Takknemlig for alt August kom med ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper du har det topp jeg å kan nyte dagen din som er . Tenk vi er i siste dagen i August nå å jeg må si jeg er veldig takknemlig for å se at tiden her går unna må bare si det er veldig hyggelig . Vi kan tenke at ting ikke alltid er like lett å det skal ikke livet vårt være hele tiden men , det er rom for å se nye gode ting . Vi må våge å gå en annen vei å det er nettopp dette jeg holder på å gjøre akkurat nå.

 

I den tråden jeg kan klare å få ting til det er ikke alltid like lett å få alt gjennomført da en har mye på agendaen men , jeg må bare gjøre mitt aller beste jeg . Det er alltid håp i hengende snøre å det er nettopp dette jeg forholder meg til her å nå. Så er dette med at jeg skal klare å få ting gjennomført i min fart også i min tro å ånd. Dette med å endre planer er ikke feil . Det er bare det at en kan ikke gjøre alt for å bare gjøre det en må se på ting for å få det på en bedre vei . Dette med å klare å gjennomføre det en har satt som mål er jeg nå i ferd med å klare på løpende bånd her . Dette med å se at jeg klarer det jeg har satt så blir dette også en lykke rus for meg . Det er ett dopamin som gir meg veldig stor glede . Det er noe jeg daglig trenger her så jeg gleder meg veldig til å få ting gjennomført å tenker det går seg til .

 

 

Hva oppnådde jeg i grunn i August ?

 

 

Jeg må si jeg har oppnådd masse i August mer enn jeg hadde våget å tru på. At jeg skulle få mange henvendelser i fra politiet også er jo helt surrealistisk i grunn at naboer er så gale at de må ringe politiet for en liten ting så er det ikke for å bedre ett nabolag det er for å gjøre det verre etter mitt syn. Hva gjør dette med meg i dette nabolaget. Jeg verner meg mer for de , jeg vil ha minst mulig kontakt med alle naboer å det blir slik da en ikke vet helt hvem av dere som ringer .

Jeg har oppnådd mer enn jeg hadde forventet hentet mye jeg kan nøtte meg ut av som gjør hagen huset mitt mye bedre. Dette med å bruke det som enda er mye igjen av er viktig . Jeg fikk en platt på Krokstrand som jeg skal finne tid til å hente . Det ble liksom veldig mye nå men evig takknemlig for at jeg får litt hjelp også  . Jeg har klart å bygge opp god tillit til de dyra mine som er her . De er bare herlige å vi har etter vært her funnet tonen mellom oss. Det tar tid å bli kjent med hverandre men det blir bedre og bedre .

 

Jeg må si jeg føler det er så fint med å ha disse dyra her at jeg kunne ikke tenkt meg noe annet . De gir meg slik livsglede her å jeg merker nå at jeg er mer i kontrast mellom alt her jeg gleder meg så til å få ting mer på G , der jeg kan gjøre det jeg hadde i utgangspunktet hadde sett for meg . Det blir nå mest sannsynlig ande hus også ett lite drivhus av å få bygget her av det jeg ikke har , altså skrot av ingen ting . Det er så herlig å se at ting blir bedre og bedre å ikke mist at en klarer å få ting til av det vi hadde bestemt oss  for . Jeg vet at jeg kan virke rar for noen men det er også helt ok . Jeg trenger ikke å være den du liker aller best men jeg er meg å det er godt nok for meg . Det er jo heller ikke sikkert at jeg liker deg heller . Det som er forskjellen mellom meg også deg . Da jeg ikke liker noen så trekker jeg meg bare unna . Jeg lager ikke noe styr ut av det. Det er ikke det jeg trenger mest av. Så det er en oppfordring til de som ikke vil ha enkelte rundt seg . Da trekker du deg unna å leve ditt liv i din pakt . Det er mye bedre det.

 

 

 

 

Når en er avhengig av hjelp i fra ande så er vi litt prisgitte at dem kan hjelpe da det er viktig for oss

Jeg merker at det er ikke alle som har denne evnen for å hjelpe de som har lest å sett hva jeg har stridd med har mange kontaktet meg for å høre om jeg trenge hjelp . De jeg har spurt som hele tiden sier de ikke kan . Det er jo helt i orden men , de forteller jo at jeg ikke skal hjelpe de heller. Det er fint at folk viser meg hvordan de er . Dere som er helt fraværende å dere som er gode å ha . Det forteller jo i grunn hvor vårt vennskap er .

Jeg merker at jeg har også kuttet ut mer relasjoner som jeg ikke lengre ønsker i livet mitt . Det er nydelig det tenker jeg er en grunn . Vi trenger å  i sirkulasjon å gå bort i fra det som ikke gir oss næring . Jeg tenker mer på hva jeg vil enn hva jeg ikke får til.. det er lurt å heller fokusere på målet enn å se bare på problemer her. Jeg gleder meg veldig til å få ting mer som jeg hadde bestemt meg for . Det blir mye finere også blir hagen ett stykke mer større også. Dette med å åpne opp litt her så blir det mye lunere å behagelig for å være helt ærlig .

