Takknemlig for absolutt alt, du ane ikkje kor takknemlig æ e ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har dagen din vært i dag? Bra håper jeg.
Jeg har jobbet i hele dag, utrolig takknemlig for at jeg hele tiden får mye mer å gjøre.

Takknemlig for Absolutt alt jeg.

Dagen min har gått i ett med jobb derfor det tok litt tid med at jeg fikk skrevet bloggen i dag. Det er bare fint å se at ingen dager er like.

Som veileder er jeg en type som ser problemet å hvordan jeg skal fikse det om du skjønne.

Det har alltid lagt til meg det å justere å veilede andre mennesker. Ofte så kan en glemme bort å veilede seg selv. Det gjør jeg så avgjort ikke. Tørr å innrømme mine egne feil å mangler.

Jeg må bare skyte inn hvor takknemlig jeg er for alt. Tenk deg at du mister absolutt du eier å har i livet ditt. Så vinner du absolutt alt tilbake å meir til.

Her er jeg nå om du skjønner.

Mitt mål med denne bloggen er i hovedsak å formidle kunnskap å samtidig vise dæ at selv om livet ditt akkurat nu ikke ser så lovende ut. Så er det alltids en utvei til målet ditt.
Æ veit hvordan det er å vær uten for en vinter dag.

Du selv må bare skjønne hvor verdifulle du er også sa de verdiene som du har i deg.

Jeg har snudd på hodet alt som var negativt om til suksess.

Nå er det bare en vei opp å det er Full suksess å nå alle nivåer.

Men vet du en ting?  Du må endre tanke settet ditt til positive tanker. Om du er i destruktiv mønster. For negative ting å opplevelser generer til mer negative ting. Du skjønner?

Har vi kun destruktiv tanke mønster så blir vår hverdag negativt å igjen vi hindre oss selv i å utvikle oss så derfor må vi være i godt miljø.

Utvikler jeg meg mer i forhold til å kunne hjelpe andre mennesker med min kunnskap. Det er faktisk en ære å kunne gi deg en bedre hverdag.
Hjelp deg med å se din verdi å at du ikke prater deg ned.

Jeg har alltid sett andre mennesker for det de er. Alltid mitt råd til alle er å fokusere på 3 ting du er takknemlig for.
Hvorfor akkurat 3 ting? Det er en start å samtidig når vi etablere nye varer tar det 30 dager å etablere nytt mønster.
Å igjen 3 ting som du er takknemlig for i ditt liv så flytter du om på ditt negative syn. Så ved å endre deg nå ved å se etter hva er jeg takknemlig for akkurat i dag?
Så starter du med det du føler for. Det kan være slik : jeg er takknemlig for at jeg har god helse.
Takknemlig for at jeg har eget hus.
Takknemlig for at jeg har egen bil.

Så forandrer du selv fremover hva som er viktig for deg men ved å endre dette så tiltrekker du deg også mennesker.
Hvorfor gjør jeg det?
Jo fordi du har en vibrasjonens energi den energien som du er i tiltrekker du deg, mer av.
Her er svaret på hva som gjør at en er i dårlig mønster.
Håper at du nå klarer å starte nå med disse tingene ❤️
Så kan jeg love deg at du kommer til å merke at du har annen energi å livs glede.

Glede meg enormt til å kunne hjelpe deg videre.

Håper at denne bloggen ble til inspirasjon å at det motiver deg til å jobb å stå på.

Ønsker deg en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg