lenge å jobbe med det jeg gjør men , jeg trives å har det nydelig mellom alt . Da går det faktisk ant . Jeg sov så lenge i dag men , det er nødvendig å ladde kroppen opp helt . Det er godt å kjekt å vite at jeg er på rett vei å at ting rundt meg blir så mye lettere. Dette med at jeg står slik på som jeg gjør er så herlig også ser jeg nå resultater over hele linjen . Dette med å se utvikling i livet mitt er nydelig jeg trives så godt med at jeg er på rett vei at jeg merker at nå er jeg mye mer rolig enn jeg var i sist uke. Dette med at en er alene om alt å aldri vet helt hva som kommer inn så er det en bragd når en lykkes med mine mål . Det er en sann glede for å være ærlig .

 

 

Dette med å gjenskape det jeg liker å gjøre det om til noe som blir enda bedre enn før

Jeg er i harmoni og likevekt mellom alt egentlig , selv om noe ikke enda er klart så er det mer her enn før .  Dette med at jeg nå skal få til rette lagt for lille Milo her er en sann glede for meg .  Den lille hunden er så nydelig jeg er blitt så utrolig glad i han . Det er en stor kjærlighet å se han når han kommer til meg . Det er så vakkert at jeg kan ikke beskrive det helt for deg.

 

Jeg å de mellomste barna mine må ta turen sammen å hente ett hunde hus som vi har fisket til Lille Milo , det blir stas å dette med å ordne til for de en bryr seg om er veldig viktig . Dette skal bli en  riktig så nydelig sommer jeg gleder meg veldig må bare si det .

 

Blir det ferie på deg i år ?

 

Nei det blir det ikke har ikke hatt ferie på 6 år å jeg tenker at jeg har det nydelig med å være her også kos meg med å orde også bare være . Dette med å må på dø og liv reise bort er ikke så viktig for meg . Det som er mer viktig er at jeg er i balanse her mellom alt . Så har vi det så nydelig på helgeland at vi kan reise en tur uten å bruke så mye tid . Så er vi på kysten . Det er i grunn veldig fint her i rana på sommeren at jeg trives i grunn bedre og bedre hjemme enn å må reise bort . Da en har så mye på agendaen her hjemme i år i tillegg så er dette med å ha fri bare dumt . Det tar vi heller en annen gang . – Livet er veldig fort om vi ønsker det eller vi kan si at livet går sakte men. Jeg føler at tiden bare flyger men , det er så avslappende å bare være ute i sommer temperatur må jeg bare si at dette liker jeg veldig godt . Så er det ekstra gøy å se at sommer varmen blir mer og mer . Dette er bare å glede seg mer på jeg har nesten ødelagt ute grillen min så jeg kan få brukt den til noe helt annet. Det blir spennende å se i grunn hvordan alt skal bli her . Føler jeg har begynt i flere ender for å gjøre ting når jeg kjenner at kapasiteten er på plass. Dette med å ha fått puset altanen er ok men det må kanskje pusses litt til før jeg skal olje den inn .. det er noe hele tiden som bare må gjøres da det er godt vært å noe jeg kan gjøre da det regner også er sol – herlig egentlig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

.

0 kommentarer

Siste innlegg