Jeg setter mer pris på livet etter

Når vi ser hva som gir også hva som tar så er dette noe vi setter mer pris på enn om vi hele tiden er i negative energi. Jeg velger først og fremst å være i en positiv vibe der jeg kan få mer energi til å nå mer høyder enn jeg hadde sett for meg . Jeg tenker at livet er her å nu også lever vi nå for å være i den retningen så jeg må si jeg har ikke annet å si enn at jeg er mer og mer takknemlig for alt jeg har på gang her . Dette med å få til å realisere det jeg vil så blir det jo så klart mye lettere . Dette som vi bestemmer oss før så er det helt avgjørende at vi vet hva vi vil .

 

Når en også i tillegg klarer å ordne også fikse alt en har satt som plan så er jeg veldig takknemlig . Dette med å være i denne flyten alene er ikke alltid like lett. Så vil dette blir en reise der vi ser at ting løfter oss mer opp. Jeg har den truen på at jeg skal klare mine mål . Dette med å ende ting for andre gjør jeg ikke det er kun for min egen del.

 

 

Det å være alene som alt som jeg er så er ting ikke alltid like lett men jeg er så glad for ting blir bare bedre og bedre å en må heller ikke miste truen på at en ikke klarer seg for det gjør vi . Det er alltid en utfordring med alt . Det er det som er det triste men hvordan hadde livet vært om alt hadde gått på skinner ? da hadde det blir problemer der også. Problemer kommer for en grunn, for at vi skal enten utvikle oss eller lære . Eller er det noen andre som skal lære av det jeg eller du tvinger frem i de. Dette med å ha en fin bil som jeg ikke har fått i  orden enda . Det er jo ikke noe jeg tenker så mye på. Det å ha hatt det tøft økonomisk i så lang tid er det jeg velger å se på en reise der jeg faktisk har klart å lyktes å styre unna konkurs. Det er mer viktig enn å fokusere på utbeende på en bil . Jeg mekrer at dessverre så er det slik de aller fleste tenker . De skjønner ikke at det er tøft å stå alene i alt. Dette om jeg selv hadde jamret å klaga så tenker jeg at det hadde vært verre , men det er rart at andre som ikke har noe med det bryr seg bare om gjenstander . Det skjønner jeg i grunn ikke . Selv om jeg selv over alt i verden vil være fri også ha mitt i orden . Så har jeg trua på at jeg også skal klare det i tillegg til alt annet jeg har lyktes med.. til nå.

 

 

Dette med å jobbe mye som jeg gjør så er det blitt en livsstil som aldri helt tar slutt jeg merker at jeg ikke har en dag fri men jeg nyter dagene jeg . Dette med å være klar over at i dag er faktisk siste dagen i August å jeg må si jeg gleder meg veldig til å starte ny ferd her med å nå mine nye planer . Dette å få til å gjennomføre alt jeg har bestemt meg for er ikke alltid like lett . Jeg tenker mer på hva jeg ikke kan gjøre men jeg ser at jeg er så på god vei til å lykkes så jeg velger å fortsette i samme sporet  mitt. Det jeg har blitt litt flinkere på nå er å be om hjelp da går ting 1000 ganger hurtigere så jeg gleder meg veldig til å få ting i mer system her.

 

Da ønsker jeg deg en nydelig dag nyt dagen din godt.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

2 kommentarer
    1. Du klar alt! Ikke en ting man ikke får til,selv om man er alene. Ja,det er godt å få hjelp, uten tvil.
      Ser selv hvor hardt og vanskelig alt kan være,alene. Men det går forover hær også. to skritt frem og et tilbake, stadig vekk. Bare å dra opp armene å fortsette 🙏🏼 Bil.. tør ikke tanken på å nevne utseende🤣 Jeg kjører heldig vis ikke bilen min med utsiden inn,så for meg betyr det nada. Hva andre syns og mener det gir eg beng i 😄
      Lykke til m prosjektet 🎶🥰

      1. Hei , *Tusen takk for hyggelig tilbakemelding her . Enig med deg i akkurat det du sier her . Det er ikke noe problem bil er ett kjøre tøy ikke en utstilling . Fikk gjort mye mer i dag enn i går så går fremover her . Håper du også får en nydelig dag .

        Tusen takk for gode ord her det tar jeg som ett godt komplement ❤️

        Tusen takk jeg holder på med mine prosjekt å det er så gøy . 😍❤️

        Go helg til deg , Unn – Tove ❤️

Siste innlegg