Takknemlig for at jeg våget å hoppe i en fallskjerm uten skjerm

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra 🥰 jeg har det fint klage ikke.

I grunn er jeg meget lykkelig og takknemlig for hvor jeg er i dag.  Takknemlig for at jeg våget å hoppe i denne fallskjermen uten skjerm.

Du tenker vel at ærlig talt har du gått heilt ifra vett og forstand.? Neida dette betyr ikke akkurat det du leser men kommer nærmere inn på. Hva denne formuleringen i grunn betyr.

 

Dette er handler om å ta egne valg også være modig. Det å våge å gjøre drømmer om til virkelighet det er akkurat det jeg har våget hele tiden.

Fordi jeg hele tiden har pushet meg selv, ingen andre har det. De aller fleste har vært meget skeptisk til mye av mine stønt.

Da er det nå vidunderlig å se at veit du jeg har lykkes med drømmen min. Tenk å ha drømme jobben som generer til å betale mine faste utgifter med. Det å se dette er det kun jeg som har skapt.

Da kjenne jeg på at veit du jeg er meget stolt over meg selv er det. Stolt fordi jeg har hele tiden presset meg selv til ytterpunkte å litt til.

Mange mennesker hadde garantert sakt du e gal.. Dette kommer aldri til å gå bra.

Hva kunne gå galt? Når vi objektivt er med å ser verdien av oss selv.. Så har jeg god grunn til å være meget stolt.

Gründer livet er ingen dans på roser det er bein tøff jobb der vi selv må jobbe oss opp i markedet. Vi må stå for hva vi bestemmer oss for å jobbe med å gjør en forskjell. Det er her jeg nå er Gjør en fantastisk forskjell for at kunden skal se seg sett å samtidig få den gode følelsen av å bli sett og ivaretatt dette er meget viktige. Ellers så vil vi ikke få en bedrift som vokser så må vi også hele tiden vær i utviklingen. Vi må. Våge å gjør mye mer som genererer til økt inntekt og igjen så hjelper det meget om vi digger det vi er satt til å gjøre

Da jeg startet opp min bedrift Gruben Massasje, så hadde jeg en målgruppe, skulle hjelpe de som hadde smerter og lidelser og de som ønsket en god massasje. Da hadde jeg spisset meg ut i bransjen. Så ville jeg også gjøre en forskjell da hadde jeg åpnet når kunden kunne komme. Altså veldig fleksible. Dette gjorde jeg for å nå ut til den aktive kunden som nesten aldri har tid men trenger massasje for å kunne opprettholde et høyt tempo.

Åpnet også opp for å jobb i helgene for å gjøre en forskjell.

Nå har jeg kommet til femte året, å nå har jeg klart å bygge opp en bedrift som jeg lever av.. Det er mye mer jobb en det som er hos en vanlig lønnsmotaker men jeg stråler.  Viktig å reflektere over om en ønsker å start opp for seg selv. Det er ingen 9 til 16 jobb da, du har jobben hele tiden selv om du blir syk så er du selv ansvarlig for driften. Mye å huske på å igjen mye spennende er det så klart.

I dag har jeg tre jobber i bedriften min å selvsagt jobber jeg alene. Det å utvikle meg på denne måten å gjøre regnskap selv, alt annent selv har vært en reise der jeg ser.  Herregud bor det så mye kunnskap her i deg? Som alltid fikk høre i fra du var liten er du dum skjønner du ingen ting? Til slutt trodde jeg så klart på at jeg var dum å ikke dugde. Men jeg hadde hele tiden ambisjoner ved å vise de at jeg dugde.

Jeg var faktisk det barnet som ingen trodde skulle utvikle meg slik at jeg kunne gjøre en god jobb. Det å både mestre å vise absolutt alle som ikke hadde noen tro på at denne sarte jenta, de skjønner vel i dag ingenting. Tror jeg egentlig, i dag har vi ingen kontakt, er vel egentlig ikke så rart. Da en ikke hadde en verdi for dem eller en plass i deres liv.

Det som alltid har vært min motivasjon er å jobba opp det jeg gløder for, det å veilede andre til en bedre hverdag. Så blir alt jeg selv har opplevd i livet mitt en stor betydning å læring. Som hadde vært viktig for at jeg kan hjelpe å veilede andre mennesker.

 

Vi må også se verdien i oss selv også anerkjente at vi er verdi full også bety noe for andre.

Det kreves mot for å gjør en endring i livet vårt men vi må alltid se hva er viktig for oss? Er det å lære nytt eller er det å ha det stabilt?

Hva vi søker er også hva vi tiltrekker oss i livet. Derfor alltid gjør dine drømmer om til virkelighet, om du oppriktig gløder for det. Jeg heier på deg ♥️

 

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

 

Kjærlig hilsen ❤️

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg