Takknemlig for denne nydelige september ❤️

Hei kjære lesere 🥰

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.
I dag ble det en fantastisk nydelig dag. Mye jobb å mye kvalitets tid sammen med gode venner av meg.

Det er godt å være min egen sjef å bestemme meg for hvor mye jeg ønsker å jobbe å ta meg tid til å være sosial også.

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å fortsette fremover med mine mål å ambisjoner.
Hvordan klarer du å opprettholde en sterk energi å stå på litt mer enn vanlig? Var det en venninne av meg i dag som spurte meg om.

Jeg trur nok det er mange allerede som lurer på hva er det som er nøkkelen til å lykkes med å stå på så mye å ikke faller? Å ikke bli syk også?

Jeg skal svare deg på det spørsmålet.

Jeg bruker nå i en alder av 46 år kun tid på mennesker som har god energi. Å er i positiv energi hele tiden.

Om jeg omgås mennesker som hele tiden er Sur, grinete eller negativt. De tar min energi.
De som snakker andre mennesker ned tar også min energi.

Så løsning er å være hele tiden i gode energier å være dæ selv. Om du har en døll dag så ok samme fan det.

Du selv som avgjør om dagene skal forsatt være døll.

Derfor anerkjenner jeg heller ok det er slik så går jeg ut av negativ situasjonen.
Å jobber med å heve. Min egen vibratorer med å være i positiv retning.

Dine tanker og følelser speiler hvordan du innerst inne har det.

Derfor alltid bli ferdig med det som ikke gir deg energi.

Jeg har mange som mener jeg bør få meg en hobby.. Jeg burde nok det.

Jeg har neste prosjekt som jeg skal jobbe ut å se om jeg lykkes med det. Enten blir det trinn fire eller bare en hobby.

Håper jeg lykkes med å få dette til hadde vært min drøm hele livet mitt å skape en bedrift som har egen produsert produkter.

Jeg ønsker ikke å forell nå hva jeg ønsker å skape litt hemmelig bør jeg være. Liker også å holde mye kun i min verden.

Vet at mange mennesker tror de vet mye om meg.. Ingen vet alt eller mye om meg.
Jeg deler veldig skjelden private ting.
Dette fordi det er for privat.

I dag er det siste arbeidsdag i september.

Helt sykt hvordan tiden har gått unna her. Stor utfordring og utvikling i absolutt alt jeg har gjort til nå.

Mine barn har utviklet seg mye nå er det bare en som venter på fagbrevet. Ellers har de tatt setvikatet både til bil og tilhenger å ene har fått seg ny jobb.
Å holde på å utvikle sin egen bedrift han er super dyktig den gutten.

Ved å utvikle seg mer enn vanlig viser jo tydelig at har bestemt meg mer for å gå min vei i livet mitt.

Nå er det ikke så viktig for meg at alle må like hva jeg gjør. Det er nok at jeg selv liker det å har en drøm.

Anbefaler deg å til å følge dine drømmer å realisere de mer.

Mamma oppfordret meg hele tiden til å gjøre noe nytt. Å det kommet jeg til å fortsette med. Helt sikkert.

Snart jubileum igjen på 10 mnd jobb uten fri 🥰

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika ♥️

0 kommentarer

Siste innlegg