Takknemlig for …..❤️👌

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det helt topp selv om jeg ikke er i mål med alt her så er det veldig mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på. Jeg har nå fått ordnet ute gården til dyra mine så de er nå takk og lov mer sikra for at de ikke lenger kan klare å rømme ut. Dette har vært ett stort problem men ,  nå har jeg klart å tenke ut en måte å være på den sikre siden . Det føles veldig betryggende for meg å ikke minst at de har det mye bedre nå. Det er en flott start for de .

 

 

Jeg ser å registrer at jeg får ting mer og mer gjennomført her å jeg er så takknemlig for alt jeg fått til å gjennomføre mer eller mindre. Så jeg er glad å ikke minst stolt over meg selv. Det må være lov til å si det. Dette med at ting ikke har gått etter planen så er det alltid noe som kommer i veien uansett om det er privat eller jobb eller det er noe vi hadde planlagt . Det skjer for en grunn det er nettopp det jeg skulle lære i denne prosessen . Det er ikke alle som har gode hensikter med sitt møte med deg. Dette er så fint at en ser hvem som er de dem utgir deg for å være. Det er topp å være selvstendig men jeg kjenner også at alt har sin pris . Det kreves mye å sette i stand det vi drømmer om . Det er bare det at en må bare ikke gi opp håpet på akkurat det.

 

 

Jeg fikk egentlig en platt i fra Krokstrand men jeg måtte takken nei til  den da jeg ikke fikk hjelp til å hente den

Den hadde tatt veldig stor plass her så jeg tror i grunn at det var en rett beslutning også å takke nei , selv om en sikkert også hadde fått det til uansett men jeg må bare være glad for det jeg til nå har mottatt hjelp i fra barna mine også venner som har kommet på krot varsel – så jeg må si jeg er heldig uansett å jeg tenker at det som skal bli gjort nå mer er å få ferdig ande huset mitt vi har kommet ett steg videre i prosessen her så jeg er veldig glad for å se at ting løser seg for oss .

 

 

Dette med å ha litt dyr er jo en hobby som gir oss mer en bare healing men de gir oss egg også er de herlige nydelige skapninger som jeg gleder meg veldig til at de skal bli mer trygge her . Dette med å lære de å kjenne det tar jo tid . En må bruke mye tid på de å det er noe jeg gleder meg veldig til å få gjort . Dette med å bestemme seg bare over natten at en skal starte på nytt med høner som en holdt på med da barna var små. Det er en epoke de faktisk husker godt at vi hadde masse høner og haner da vi bodde på Ytteren . Det er en fin epoke vi er i ferd med å være i , dette å lære  mer om de dyra her så er det så klart noe en gjør hele tiden . Det er en bratt lærings kurve men jeg er i dag 100 % trygg for at de er trygge uten at rov dyr kan ta de eller at andre kan komme seg inn til de. Det er veldig betryggende .

 

 

Det er litt som gjenstår men , det får vi gjort i løpet av uken . Dette med å få litt hjelp av noen som er litt handy så går ting i mitt tempo . Jeg hater sinkere å de som er trege som sagt så jeg vil ha action å at ting er i flyt. Jeg er ikke kjent for å være den mest tålmodige men , jeg har måtte lære meg det også i denne prosessen . Det er alltid noe jeg kan bli bedre på. Da en ser sine feil eller mangler så er ting mye lettere å en kjenner mer til hva som gir også hva som tar. Dette med å endre så mye her hjemme så kjenner jeg på at ting blir mer og mer slik jeg vil ha det. Å ting blir mer i  system noe som jeg oppriktig gleder meg veldig til . Det er ikke for alle å stå i det jeg gjør pr nå . Da en har en bedrift å surfe også er alene om alt. Dette med å tåle at andre kritisere meg er noe jeg bare må tåle jeg har valgt å snu meg i fra kritikere fordi jeg får ikke vekst om jeg er den som dyrker de som har den energien .

Koselig blir det uansett å nå skal jeg lykkes med mine mål fremover

Jeg har bestemt meg for å være i denne gode energien her å gi litt mer fan hva andre måtte mene om meg . Dette med å være en figur som gjør mine modige valg så er det kraftig gjennomtenkt  noen av de . Det er noen mål jeg bare hopper i , fordi gjør jeg det ikke når skal jeg ellers våge ? vi må våge å tape før vi kan vinne . Dette med å være så skrå sikker hele tiden er ikke jeg , det enste jeg er 100 % sikker på er at jeg slutter ikke å jobbe før jeg ligger død å ikke kan svare deg på telefon . Da har jeg ikke noen valg men det har jeg nå mens jeg lever å kan gjøre noe mer ut av livet mitt. Dette med å endre meg for å motta mer glede er noe jeg hele tiden gjør – Det å være i gode vibber å tørre å si nei eller tørre å si ifra at det passer ikke . Det jeg kanskje må bli flinkere til er å si nei . Det er alltid ja da barna mine spør meg om noe . Det er så klart ikke alltid jeg kan med en gang men , jeg leter alltid etter tid for å kunne hjelpe de om det skulle være noe . Jeg tenker slik at det jeg gjør for de kommer meg til gode en vakker dag. Da jeg trenger de . De viste det alle 3 under pandemien . Da jeg hadde 0 inntekter en lang periode så støttet de meg over all forventning  alle 3 nå kan jeg gjøre det samme for de det dem gjorde for meg . Det koster lite å være snill med de som er snill mot meg .

 

 

Jeg har sett nå tydelig ved å kun bruke en time effektivt eller 2 der en gjør det en skal ute eller inne . Så er det noe som skjer en får gjennomført mye mer enn om en bare jåler å bare vaser . Dette med å bruke tiden effektivt så blir det nå fremover det jeg kommer til å gjøre mer av fremover . Dette med å være 2 eller 3 stk så får vi ting hurtigere gjennomført å vi kommer snarligere i mål med våre ting vi skal løse her . Det er så artig å se at det blir mer gjennomført alt jeg hadde på agendaen min i år. Nå er det bare å håpe på at været kan holde seg tørt så jeg får gjort mer av det jeg hadde som en plan . Det blir det nok indiske løpe ender de elsker at det regner . Så er det opp til de så hadde det regnet hele tiden . Har ikke sett noen dyr som er så lykkelig for at det regner det er faktisk festlig å sitte å nyte en kaffe ute i regnet å se på de . Dem er bare mitt alt som mine barn er . Det er slik med dyr de har en egen energi å jeg kjenner jeg blir veldig glad for at vi har fått de her . Fikk ett egg i morges av de nye dyra så jeg er veldig glade. De fikk jeg nå på søndag så jeg er glad for at de har startet å levere .

 

 

Ønsker deg en nydelig dag takk for at du leser her veldig takknemlig for nettopp det.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg