Takknemlig for at jeg klare å stå på litt mer en vanlig 🙌💯🥰

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I kveld?

Æ har det utrolig bra,  nettopp fordi med en veileder samtale. Takknemlig for at jeg klarer å stå på litt mer en vanlig.  Jeg er så lykkelig i dag klart jeg å nå mer etter å ha jobbet I hele november alle dager.  Så er det gledelig å se at Veileder samtale privat vokser og vondt jeg har hele tiden mer på denne faste å. Jeg har nå nesten klart å komme meg 100 % I mål etter tapet.  Å jeg må si jeg feirer dette med å jobbe målrettet fremover.

Jeg har pyntet ferdig her hjemme til advent.  Nå er det bare kos fremover.

 

Nå nyter jeg tv også litt tapas her hjemme.  Etter å ha jobbet I hele natt… å sovet meget lite. Så kjenner jeg nå at kroppen min er meget sliten.  Da gjør det seg med en rolig stund nå. Liker godt å bare høre på musikk på TVen så jeg ikke føler at jeg er helt alene her hjemme . Surrealistiske egentlig at sønnen er flyttet.  Synes enda dette er så rart.  Jeg må bare venne meg til dette.  Tar litt tid trur jeg selv om jeg trivdes godt i mitt eget selskap.

 

Vi har heldigvis nydelig vær denne weekend.

Selv om jeg ikke skal noe spennende i helgen . Så er det topp at været er nydelig.  Slipper å ha så mye på oss når vi tar en tur ut.  Jeg må ut på jobb i morgen.  Blir bra egentlig så får jeg litt forandring.  Det et i grunn bare fint.  Siden jeg er litt for mye opptatt med jobb og dedikert på min måte.  Så trenger vi å bryte litt mønster.  Å opplever at jeg trenger å gå litt mer ut av min konfotsone.

 

Weekend er så fint å få selv om jeg ikke skal ta meg fri denne weekend heller.  Så er helg følelsen uansett her. Jeg trivdes veldig godt å tar ikke å stresse med noe.  Jeg har hørt med jentungen om vi skal spise sammen en av dagene.  Så det ser jeg frem til.  Gutta skal jeg ordne til så klart.  Tenk at jeg har nå nesten klart å få 500 tusen I tap til å nå nesten gå i balanse her.  Desember blir min beste mnd.  Må bare jobbe alle dager da også.  Da må jeg ha klart å komme i mål 🙌💯🥰

Jeg håper det 💯🙌

 

Jeg er akkurat nå slik min far var da jeg var barn. Sov litt å dro på ny runde med jobb.  Vi er meget like ser jeg . Bare at jeg tar aldri fri  🙈💯❤️Takknemlig for at jeg har fått det beste av mine foreldre.  Nå skal jeg ta en liten blund nå.  Så får du ha en fin kveld 🥰

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg